piątek, 9 września 2022

marynarka w kartkę na wrześniowe dni


Dzień dobry w piątek! 

Do kalendarzowej jesieni zostało już tylko 2 tygodnie. Świat dookoła pokazuje nam, że jesień już jest. Jest w porannej mgle, zimnych wieczorkach i rankach ( ostatnio u nas pojawił się też pierwszy przymrozek i było pierwsze skrobanie szyb w samochodzie) , w złocistych mimozach ( tak wiem, że będziecie mnie poprawiać bym używała poprawnej nazwy nawłoć jednak ja zdecydowanie wolę ją nazywać mimozami). Jestem zachwycona babim latem jakie mamy, da się zauważyć pajęczynki fruwające w powietrzu, słyszeć krzyk żurawi odlatujących do ciepłych krajów. U mnie jesiennie od początku września, zajadam się owsianką z jabłkiem i cynamonem, upiekłam już kilka razy szarlotkę, planuję w najbliższym czasie ugotować zupę z dyni. Uwielbiam ją tak w ogóle :) Dziś serwuję Wam stylizację w jesiennych barwach. Jesieni przybywaj bo czekam na Ciebie :) 






marynarka, spodnie, bluzka / Sinsay
buty / Bassano 
***

44 komentarze:

  1. Świetna. Idealna na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrobałaś już szyby!!!??? Matko jedyna! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba było bo zamarzły.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wygląda w zestawieniu z rudym golfem i dżinsami

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chyba zacznę chodzić w marynarce, bo super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, klasyczna stylizacja w ciekawych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu zobaczyłam na zdjęciach piękną i wrażliwą Dziewczynę...
    😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwettko ❤️
    ..uwielbiam zaglądać do Ciebie, czytać Twoje cudowne notki, prześliczne poetyckie opisy i oglądać piękne zdjęcia :)
    ..fantastycznie to napisałaś, już są poranne mgły, chłodne wieczory i zimne ranki..
    a złociste mimozy zapowiadają zbliżającą się jesień..pamiętam, że napisałam wiersz o babim lecie, być może uda mi się go odszukać ;)
    ..świetna stylizacja, lubię marynarki są eleganckie, doskonale skomponowałaś wszystko kolorystycznie, wyglądasz jak zawsze fantastycznie, jesteś przeurocza ze swoim pięknym uśmiechem ♥ :)

    - uroczych chwil Kochana, ściskam mocno cudowna Istotko :* 💚💛💜


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka <3
      Kochana jesteś, uwielbiam czytać komentarze od Ciebie, są pełne ciepła <3

      Dziękuję Ci <3

      też Cię ściskam mocniutko :)

      Usuń
  8. To prawda, jesień już mocno czuć w powietrzu. Ale jesteśmy już po pełni, więc za chwilę powinna zawitać ta złota, ciepła, kolorowa, którą tak kochamy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tak będzie :) Zobaczymy co pogoda przyniesie :)

      Usuń
  9. Hejka, Iwetto! ;*

    Stworzyłaś śliczną stylizację w jesiennym klimacie. <3 Wszystko do siebie idealnie pasuje. Brawo! <3

    Też lubię zupę dyniową. Mniam! ;)

    Mnie się do jesieni nie spieszy, choć podobają mi się jesienne dekoracje. Liczę, że lato powróci jeszcze choć na chwilkę. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniko :)

      Dziękuję bardzo <3

      Zupa dyniowa to jedno z moich ulubionych jesiennych dań :)

      Pogody i czasu nie oszukasz :) Taka jest kolej rzeczy, że pory roku się zmieniają :)

      buziaki

      Usuń
  10. super stylizacja :) idealna na jesienne, chłodne poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie mam bardzo mało ubrań w kratkę, ale podoba mi się ta marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz rewelacyjnie, w pełni gotowa na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kratę zawsze najlepiej nosi się we wrześniu i październiku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kratka to wzór ponadczasowy, a tutaj widzę bardzo fajne zestawienie kolorów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam serdecznie i ja

      Usuń
  15. O widzisz! A ja właśnie tego typu marynarki szukam na jesień! Dziękuję za namiar :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainspirowałaś mnie. Też muszę sobie taką sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja!!! Podoba mi się połączenie kolorów 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesienne barwy. I te zestawienia kolorystyczne- doskonałe.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY