sobota, 4 sierpnia 2018

Zestaw matowych pomadek Kylie



Heja, Heeeej ❤
 Witam Was bardzo serdecznie w to upalne, sobotnie popołudnie. Piszę do Was  z mega powerem, ponieważ dzisiaj jak co miesiąc wybrałam się z moją siostrą na zakupy, a jak Wiecie bądź nie Wiecie zakupy działają na mnie w sposób kojący, relaksujący i dają mi bardzo dużo frajdy. Radość tym większa, że w galeriach handlowych panuje bardzo przyjemny chłód a w te upały to podstawa. W ogóle to ostatnimi dniami niechętnie wychodzę z domu, słońce wręcz parzy i sprawia że borykam się ze sporymi bólami głowy i bezsilnością. Jedyne o czym marzę to kilka dni ochłodzenia, by poczuć ten rześki wiaterek na skórze i we włosach. Sierpień dopiero się zaczął a ja już narzekam ;-) Taka już jestem, nie specjalnie lubię lato. Moją ukochaną porą roku jest zima. Totalne przeciwieństwo czyż nie? Dzisiaj Moi Drodzy przychodzę do Was z typowo kosmetycznym wpisem. Poświęcony on będzie w całości zestawowi 4 bardzo pięknych, matowych pomadek Kylie. A zatem zaczynamy:



Zestaw zawiera 4 matowe pomadki w płynie. Ogólnie opakowanie jak i jego kolorystka oraz ułożenie pomadek bardzo mi się podoba. Stylowo ale z nutką minimalizmu tak jak lubię. Znajdziemy pomadki w odcieniach :

COMMANDO


BIRTHDAY SUIT


BARE


NAKED


Pomadki ładnie rozprowadzają się na ustach, zastygają i utrzymują się do ok. 4-5 godzin. Mają przepiękne odcienie, mój ulubieniec COMANNDO, który ku memu zaskoczeniu zyskał moją ogromną sympatię choć nie jest klasycznym nude do jakich przywykłam i z jakich mnie znacie. Kolorek ten wpada w róż pomieszany z pomarańczem.  Fajnie sprawdzi się zarówno na co dzień jak i na wieczór. BIRTHDAY SUIT to kolor zdecydowanie jaśniejszy, idealny na co dzień np. do pracy.  BARE to typowo różowa pomadka doskonała na imprezę i wieczorne wyjście. Ma delikatny różowy odcień przez co także zyskała sporą punktację w moich oczach. Ostatnia NAKED jest bardzo jasna, potrzeba kilku warstw by było ją widać zarówno na ręce jak i na ustach. Kolor odpowiedni na co dzień szczególnie teraz w letnie, upalne dni.


Podsumowanie:                                                                                                                  
Wszystkie 4 pomadki bardzo mi się podobają. Są dość trwałe, mają piękne odcienie. Każda ma w sobie coś wyjątkowego. Są przepięknie zapakowane, wyglądają bardzo estetycznie i można się w nich zakochać od pierwszego wejrzenia. Zestaw tych pomadek znajdziecie na allegro a także na innych stronkach z kosmetykami do makijażu. Warto je zakupić bo naprawdę uzupełnią naszą kosmetyczkę i dodadzą urody naszym ustom nie tylko latem ale i w inne pory roku ;-)


COMMANDO



BIRTHDAY SUIT




BARE




NAKED




A Tobie - Która pomadka spodobała się najbardziej?




❤❤❤


39 komentarzy:

  1. Bardzo spodobały mi się kolorki tych pomadek :D Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka "birthday suit" bardzo mnie ciekawi :) może wypróbuję :)

    sunreads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki

    www.skucinska-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love all the colours, they look really good on you! xoxo

    Vildana from Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki ! ❤
    Chętnie sama bym przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. W sumie to chciałabym cały zestaw. P.S. Też jestem zakupoholicznką XD tak to się nazywa! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha czyli nie tylko ja kocham zakupy :D
      pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. ta "naked" bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie się prezentują :) Najbardziej podoba mi się "Birthday Suit" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such pretty colors! I love shopping with my sister as well. Always so much fun!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you, it's true shopping with my sister give me a lot of joy :)

      Usuń
  10. Śliczne kolorki :) Najbardziej spodobały mi się Barw i Birthday Suit są piękne takie jakie lubię 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję❤ fajnie że Ci się spodobały :)

      Usuń
  11. What a beautiful Lipstick colors, Really Love Naked and Commando Color ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. exactly naked and comanndo is one of my favorites :) I will be happy to see you
      xoxo

      Usuń
  12. BIRTHDAY SUIT jest prześliczny *.*

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory pomadek są piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely shades! super kolory!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolorki. Niestety jeszcze nie miałam okazji ich testować, a jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Bardzo interesuje mnie to czy NAKED też będzie wyglądał tak cudownie u mnie, bo Tobie świetnie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejuu wszystkie kolorki są przepiękne! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki! Pozdrawiam <3
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY