środa, 21 września 2022

wrzos i jesień za rogiem

 Dzień dobry w środę!

Tak to już jakoś się składa,iż kolejny wpis publikuje się w czasie gdy ja jestem w pracy. Jestem ogromnie wdzięczna bloggerowi za to, że można wcześniej przygotować post, ustawić godzinę i datę i sam się opublikuje. I dziś tak właśnie jest, jestem na dziennej zmianie a Wy możecie już czytać ten wpis mimo iż ja teraz pracuję. W ogóle ostatnio mam sporo pracy, sporo obowiązków, czasem jakoś brak mi siły na inne rzeczy, czytanie też trochę kuleje. Mam nadzieję, że jesienią nadrobię letnie zaległości. Wypożyczyłam sporo książek i chciałbym się w nich zatopić przynajmniej do października, potem planuję czytać już coś bardziej klimatycznego, widziałam też, że autorki powoli ujawniają świąteczno-zimowe powieści na ten rok. Jest w czym wybierać, wprost nie mogę się tego doczekać. A jesień? Tegoroczna czuję, że będzie magiczna, pragnę cieszyć się nią całym sercem, Wam też to radzę, bo jesień jak i lato mija szybko i nim się obejrzymy jak do drzwi zapuka zima. A propo jesieni mówiłam Wam, że mam słabość do wrzosów? Uwielbiam je, się nimi otaczać i od razu nasuwa mi się na myśl wers z wiersza Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego pt. " Pieśń o Żołnierzach z Westerplatte":

(...)

( A na ziemi tego roku było tyle wrzosu na bukiety.)




sweterek, sweter, spodnie / Sinsay
* ** 

45 komentarzy:

  1. Z tym czasem to każdy ma problem. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie chodzi o czas, bo czas na wszystko zawsze znajdę jednak chodzi o to, że nie zawsze są chęci na robienie czegoś bądź czytanie :D

      Usuń
  2. Wrzosy pięknie kwitną, ale miód mają jeszcze lepszy.
    Stylizacja całkiem niezła.
    Miłej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód wrzosowy - ciekawe jak smakuje nie jadłam jeszcze nigdy takiego :D
      Dzięki :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie Ci w bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przez brak czasu zbiera mi się dużo książek do przeczytania:D Uwielbiam wrzosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę więcej czasu na czytanie :)

      Ja też :)

      Usuń
  5. U mnie też ostatnio sporo pracy, ale na szczęście, udaje mi się znaleźć, trochę dni wolnych :)
    Mam nadzieję że Tobie też się to niebawem uda :)
    Pięknie wyglądasz :)
    Ja też mam słabość do wrzosów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! :)

      Też mam taką nadzieję :)

      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja ostatnio też jakoś nie mogę się wyrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wrzosy :) Co prawda w tym roku nie mam ich w ogrodzie, ale podziwiam je w lesie podczas grzybobrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam wrzosy. Ładne zdjęcia, już takie z jesiennym klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Iwetta!
    Uwielbiam wrzosy, ostatnio mama właśnie przyniosła jednego do domu. Życzę Ci, abys sobie na spokojnie poogarniała wszystkie zaległości, te książkowe i nie tylko;) Też postaram się w pełni wykorzystać te jesień:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ewelino :)
      Wspaniale, już jesiennie w domu masz :)

      Dziękuję przyda się :)

      Powodzenia! :)

      Pozdrawiam i ja

      Usuń
  10. Kocham jesień, kocham jej przytulność, swetry, kubki gorących naparów, kolorowe listki na drzewach i ogółem świetnie się teraz czuję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ototo ja tak samo. Też jesienią się świetnie czuję :)

      Usuń
  11. wrzosy są piękne, super zdjęcia :D Piękna ty

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze zdjęcia :) wrzosy mają piękny kolor :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak, fajnie że można planować posty, sama często z tego korzystam. Z czasem to u mnie też krucho. Jesień lubię oby jak najdłużej ciepła była.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Mi bez różnicy, ja lubię i chłodną jesień :)

      Usuń
  14. Wrzosy to także dla mnie nieodłączny atrybut jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam wrzosy! Co roku jesienią w domu i w ogrodzie obowiązkowo muszą być u mnie wrzosiki :) Jest jednak coś w tej jesieni co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba muszę lecieć do Sinsay! Piękny jest ten sweterek. Super zdjęcia i te wrzosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak przepięknie wyglądasz, pasuje Tobie taki odcień bordo. Dla mnie jesień jest cudowna i staram się korzystać z niej jak tylko się da. Również zaczytuję się wtedy w różnych książkach z kubkiem aromatycznej kawy / herbaty. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Super, że też lubisz jesień :)
      Książka i kubek kawy albo herbatki to super wybór na jesień <3

      Usuń
  18. Ładnie wyglądasz :) a wrzosy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka, Iwetto! ;)

    Stworzyłaś super stylówkę. Bardzo mi się podoba. Wrzoski dodaje jesiennego klimatu. Bardzo mi się podoba. <3

    Wiersz znam ze szkoły, uczyłam się go nawet na pamięć i do dziś potrafię wyrecytować fragmenty. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY