niedziela, 25 września 2022

moje cele i plany na jesień

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

I mamy jesień! Czekałam, czekałam i się doczekałam. Jest już nie tylko widoczna w przyrodzie ale zawitała też do kalendarza. Wiecie? Śmieszy mnie trochę jak ludzie gadają w samych negatywach o tej porze roku, jakby to jesień była pierwszy raz widoczna w tymże roku. Normalna kolej rzeczy, że po lecie przychodzi jesień. Zabawne i nieco dziecinne jest dla mnie podejście niektórych ludzi na temat tej pory roku. Jestem zdania, że owszem każdy może mieć ulubioną, może kochać lato, kochać wiosnę ale naprawdę są też ludzie tacy jak ja co kochają jesień i kochają zimę i naprawdę nic nikomu do tego :) Śmieszne i niedopowiedzialne jest stwierdzenie, że lato powinno trwać cały czas, pytanie tylko co byśmy jedli? Po to przyroda się zmienia, przychodzą pory roku chłodne by ta ziemia odpoczęła, by rolnik odpoczął. Nie wiem nawet po co to tłumaczę, to raczej logiczne nieprawdaż? :) Wiem, że niektórym pasowałoby lato non stop, wiecie zawsze można zamieszkać w innym kraju z latem przez cały rok :D Taka rada na koniec :) A dziś przychodzę z moimi celami i planami na jesień 2022, kto zainteresowany zachęcam do czytania, kto nie lepiej niech sobie odpuści już na wstępie ;) Pozdrawiam ❤️


Planuję bardziej zapoznać się z poezją moich ulubionych poetów. 

Planuję upiec ciasto marchewkowe przynajmniej 3 razy tej jesieni. 

Planuję więcej jak raz ugotować zupę z dyni. 


Mam w planach przeczytać więcej książek jak latem. 

Planuję wyczerpać limit jesiennych stylizacji. 

Planuję zakupić sobie jakiś ładny sweter. 


Moim celem na jesień jest częstszy detox od mediów społecznościowych. 

Moim celem na jesień jest znaleźć więcej czasu na odpoczynek i drobne przyjemności. 

Moim celem na jesień jest częściej szykować sobie kakao i delekotować się nim w długie wieczory. 

Moim planem na jesień jest zapoznać się bardziej z twórczością Johanna Sebastiana Bacha. Ostatnio polubiłam się z muzyką organową. 

Moim planem na jesień jest zebrać kolorowe liście i zasuszyć je w stronach książek. 

Moim planem na jesień jest wybrać się na długi spacer i szurać butami w kałużach złotych liści. 

A jakie Ty masz plany i cele na jesień?

***

51 komentarzy:

  1. Akurat jesień jest moją ulubioną porą roku, uwielbiam jej barwy, temperaturę i wilgotność powietrza. Jednak zgadzam się, że każda pora roku jest ważna 😊 Nie zaplanowałam nic na jesień, ale pomyślę nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za to, aby udało się zrealizować wszystkie plany i cele. Ja dziś kupiłam sobie bardzo mięciutki sweterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja już też kupiłam sweterek, udało się taki ładny upolować :)

      Usuń
  3. Zacne plany i trzymam kciuki za ich spełnienie. W szczególności ten o ugotowaniu zupy dyniowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim celem jest przeżyć tę jesień a łatwo nie będzie. Mam nadzieję, że Twoje cele się spełnią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. These sound like lovely plans. My plan is definitely to relax more during this season.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Radi :)
      You're plans so very nice! :)

      Usuń
  6. To fakt, każdy ma swoją ulubioną porę roku, ale logiczne jest to, że są one zmienne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne plany na jesień. Trzymam kciuki za ich powodzenie. Będę wpadać i oglądać realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miłe plany, życzę udanej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te kwiaty . Ciekawe plany

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie jest robić sobie takie plany na poszczególne pory roku :-) No ja jestem z tych, które kochają lato, ciepło- niestety jak zaczyna się ta jesienna aura dopada mnie taki rodzaj sezonowej depresji- bardzo staram się widzieć plusy, ale niestety ta aura potrafi na mnie bardzo negatywnie wpływać. Ale postaram się zrobić taką listę dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięne te białe dynie, przeurocze. Tez lubię jesnień zwłaszcza tą piersza Złotą. Choć preferuje lato. i zgadzam się z Tobą, że to bezsensu narzekać. Taka kolej rzeczy jest. Masz super plany zwłaszcza z poezją i muzyką! kibicuję! :) Co do kulinariów mam podobne plany jak i Ty życzę wytrwałości w nich. Pamiętej, że nic nie musisz ale dobrze stawiać sobie poprzeczki bo to ćwiczy hart ducha. :) Zbieranie jesiennych liści jest czadowe! Uwielbiam to jak mozna się zachwycac nimi, każdy jest inny! Mimo, że mam już skończone 30+ to nadal się ciesze tym zbieraniem życzę Ci tego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak pozytywnie odebrałaś mój wpis :)

      Usuń
  12. Trzymam kciuki za realizację Twoich planów na jesień :) zupa z dyni i ciasto marchewkowe to u mnie też pozycje obowiązkowe jesienią i jeszcze koniecznie szarlotka :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ototo szarlotkę i ja kocham :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. mam nadzieję,że wszystkie plany pięknie spełnisz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby udało ci się wszystkie plany spełnić. U mnie głównym planem jest nie zbankrutować, bo jesień to czas ciągłych przyjęć urodzinowych :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twoich planów, dla siebie, wybrałabym zdecydowanie ciasto marchewkowe, które uwielbiam i Bacha, którego bardzo... bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też odkrywam twórczość Bacha i jestem niezwykle zauroczona :)

      Usuń
  16. Nie robię specjalnych planów na jesień, ale w tym roku premierę będzie miał mój zbiór bajek dla dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
  17. o ciekawa jestem jaki sweterek sobie kupisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kupiony, mam nadzieję, że będzie pogoda na robienie zdjęć w nim :)

      Usuń
  18. Zgadzam się z Tobą na temat jesieni- sama bardzo lubię tą porę roku, ale nie mam na nią jakichś planów, no może po za Halloween :)
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za realizacje planów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre i to :)

      Dziękuję i też pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Oczywiście, że każdy może mieć swoją ulubioną porę roku. Znam tyle samo osób narzekających na lato, ile narzekających na jesień :). Ja jestem z tych, co mogliby zamieszkać w ciepłych krajach, ale też dostrzegam uroki właśnie tych naszych 4 pór roku. Plany? Hmm na pewno chcę wskoczyć w stosik liści, może też więcej przeczytać, ale nie planuję tego (bo zwykle jak zaplanuję, to kochany los daje mi inne zajęcia). Myślę, że po prostu spróbuję korzystać z chwili i robić to, na co przyjdzie mi ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem Ci, że rzeczywiście wcale bym nie narzekała gdybym mieszkała w cieplejszym kraju. Może nie tropikalnym, ale już taka Hiszpania mogłaby być :) Ale spokojnie, pomarzyć można, ale nasz kraj kocham i nigdy bym się stąd nie wyprowadziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarzyć można co? :) Ale serce bije w polski rytm :)

      Usuń
  21. Fall is such a fun time, and these are some lovely activities for the season.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam w planach więcej czytać, a dodatkowo podsunęłaś mi fajny pomysłz ciastem marchewkowym! Też muszę je zrobić tej jesieni. Zgadzam się również z Tobą w temacie tej pory roku i ogólnie pór roku... Każdy ma jakąś swoją ulubioną, ale też nie rozumiem tego "zniesmaczenia" momentem gdy przychodzi jesień. Tak jak piszesz, jest to naturalna kolej rzeczy. Ja staram się zawsze szukać pozytywnych stron dlatego również w jesieni staram się dostrzec to co jest piękne. Jesień to moja ulubiona pora roku ♡ ale do innych też nic nie mam. Każda ma w sobie coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, każda pora roku niesie ze sobą coś wspaniałego :)

      Usuń
  23. Życzę Ci by Twoje plany udało Ci sie zrealizować. Piękne te białe dynie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie jutro krem z dyni :) Plus chyba zorbie do tego jakieś lane kluseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka, Iwetto! ;)

    Życzę Ci, aby Twoje jesienne plany się spełniły. ;)

    Ostatnio kupiłam sobie małą, złotą dynię, którą postawiłam na biurku. Także wprowadziłam do pokoju trochę jesiennego klimatu. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY