czwartek, 17 czerwca 2021

zwiewna sukienka

 Dzień dobry w czwartek! 

Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. U mnie wiele się dzieje, korzystam z sezonu na truskawki, a także z ładnej pogody i wieczorem gdy mam wolne dzień od pracy śmigam na rowerze po okolicy. Jest pięknie, cóż więcej mogę rzec. Czerwiec to mój miesiąc, bo za dwanaście dni będę obchodzić swoje urodziny. Już powoli zaczynam planować jakie ciasto upiekę, jakie inne pyszności zaserwuję gościom. Dodam, że w tym roku po raz pierwszy sama będę piekła dla siebie tort. Trzymajcie kciuki by mi wyszedł :) Choć technikę pieczenia ciast mam już opanowaną to odrobina pozytywnych myśli skierowana do mojej osoby od Was z pewnością nie zaszkodzi :) 








sukienka i trampki / targowisko miejskie
kurtka / Tome & Rose
opaska / AliExpress
***

49 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za ciasto😙
    Już teraz życzę udanej imprezy urodzinowej 😙
    Wyglądasz prześlicznie 😍
    Bardzo ładna jest ta sukienka 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Ja Ciebie też pozdrawiam

      Usuń
  2. Wygladasz bardzo uroczo w tej stylizacji!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bedzie mi niezmiernie milo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka! Fantastycznie prezentuje się z dżinsową kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem trzymam kciuki, aby tort Ci wyszedł i był w smaku wyśmienity :D
    Bardzo fajna stylizacja i podoba mi się kurtka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Dziękuję jeszcze raz :)

      I też pozdrawiam

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zwiewne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka i Ty w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, aby tortowe wypieki udały się wyśmienicie. :) Ciekawa jestem, czy będą w nim brały udział truskawki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak jeszcze krzaczki o rodzą owocami to tak :)

      Usuń
  8. Jak ja uwielbiam takie zwiewne sukienki. Pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful outfit. I like your dress.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  10. My w tym tygodniu działamy na kiermaszach charytatywnych, więc jest co robić.

    OdpowiedzUsuń
  11. W taką pogodę jaka jest teraz zwiewna sukienka jest niezbędna :) No i trzymam kciuki za tort :) Ja jeszcze się nie podjęłam takiego zadania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Dziękuję :) He he ja spróbuję :)

      Usuń
  12. Nareszcie zrobiło się ciepło i przyszedł czas na sukienki. Uwielbiam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie truskawkowy szał takze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem już taka młodziutka jak ty ale chętnie bym sama założyła taką sukienkę bo jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładna i te dodatki <3 Ślicznie wyglądasz L(

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka bardzo ładna i modna, widuję podobne. ;)
    Truskawki własnie jem, ale cholera jakieś niedobre. :(
    Z tortem sobie poradzisz, masz siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Ooo no to być może jakieś złe kupiłeś :D moje pyszne i słodkie bo nasze z ogródka :)

      Pewnie że tak :)

      Usuń
  17. Wspaniała stylizacja. Tort na pewno będzie pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna sukienka!:) Jestem bardzo ciekawa tego tortu, na pewno będzie bardzo pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. idealnie do Ciebie pasuje, zainspirowałaś mnie żeby kupić sobie kurtkę jeansową :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie to wygląda z kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna ^^ sama teraz siedzę w sukience w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten typ sukienek :) Delikatna i dziewczęcą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ladna sukienka, Piekny kolor i wzor adriana-Style.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna stylizacja. <3

    Trzymam kciuki, żeby tort się udał i być spędziła urodziny tak, jak tego pragniesz. ;)

    Buziaki1 ;*

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY