środa, 23 czerwca 2021

sukienka babydoll i jaśminowe tło

 Cześć Moi Drodzy Czytelnicy! 

Jak sobie radzicie z tak wysokimi temperaturami jakie panują w naszym kraju od kilku już dni? Ja osobiście nie czuję się najlepiej gdy jest tak gorąco, nie mogę spać przez co potem w dzień chodzę nie przytomna. Jeśli nie mam do pracy to po prostu nie wyściubiam nosa za drzwi przed wieczorem. Dopiero jak zajdzie słońce wychodzę, chociaż i wieczory i noce ostatnio bardzo ale to bardzo ciepłe. Cóż możemy poradzić, lato więc to całkiem normalne. Zawsze można się posiłkować lekkim jedzeniem dużą ilością wody i przewiewnymi ubraniami.  Dzisiaj pokażę Was super sukienkę o kroju babydoll w delikatny kwiatowy wzorek. Kupiłam ją już na przecenie, a tak w ogóle podobno jutro ruszają wyprzedaże letnie. Wybieracie się do galerii czy zamawiacie internetowo? Ja mam już wypatrzonych parę rzeczy czekam na obniżkę i będę zamawiać :) 

PS. A w ogóle dziś Dzień Taty, wszystkiego co ja lepsze życzę wszystkim tatusiom :) To mama daje życie ale nie dałaby go gdyby nie tata. Mama i tata to osoby dzięki którym żyjemy, dbają o nas najlepiej jak potrafią i obdarzają bezbrzeżną miłością. Każdego dnia sprawmy im ich dzień. Bądźmy mili, zwracajmy się do nich z szacunkiem i miłością. Cieszmy się ich obecnością, bo życie jest tak strasznie ulotne... 










sukienka / Cropp
kapelusz / TXM
***

48 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, uwielbiam drobne kwiatki na sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie muszę nigdzie wychodzić, więc siedzę w domu i czekam na chłodniejsze dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka;) uwielbiam upały i lubię wygrzewać się na słońcu, ale też mnie to wkurza, że w nocy z tego gorąca nie mogę spać i na drugi dzień w pracy jestem nieprzytomna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja unikam słońca bo jestem uczulona na jego promienie.

      Usuń
  4. Bardzo dziewczęca sukienka :) jaśminy pięknie kwitną i cudownie pachną :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak jest pięknie a jak pachną :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Bardzo lubię kwiatowe sukienki. Super w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie przepadam zbytnio za tak wysokimi temperaturami na zewnątrz. Dobrze wiedzieć, że zaczynają się letnie wyprzedaże :D Zgadzam się z Tobą, że powinniśmy cieszyć się z ludzi, którzy są z nami, bo jak wspomniałaś życie jest bardzo ulotne :/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie. Tak wyprzedaże już ruszyły :)

      Pewnie, że tak :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Jak ładnie wyglądasz w tym kwiatowym princie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jakoś nie przypadła mi do gustu, ale bardzo podoba mi się kapelusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Ja kocham upały :) Naprawdę, to lato jakie uwielbiam. Najczęściej, gdy mam wolne albo po pracy wybieram się nad wodę. To idealny sposób by się schłodzić. Od dziecka był to mój żywioł, mogłabym tam spędzać czas non stop. W domu też mam sposób. Kupiłam za 90zł wiatrak stojący, super chłodzi. Ciężko było wytrzymać w nagrzanym budynku, teraz jest idealnie :) Wyglądasz ślicznie kochana, pięknie Ci w takich stylizacjach! Bardzo kwitnąco! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam równie serdecznie :)
      No ja niestety nie, źle je znoszę i pływać nie umiem także nad wodę nie jeżdżę :)
      Super, wiatrak fajna sprawa :)

      Dziękuję Ci bardzo bardzo :***

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Ja upaly kiepsko znosze, puchna mi stopy.W tym roku obiecalam sobie ze nie bede kupowac na letnich wyprzedzach ale nie wiem czy dam rade ;-) Uwielbiam zapach jasminu!Zdjecia rewelacyjne, wygladasz super dziewczeco w tej slicznej sukience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ciężko, bo jestem alergikiem i słońce źle na mnie działa. No i łapie mnie na czerwono :/

      He he ja już kupiłam parę rzeczy :)

      Ja też jest piękny :) dziękuję bardzo :)

      Usuń
  12. U mnie jaśminowców zatrzęsienie, na szczęście trochę popadało i zrobiło się znośnie, sukienka bomba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówiąc szczerze ostatnio byłam w galerii i nie znalazłam nic konkretnego, dlatego zostaje przy zamawiania internetowo. Bardzo ładna sukieneczka, ostatnio polubiłam kwiatowe motywy.
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś byłam i kupiłam trzy rzeczy. Ale masz rację słabo coś tam z fajnymi ubraniami itp.
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  14. super sukienka i świetnuy kapelusz, super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty dress! It has been so hot here but I prefer it in front of being cold. Love summer!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na sukienki babydoll jestem za wysoka niestety 😭

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie radzę sobie z upałami, nie dla mnie takie gorące dni, dlatego z ogromną radością przywitałam wczorajszą burzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dodatkowo mam alergię tok jeszcze gorzej znoszę te upały. Ale wczoraj w nocy przyszło wybawienie w postaci burzy i deszczu, dziś też padało i jest przyjemne 21 stopni tylko :)

      Usuń
  18. That hat is so beautiful and I like flower print on your dress. You look gorgeous.

    www.exclusivebeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, Iwetto! ;)

    Sukienki o kroju babydoll są przeurocze. <3 Pięknie wyglądasz. ;)
    Lubię, gdy jest ciepło, ale nie za gorąco. Podczas upałów bardzo ciężko się funkcjonuje. U mnie na szczęście jak na razie tropiki odpuściły. :D

    Co do wyprzedaży to mam upatrzonych kilka rzeczy. Mam nadzieję, że uda mi się je upolować. ;)

    Życzę Ci wspaniałego weekendu! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :)

      Oj tak są przeurocze :) Bardzo dziewczęce :)
      U mnie też nie ma już upału.

      Trzymam kciuki by udało Ci się wszystko kupić :)

      Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  20. Piękna sukieneczka :) Upały są bardzo męczące, bez klimatyzacji ani rusz !

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY