sobota, 25 sierpnia 2018

Wishlist dresshead.com



Hej Kochani!❤
Jak się macie? Jak wasza sobota? Mam nadzieję, że równie dobrze rozpoczęliście weekend co ja.Na luzie, z uśmiechem na twarzy i pełni energii. Aż smutno, że to już przedostatni weekend wakacji, za tydzień już nowy miesiąc- wrzesień. Dla Wielu z Was oznacza to powrót do szkoły a co za tym idzie licznych obowiązków i porannego wstawania. Ale aby Was już na starcie tym nie zadręczać postanowiłam poprawić niektórym z Was humor i przygotować dla Was post z moim zestawieniem najciekawszych torebek, plecaków i wszystkiego co jest przydatne by przetrwać szkolny czas. Co Wy na to? Dajcie znać w komentarzu ❤ A dzisiaj przychodzę do Was z moją wishlistą z internetowego sklepu DRESSHEAD.COM . 


To moje pierwsze zestawienie z wyżej wymienionego sklepu. Wcześniej jakoś częściej zaglądałam do Zafula, teraz postawiłam na dresshead. Asortyment sklepu zadowala, ubrania jak i dodatki przepiękne i w dość przestępnych cenach. Myślę, że większość z Was zna ten sklep. Przeglądając niektóre blogi moich Czytelników dało się zauważyć że posiada on banner tego sklepu. Mój blog także takowy banner posiada i jestem związana współpracą z tym sklepem. A teraz nie przedłużając zapraszam Was do obejrzenia mojej wishlisty. Pozdrawiam i życzę udanej soboty!❤








































❤❤❤



46 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że ja szkołę już mam za sobą i nie muszę myśleć o powrocie :D
    Co do asortymentu tego sklepu to bardzo mi się podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :D mam spokój ze szkołą :)
      cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Piękne rzeczy, samego sklepu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że ten sklep ma tak wiele do zaoferowania:) Piękne ubrania, przeraża mnie fakt że został tydzień wolności.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podobają :)
      no niestety ale coś się kończy a coś się zaczyna :) trzymam kciuki by nie było aż tak źle jak może się wydawać :)

      Usuń
  4. Nie znam tego sklepu. Żółta sukienka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slowo wrzesien powoduje u mnie tik nerwowy.
    Bo wówczas, za niedługo jesien.
    Kocham.lato.
    Już nie będzie takiego słoneczka...
    Szkoła się zacznie. Moi chłopcy od rana będą przeżywali wczesne wstawanie...
    Wybrane przez Ciebie ciuszki fajne ale już kolorki jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jesteś ciepłolubna :) jesień też czasem bywa ciepła i słoneczna :) żyjmy nadzieją że taka będzie w tym roku :)
      Oj to poranne wstawanie, coś o tym wiem. Na szczęście to już dawno za mną :)
      Cieszę się że Ci się podobają :) tak, to prawda kolorystka już lekko jesienna :)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Nie znam tego sklepu ale widzę, że ma do zaoferowania dużo pięknych i ciekawych rzeczy :) Pozdrawiam! :)
    patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno sporządzałam swoją wishlistę z produktami z tego sklepu :)
    Zakochałam się w przedstawionym asortymencie, zwłaszcza spódniczki wymiatają.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo ta wishlista i ten dresowy zestawik mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu, ale bardzo podoba mi się ta żółta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. poklikałam we wszystkie linki. Trzymam kciuki, by się udało!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się ubrania. Sukienka i komplet dresowy, najbardziej przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne propozycje. Poklikałam w linki, mam nadzieję, że ci to pomoże :)
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Dwa ostatnie linki nie działają :/

      Usuń
    2. dzięki, wiem coś nie tak dodałam :D

      Usuń
  13. Jeansowa spódniczka oraz niebieski plecaczek wyglądają super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna whishlista! Najbardziej podoba mi się spódniczka jeansowa i żołta/miodowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj to lato stanowczo za szybko zleciało. Ubolewam nad tym mimo iż szkołe mam już dawno za sobą. Wspolczję w szczególności najmłodszym dźwigajacym te napakowane plecaki. Pierwsza spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) sama kiedyś przez to przechodziłam :D ten ciężki plecak, poranne wstawanie... dobrze że to już daleko za mną :)

      Usuń
  16. Podoba mi się ten różowy zestaw dresowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudrowa torebka - cudo. Z chęcią zobaczyłabym ją w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodniczki sa swietne !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  19. thank dear <3 have a nice day :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy :) pozdrawiam

    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczy są świetne! Nie słyszałam o tej stronie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie napisz post o rzeczach potrzebnych do szkoły! ♥
    Zapraszam do mnie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  23. Te trapezowe spódniczki są genialne! Myślę, że wyglądałabyś w takim fasonie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY