środa, 21 kwietnia 2021

parysko z Sinsay



 Cześć Moi Drodzy Czytelnicy! 

Kwietniowe dni mijają mi o dziwo dość wolno. Wiem, wiem sporej części ludzkości nie wystarcza doba, ale ja umiem sobie wszystko tak zorganizować, że na każde zadanie wystarcza mi czasu. Z książkami trochę gorzej, bo dziś zaczęłam dopiero trzecią w tym miesiącu. Co prawda w zimie aura za oknem bardziej zachęca do czytania, wiosną gdy dnie stają się dłuższe człowieka jakoś bardziej ciągnie na zewnątrz. A jeszcze ja jestem z takich co nawet w deszcz lubią się włóczyć w kaloszach i skakać po kałużach to już w ogóle. Mimo to jak wspomniałam trzecia książka w trakcie, dodam, że to piękna dylogia z wątkiem rzezi wołyńskiej i miłością jaką się zrodziła między Polakiem a Ukrainką przed tymże trudnym czasem. Powiem Wam, że pochłaniam tę serię w bardzo szybkim tempie. Na półce czeka jeszcze 9 książek. Kiedy ja to przeczytam? 

Pora na kolejną wiosenną stylizację. Tym razem mogłam wreszcie założyć spódniczkę bez obawy, że mnie owieje wiatr itp. Do niej dobrałam bluzkę w paski, beżowy płaszczyk i białe sportowe buty. Paryskiego szyku nadaje czerwony beret a smaczku czarna torebka. Dodam iż cała stylizacja jest z ubrań i dodatków z Sinsay. 







cała stylizacja / Sinsay 
***

50 komentarzy:

  1. Bardzo lubię rzeczy z Sinsay. Płaszczyk i buty świetne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, mam mnóstwo ubrań i dodatków z tego sklepu :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten Twój paryski styl, zawsze te stylizacje wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki nosi tytuł opisana książka? Bardzo mnie zainteresował wątek główny, więc chciałabym poznać jej całą treść.

    Piękna stylizacja! <3 Styl paryski idealnie pasuje do Twojej urody :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dylogia, autor Adrian Grzegorzewski a tytuły to część pierwsza Czas Tęsknoty a część druga Czas Burzy :)

      Dziękuję Ci bardzo :) Miło mi :)

      Buziaki

      Usuń
  5. Cudowny płaszcz, dopełnia całą stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka, Iwetto! ;)

    Zanim przejdę do stylizacji, chciałam Ci podziękować, bo poznałam nowe słówko. Chodzi o dylogię. O trylogii słyszałam, ale nie miałam pojęcia, że dwie części jakiejś książki mają swoją specjalną nazwę. Poszperałam w Internecie i widzę, że nawet 4, 5 6, czy 7 części ma swoje określenia. Bardzo to ciekawe. ;)

    Jeśli chodzi o stylizację to wyszła Ci genialnie! Każdy element świetnie współgra z pozostałymi. Fanką zestawiania dziewczęcych zestawów z adidasami nie jestem, ale u Ciebie wyszło to świetnie. ;)

    Dzisiaj było u mnie ciepło i udało mi się wybrać na drugą w tym tygodniu sesję na dworze. Jestem przeszczęśliwa z tego powodu. <3

    Życzę Ci pięknej końcówki tygodnia! ;*

    P.S. Mnie niestety czas płynie za szybko. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Mega się cieszę, że zainteresowałam Cię pojęciem dylogia :) Ja sama nie wiedziałam, że takowe jest, dowiedziałam się na grupie czytelniczej na Facebooku do której należę :)

      Bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała :) Miło mi bardzo :*

      Eh ten czas, niestety ucieka :(

      Dziękuję także życzę pięknej końcówki tygodnia :)

      Usuń
  7. mi wszystkie dni mijają w zastraszającym tempie, a jak pomyślę, że zaraz maj to już w ogóle. Stylizacja cudowna, bardzo Ci w niej do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no zaraz maj :) piękny maj, kwiecisty :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Jak pięknie Ci w berecie! Śliczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jak najbardziej mi się podoba, czerwony beret dodaje mocnego pazura. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz. Stylizacja bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Iwetta! Bardzo ładna torebka. Kocham berety na kimś:) Faktycznie- kluczem jest chyba super zorganizowanie sobie wszystkiego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ewelina! :)
      Miło mi, dziękuję za moc miłych słów :)
      Torebka to moja ulubienica, beret też :) I tak się złożyło, że wszystko co na sobie mam jest z Sinsay :)

      Prawda prawda :) Organizacja przede wszystkim :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Stylizacja super oddaje klimat paryskiego szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja :) beret to strzał w 10 :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*

      Ja także serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz, pasuje Ci taki styl. Uwielbiam głos Dalidy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja też, śpiewała niczym anioł :)

      Usuń
  15. Bardzo pasuje Ci ten styl. Przepięknie wyglądasz! :) Sinsey też bardzo lubię. Teraz mają też duży wybór fajnych ubrań dla dzieci, więc od razu mogę obkupić całą rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję :)

      Fakt, teraz asortyment Sinsay pozwala na zakupy dla całej rodziny :)

      Usuń
  16. Jak pieknie wygladasz...cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beret sprawia, że zestaw ten wygląda bardzo stylowo! Cudownie wyglądasz -)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi kwietniowe dni mijają całkiem szybko, ale w ciągu kolejnych godzin udaje mi się sporo zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze ślicznie. Ten płąszcz ma wiele wariantów, do wszystkiego pasuje. Myślałaś może o stylu bardziej boho (wisior z piórkami, torba z frędzlami, jakieś sztyblety, miękki kapelusz, zwiewna sukienka maxi z falbankami i w drobne kwiatki...)? Tu też go widzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A wiesz pomysł naprawdę super :) Być może coś skombinuje w stylu boho :)

      Usuń
  21. Bardzo pasuje Ci ten styl, wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. elegancko wygląda ta wstążka we włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he ale tutaj wstążki nie mam ;) mimo to dzięki :)

      Usuń
  23. wow, the whole look is amazing, especially the beret
    brazilian lace front

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo ładna, kojarzy mi się z Francją i romantycznymi spacerami :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY