wtorek, 8 czerwca 2021

4 urodziny bloga - sukienka w stylu retro

 Dzień dobry we wtorek !

Oprócz tego, że dziś mamy właśnie wtorek w dodatku ósmy dzień czerwca to też dzisiaj mój blog świętuje swoje 4 urodziny. Dokładnie cztery lata temu założyłam mojaszafamodnaszafa, od tamtej pamiętnej daty co roku dodaję wpis podsumowujący te lata tutaj w blogosferze. Dzisiaj nie będzie wyjątku chociaż kto czyta mojego bloga od początku wie ile dobrego mnie tutaj spotkało, ile zawdzięczam blogowaniu i jak ono zmieniło mnie i moje życie. W dodatku dziś oprócz wpisu urodzinowego pokażę Wam sukienkę jaka przyszła do mnie w maju w ramach współpracy z firmą AwesomeJade.com . Dodam, że sukienkę wybrałam w stylu najbliższemu memu sercu, czyli retro. 

No ale od początku, jak co roku napiszę chociaż trochę o tym jak te cztery lata blogowania zmieniły mnie i moje życie. Powiem tak, bywało różnie, czasami był problem z motywacją do dodawania zdjęć i tekstów, czasami miałam moralnego kaca. Były dni, że nie miałam ochoty nic robić, był i takie kiedy to właśnie blogowanie podniosło mnie po jednym z większych upadków jakie miałam w swoim życiu. A niestety takowy się wydarzył, wiadomo, że nie chcę do niego wracać bo nie ma do czego, ale to właśnie prowadzenie bloga w pewnym sensie mnie z owego dołu wyciągnęło. Spędziłam tutaj też wiele szczęśliwych chwil ( chyba się zaraz wzruszę, już mi łzy napływają do oczu). Poznałam wiele inspirujących ludzi, miłych duszyczek takich jak Monika z bloga Window of Fashion by Moni ,  Klaudia z bloga Ayuna-chan.blogspot.com ,  Martyna z bloga Zapachem pisane i wiele innych symapatycznych blogerek i blogerów. Klaudia nawet namalowała mój portret znajdziecie go w tym poście . Moje zamiłowanie do mody, kosmetyków czy książek spotkało się z bardzo przyjaznym odzewem z roku na rok przybywa czytelników, obserwujących a liczba wyświetleń stale się powiększa. Dziś jest ich ponad 243 tysiące, szczerze nawet nie śniłam o tym, dziękuję Wam. Bo to dzięki Wam mogę spełniać swoje modowe marzenie, być tutaj, tworzyć nowe stylizacje i dzielić się nimi z Wami. Jak dotąd opublikowałam 549 postów, każdy ale to każdy był okupiony moim sporym wysiłkiem i pracą w niego włożoną. I każdy spotkał się z dużą ilością komentarzy, a w nich miłych i budujących moją pewność siebie słów. Dzięki blogowaniu wzrosła moja pewność siebie, nabrałam też dystansu do otaczającego mnie świata i ludzi a także do siebie. Zaakceptowałam swoje wady, ale też wiele rzeczy w sobie zmieniłam. Stałam się zupełnie inną osobą niż byłam kiedyś, co mnie bardzo ale to bardzo cieszy. Blogowanie dało mi wiele i mam nadzieję, że jeszcze wiele mi da. Dodatkowo rozszerzyłam działaność o drugiego bloga który prowadzę z siostrą o nazwie Garnuszek i Foremka . 28 listopada będzie świętował on swoje pierwsze urodziny. Cieszę się, że mogę łączyć dwie swoje pasje : modę i zamiłowanie do pieczenia ciast i gotowania. Moja siostra Justyna zaś uwielbia piec ciasta a także robić inne smakowite potrawy także świetnie się uzupełniamy i blog dzięki temu żyje i się rozwija. 

Wracając do drugiego tematu posta to sukienka jaką mam na sobie jak już wspomniałam we wstępie pochodzi ze sklepu AwesomeJade.com z zakładki Midi Dresses  a link do niej znajdziecie pod linkiem  Veronica Floral Retro Dress . Sukienka uszyta jest z przewiewnego materiału, jest lekka, dziewczęca i piękna. W moim ulubionym stylu retro, z paseczkiem do przewiązania w talii. Z tyłu posiada zameczek, ma też długie rękawki i długość midi. Idealna zarówno do sandałków na obcasie jak w moim przypadku na zdjęciach jak i do trampek np. na zakupy. Sukienka jest idealna na wiele okazji, można ją założyć jak już wspomniałam na zakupy, ale też na jakieś przyjęcie czy do kościoła. Jestem z niej bardzo zadowolona, zdecydowanie to był dobry wybór! :)











sukienka / AwesomeJade.com

sandałki / Deichmann

torebka i opaska / Sinsay

***

62 komentarze:

  1. Gratulacje rocznicy <3 W tej sukience wyglądasz jak z bajki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję czterech lat blogowania i życzę kolejnych takich rocznic :)
    Raczej każdy bloger czasami tak ma, że brakuje mu motywacji, ale zazwyczaj jest to przejściowe :)
    Bardzo ładnie prezentuje się ta sukienka. Super zdjęcia! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pewnie, że przejściowe :) Jak coś jest robione z pasji to nawet jeśli nie ma się czasem motywacji to nie rezygnuje się z tego :)

      Dziękuję i też pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Gratuluję pięknej rocznicy, życzę dalszych sukcesów i radości z blogowania! :) Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę kolejnych lat na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz:) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza sukienka i rzeczywiście bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy!
    Piękna, stylowa sukienka, ślicznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu lat blogowania i oby kolejne były tak samo piękne 😉 sukienka bardzo ładna, chociaż to nie do konca mój styl to na Tobie wygląda cudownie 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka. Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so cute dress darling, lovelies photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję czwartej rocznicy bloga i życzę kolejnych równie pięknych. Jeśli chodzi o sukienkę to wyglądasz w niej super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie, kiedy pasja rozwija się, czy tworzenia stylizacji, czy blogowania, człowiek przyjemnie się w tym odnajduje. :) Gratulacje blogowych urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetnie wyglądasz w tej sukience i opaska świetnie z nią współgra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Congrats on this big blog anniversary. Can't wait to see what's to come.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Tobie wszystko się tak ładnie prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ta sukienka, w sam raz na wionę;) Gratuluję 4 rocznicy bloga!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 4 lat bloga! Wszystko co się dzieje w życiu jest po coś, w jakimś konkretnym celu. Super, że udało Ci się wytrwać tak długi czas i życzę Ci kolejnych lat blogowania! Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Tobie kolejnych owocnych lat blogowania! Sukienka jest niezwykle piękna! Do tego torebka i sandałki (po które pójdę się rozejrzeć dzisiaj ;p) sprawiają, że stylizacja wygląda wprost cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :)

      Sandałki kupiłam w 2019 roku ale widziałam ostatnio w Deichmann podobne :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  19. Bardzo ładna sukienka. Cudnie na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych udanych 4 lat pisania. Sukienka rzeczywiście fajna na oficjalne wypady. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na prawdę prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie konkursu Na blogu zostało dokładnie wyjaśnione Iwettko :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)

      Fajny pomysł na konkurs :)

      Usuń
  22. Geatuluję tylu lat blogowania! Sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. baaaardzo urocza sukienka, skromna i z klasą, podkreśla kobiece piękno :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zakochana w takich sukienkach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego, jeszcze wielu lat blogowania i mnóstwa pomysłów na nowe stylizacje i posty! A sukienka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy 😙
    Oby było ich jak najwięcej 😉
    Bardzo lubię czytać Twoje posty - widać że wkładasz w nie sporo pracy i serca 😙
    Sukienka jest prześliczna ,idealna na letnie przyjęcia 😍
    Prześlicznie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :)
      Bardzo bardzo mi miło :*

      Dziękuję Ci bardzo bardzo :**

      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Przepiękna sukienka - bardzo dziewczęca i ten subtelny wzór... Wspaniała!
    A z okazji rocznicy, życzę kolejnych lat blogowania, pełnych satysfakcji i kreatywnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję :)
      Dziękuję za życzonka :)

      Usuń
  28. Ta sukienka jest przepiękna!!! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję sukcesów w blogowaniu. Sukienka bardzo ładna podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć, Iwetto! ;)

    Jak to się stało, że jeszcze nie skomentowałam Twojego urodzinowego wpisu? Nie wiem. Spóźnione, ale szczere wszystkiego najlepszego! Dalszej satysfakcji z blogowania i dużo okazji do rozwoju. <3

    U mnie też blog odgrywał (i wciąż to robi) dużą rolę. Dzięki niemu "wyszłam" do ludzi, staram się przezwyciężać swoje ograniczenia, wychodzić ze strefy komfortu. ;) Cenię sobie znajomości, które dzięki niemu nawiązałam. Bardzo mi miło i dziękuję za wyróżnienie. ;* To wiele dla mnie znaczy. <3

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Retro sukienki są w moim stylu

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY