piątek, 11 czerwca 2021

Myszka Miki


Witajcie Kochani Moi!

Powiedzcie mi jak to jest, że dopiero był piątek i znów mamy piątek?! Niesamowite jak czas zasuwa, zaraz zacznie się kalendarzowe lato. No ale ja na razie jeszcze rozkoszuję się wiosną, bo przecież ta nadal trwa chociaż Wiecie co? Da się w powietrzu wyczuć, że lato za rogiem. I chociaż ze mnie jesienna i zimowa panna to jest kilka drobiazgów za które lubię lato. Na pewno jednym z nich jest dobrodziejstwo świeżych warzyw i owoców w tym moich ukochanych truskawek. A te już się pojawiły w moim ogródku, czerwienią się i zachęcają do tego by wykorzystać je do pysznych domowych ciast i innych smakowitości. Ja ruszam z kopyta z wieloma rzeczami, zauważyłam, że jakoś bardziej mi się wszystkiego teraz chce jak kiedyś. A bo kiedyś siadałam, ukrywałam twarz w dłoniach i poddawałam się złym myślom. Teraz gdy zaczyna robić mi się smutno biorę książkę, włączam film, czy piekę ciasto albo gotuję coś pysznego i humor od razu lepszy. Praca też ma duże znaczenie, daje mi naprawdę wiele satysfakcji i oby tak dalej! Ten tydzień minął mi naprawdę dobrze, teraz czas na weekendowy odpoczynek. Dziś wpada stylizacja bardzo luźna, idealna na letni wieczór. Długie spodnie mom jeans idealnie ochronią nogi przed komarami ( a tych jest niestety bardzo dużo) , czarne trampeczki fajnie do nich pasują a do wszystkiego wybrałam jeszcze różową koszulkę z Myszką Miki. Nie wiem jak Wy ale ja mam sentyment do tej bajki Disney'a :)








koszulka / Tome & Rose
spodnie / Cropp
okulary i pasek / Sinsay
trampki / targowisko miejskie
***

37 komentarzy:

  1. Oj to prawda. Dopiero był piątek, a tu już następny. Ja na razie czekam na wyjazd nad morze i coś czuję, że też nim się obejrzę to nadejdzie :)
    Uwielbiam motyw myszki Mickey i Minnie w ubraniach i dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he tak właśnie :)

      Zazdroszczę, morze jest piękne o tej porze roku :)

      Ja też :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Czas leci zdecydowanie za szybko. Niedawno witaliśmy 2021 rok, a za niedługo będzie już jego połowa :/
    Smutek zawsze jest lepiej zastąpić jakimiś innymi zajęciami niż skupiać się ciągle na negatywnych myślach.
    Cieszę się, że praca daje Ci dużo satysfakcji :) Super stylizacja! Bardzo podoba mi się motyw z Myszką Miki na koszulkach :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już półrocze jest. Zaraz jesień :D
      To prawda, grunt to znaleźć sobie zajęcie :)

      Ja też się cieszę :) Dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Mi też ten czas leci jak szalony i nieco mnie to przeraża :) Te spodnie są ekstra :) Ostatnio bardzo modny jest motyw Myszki Miki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie poradzimy :)

      Dziękuję :) Tak,tak utrzymuje się ten trend :)

      Usuń
  4. Czas pędzi jak szalony, ale i tak ledwo mogę ze wszystkim zdążyć.
    Bluzka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto się na chwilę zatrzymać :)

      Dzięki ;)

      Usuń
  5. Super, taki luźny styl! Zauważyłam, że teraz w każdym sklepie są produkty z Myszką Minnie, nawet sama się skusiłam na krótkie spodenki.
    Czuć lato, mają być duże upały. Dobrze, przyda się po tej długiej zimie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oooo super, przydadzą Ci się bo ma być upalnie na dniach :)

      Hehe no w końcu lato niedługo ;)

      Usuń
  6. sama często chodzę w koszulkach związanych z popkulturą, także bardzo mi się podoba Twoja koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziewczęco :) luźny styl idealny na weekend :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak :) i też serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Im człowiek starszy tym czas szybciej pędzi, docenia się każdą chwilę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo szybko leci ten czas, niedługo będzie kolejny piątek �� fajna letnia stylizacja ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Był piątek, a jest niedziela i tydzień znowu zleci jak szalony:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak te komary potrafą uprzykrzać życie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem już po 3 ale taką koszulkę sama bym chętnie ubrała zwłaszcza z dżinsami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja radosna i na pewno bardzo wygodna :) osobiście wybieram raczej jednolite topy ale! ostatnio nabyłam cudną piżamkę z Kubusiem Puchatkiem :D i mimo, że mam już 30 lat to cieszę się z niej jak dziecko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj tak właśnie tak :) Oooo jak uroczo :D Wiesz wiek nic nie znaczy, najważniejsze to się cieszyć z życia :)

      Usuń
  14. Nie mogę uwierzyć, że już koniec orku szkolnego i połowa roku za nami...zdecydowanie za szybko ten czas leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no leci leci, jakoś tak wyjątkowo za szybko, ale cóż możemy na to poradzić ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam ten motyw (szczególnie, ze jak byłam mała była to moja ulubiona bajka ze wszystkich jakie oglądałam). Ukończyłam już 30 lat, ale ostatnio również kupilam sobie podobną koszulkę, podobnie śpię w pasującej tutaj tematycznie pizamie nocnej :)

    Widziałam rownież ostatnio świetne pomysły na wzory na paznokcie. Również z myszka miki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Myszka Miki to klasyk :)

      He he super :)

      Oooo mają ludzie pomysły :)

      Usuń
  16. Bardzo ładna koszulka, jednak bardziej podobają mi się te spodnie! Genialnie na Tobie leżą!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY