poniedziałek, 5 września 2022

słonecznikowe pożegnanie lata

Dzień dobry w pierwszym pełnym tygodniu września! 

Jak się miewacie? Czujecie już zbliżającą się jesień? Ja tak, te chłodne noce i poranki, ta mgła otulająca okoliczne pola. Robi się coraz bardziej magicznie, czekam jeszcze na kolorowe liście ale to zaserwuje nam dojrzała jesień. Teraz mamy takie jakby przejście z lata do jesieni. Słońce jeszcze grzeje, ale już jakoś tak niżej jest. Ja dziś żegnam lato sesją zdjęciową ze słonecznikami. Mam wielką słabość do tych kwiatów, ale to już wiecie... Słoneczne kwiaty napawają mnie jakąś taką dodatkową energią, samo patrzenie na nie sprawia mi wiele radości. Słoneczniki ahhh będę za nimi tęsknić... 





sweterek / Sinsay

spódnica / okoliczny sklep

***

40 komentarzy:

  1. Piękny sweterek! śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne zdjęcia, słoneczniki zawsze sprawdzają się na sesje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, smacznie i zdrowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na kolorowe liście:D Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię słoneczniki, mają swój niepowtarzalny urok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :) mnie jest zawsze szkoda lata :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Ja również wyczekuję kolorowych liści. Lubię ten czas przechodzenia z lata w jesień, a później już tę głęboką, piękną jesień. Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wrzesień to już przedsmak jesieni. Bardzo lubię te porę roku. Zwłaszcza, ze zazwyczaj zaczynam urlop - w tym roku również. A więc, odpoczywam:). Oczywiście piękna stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie także :)

      Udanego wypoczynku :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Hejka, Iwetto! ;)

    Bardzo ładna stylizacja. Super, że wybrałaś słonecznikową scenerię. <3

    Mimo iż czuć jesień w powietrzu, ja się z latem jeszcze nie żegnam. Na blogu jeszcze trochę będzie letni klimat. :D

    Życzę Ci spokojnego wieczoru i pięknej środy! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję za miłe słowa :)

      Lato trwa jeszcze 2 tygodnie :)

      Miłego wieczoru, udanego piątku jutro :)

      Usuń
    2. Ps. Ale fajnie, że jeszcze starasz się uczcić lato swoimi stylizacjami. 2 tygodnie lata jeszcze przed nami :)

      Usuń
  10. Cute outfit! I can't believe it's autumn already.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia! Oj czuje się już jesień w powietrzu, co mnie n iestety smuci, ale co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam słoneczniki, cudowne zdjęcia i ten sweterek super! Ślicznie wyglądasz:)
    Jesień już czuję, ale akurat to co roku napawa mnie smutkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :)

      Dziękuję bardzo :)

      Rozumiem, nie każdemu jesień służy :)

      Usuń
  13. Ja też już czuję tą jesień- z tym słońcem masz sporo racji :)
    Piękna sesja zdjęciowa- fajnie pożegnałaś lato :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Urocza sesja w słonecznikach <3 Wyglądasz ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz na tle słoneczników ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety jesień w tym roku zbliża się już wielkimi krokami.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY