poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Inspiracje - Back to school



Tak jak obiecałam Wam w sobotę, przychodzę do Was dzisiaj z moją wishlistą wszystkiego co jest niezbędne by dobrze wkroczyć w nowy rok szkolny. Szkoła już za tydzień. Zdaję sobie sprawę z tego, że na pewno większość z Was jakieś tam rzeczy już kupiła ( jeśli już zaopatrzyliście się np. w plecak czy torbę koniecznie podzielcie się tym w komentarzu). Ale myślę, że znajdzie się też ktoś kto nie ma zupełnie nic i nie wie od czego szkolne zakupy zacząć. Z pomocą przychodzę ja.Wybrałam najfajniejsze i najciekawsze ubrania, plecaki, torby  i wszelkie przybory oraz buty. Ze mną na pewno śmiało i pełni energii wkroczycie w nowy rok szkolny. Mam nadzieję, że nieco Was zainspiruję. A nuż coś Wam się spodoba ;-)
















































































❤❤❤




POZDRAWIAM
IWETTA Ż.

45 komentarzy:

  1. Te wszystkie przybory do szkoły są teraz tak urocze, że gdybym chodziła jeszcze do szkoły to bym chyba wszystko chciała :D Super wpis! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :D wszystko jest mega słodkie i mega urocze <3

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy i outfity, ale niestety w szkole mam mundurek i nie mogę sobie pozwolić na coś podobnego :(


    Zapraszam do mnie http://diamooondgirl.blogspot.com/2018/08/93-end-of-day.html?m=0#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 no tak mundurek ważna sprawa :)

      Usuń
  3. Wszystko mi się bardzo podoba z tej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta listonoszka z Croppa, tylko różowa. Wygląda cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję że szykowanie na nowy rok szkolny/akademicki już za mną :) Z chęcią wyposażyłabym się w jakiś fajny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj czuję dokładnie to samo co Ty :D
      te plecaczki są cudowne :)

      Usuń
  6. Swietne stylizacje :D Bardzo mi sie podoba bordowa torebka, sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, brokatowe notesy i zeszyty przydadzą się nie tylko do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D planuję sobie choć jeden kupić by mieć na różne zapiski :)

      Usuń
  8. Myślałam, że to świeczki, a to gumki do ścierania. Ale urocze, zakochałam się w nich! U mnie także wpis "Back to school" ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamówiłam dziś pełno długopisów i zakładek samoprzylepnych (różne słodkie zwierzątka itp) na Aliexpress :D Na szczęście na uczelnie wracam dopiero w październiku, więc zdążą dojść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super <3 te zakładki w kształcie zwierzątek mnie mega ciekawią <3

      Usuń
  10. Same fajne rzeczy ;) Gumki w kształcie koników są urocze.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bordowa torebka bardzo mi się podoba. A te zeszyty brokatowe są urocze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje! Kolekcję w sinsay już przejrzałam całą :D Od zawsze lubiłam pomoce naukowe, im fajniejsze te rzeczy, tym człowiek przyjemniej się uczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D uwielbiam Sinsay :)
      oj to prawda nauka idzie wtedy błyskawicznie :)

      Usuń
  13. Świetne rzeczy! Idealne na nowy rok szkolny 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Niektóre rzeczy naprawdę mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest śliczne i urocze! :) Bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam klasyczne i wygodne trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w jednej z torebek i nic nie cieszy mnie bardziej niż jeansowe katany niewychodzące z mody :D

    Pozdrawiam,
    https://szwatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie to :) oj te katany to totalny must have <3 uwielbiam je :)

      Usuń
  18. Jakie śliczne rzeczy :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/koronkowa-sukienka-i-molo-w-koobrzegu.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygotowania do szkoły przeszły mi kilka lat temu, a teraz na studia to tym bardziej nie ma takiego szału. Niemniej jednak lubię oglądać takie inspiracje u innych :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo, rok temu skończyłam szkołę :D nie muszę nic już kompletować XD

      Usuń
  20. Gumki w kształcie jednorożców ma moja siostra, może nie ścierają jakoś dobrze, ale kurcze - wyglądają świetnie!
    https://controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne inspiracje! <3 U mnie podobne, zwłaszcza plecak z Royalpoint, który bardzo lubię i czasem "robi" całą stylizację. :) A kolorowe gumki to coś, z czego chyba nigdy nie wyrosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Z takimi rzeczami rok szkolny może stać się przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY