czwartek, 9 sierpnia 2018

Wishlist ZAFUL - przegląd kostiumów kąpielowych



Lato w pełni. U mnie dzisiaj słupki rtęci sięgają 31 stopni Celsjusza w cieniu. W cieniu.A  na słońcu... Hmm ze 40 stopni. Tak chyba tak. Jedyne o czym marzymy w takie upały to zimna lemoniada, błogie lenistwo i kąpiel w basenie. Na to ostatnie trzeba się odpowiednio przygotować i dziś postanowiłam przedstawić Wam moją wishlistę kostiumów kąpielowych ze sklepu ZAFUL 


Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że większość moich Czytelników zna sklep Zaful albo być może o nim co nieco słyszała. Osobiście jeszcze nic nie zamówiłam z tego sklepu, ciągle się nad tym waham. Ale muszę przyznać, że asortyment ZAFUL jak zawsze pozytywnie mnie zaskoczył i dzisiaj przez 2 godziny praktycznie nie mogłam oderwać się od laptopa. Wpadło mi oko sporo rzeczy także myślę, że na dniach pojawi się kolejna wishlista tym razem z propozycjami sukienek, topów i innych ubrań a nawet gadżetów na ostatnie letnie, sierpniowe dni. Zdaję sobie sprawę z tego, że czas mnie goni a jeszcze tyle mam Wam do pokazania. Dlatego też spinam pośladki i działam. Zatem zapraszam do oglądania moich must have wśród kostiumów kąpielowych. Koniecznie dajcie znać w komentarzu który Wam się najbardziej podoba oraz jakie macie sprawdzone sposoby na te upały, bo przyznam, że ja już wysiadam. Jestem ciekawa jak sobie z nimi radzicie :-) 


























❤❤❤




45 komentarzy:

  1. Uwielbiam Zaful, mają tam świetne rzeczy! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne inspiracje, uwielbiam sklep Zaful. Pozdrawiam <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę że Ci się podobają :)
      również pozdrawiam❤

      Usuń
  3. Ale piękne! Ja mam kilka strojów z shein i super mi się sprawdzają, więc może na zaful też mają fajną jakość ;)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się chyba wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bikini są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie bikini są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wszystkie te stroje przepięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten czerwony szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej przypadł mi do gustu strój numer 4. Sposób na upał? Od sklepu do sklepu - tam przynajmniej jest klimatyzacja :D A w domu woda z lodem obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. numer 4 i mi przypadł do gustu❤️❤️
      oj tak shopping w chłodniutkiej galerii to jest to :)

      Usuń
  10. Wszystkie oprócz różowego mi się podobają! ❤ Ale dopiero za rok planuje nowy strój więc może na zaful kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kostium w lody bardzo mi się spodobał :)
    https://blogwrozmiarzeplussize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słodki ten różowy haha :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne! Najbardziej mi się podoba ten pierwszy:) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. oh thanks darling ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. ja to czekam na jesień.. nie lubię lata i słońca :D super stroje! Ten różowy z lodami skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie jak ja :D wolę jesień i zimę :D
      ooo zupełnie jak moje :)

      Usuń
  17. Naprawdę świetnie wyglądają! Bardzo mi się podoba trzeci kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarny strój kąpielowy bardzo mi się spodobał *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Zaful, ponieważ mają cudowny asoryment :D
    Świetne stroje wybrałaś <3
    Najbardziej chyba spodobał mi się ten różowy w lody, jest uroczy :D

    https://jyylii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kostiumy w Zaful są cudowne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the white and red one!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten strój z lodami słodki jest :>
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY