sobota, 24 kwietnia 2021

wstążka we włosach

Dzień dobry w sobotę! 

Choć znów nastała dość chłodna pogoda da się wyczuć iż maj czyha za rogiem. I chociaż wiele drzewek jeszcze nie zakwitło to przed mym czujnym okiem nie ukryją się delikatne zielone listki na niektórych drzewach. Wiosna trwa na dobre, słońce przebija się zza chmur, zaś chmury takie pełne, białe i okazałe bałwanki tak pięknie kontrastują z żywym błękitem nieba. Owy błękit ma moja dżinsowa kurtka z którą zestawiłam żółty jak słońce sweterek. Pudrowa plisowana spódniczka nawiązuje do moich ulubionych wiosennych kwiatów  jasnoróżowych tulipanów. Elegancji dodają pudrowe mokasynki z frędzelkami a charakteru czarna torebka. Włosy ozdobiła gumka z długą białą w czarne kropeczki wstążką. Wiosno trwaj! 

PS. A dziś na drugim blogu jaki prowadzę z siostrą znajdziecie prosty przepis na przepyszne placuszki bananowe link tutaj





sweterek - Sinsay
kurtka - Tome & Rose
spódniczka - targowisko miejskie
buty - Royal Fashion
torebka - Sinsay
wstążka - AliExpress
***

61 komentarzy:

  1. Fajny wiosenny outfit, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i bardzo ładna dżinsowa kurtka :D
    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      A ja życzę miłego nowego tygodnia :)

      Usuń
  3. Fajna stylizacja. Podoba mi się takie połączenie sukienki i jeansu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A na sobie mam sweterek i spódniczkę :)

      Usuń
  4. Hejka, Iwetto! ;)

    Stworzyłaś piękną, wiosenną stylizację. Sama być chętnie w taką wskoczyła. <3 Jasny róż i pastelowy żółty to zgrany duet. ;)

    U mnie też trochę chłodno, ale słonecznie. Coraz więcej drzewek kwitnie, więc czuć wiosnę. ;) Choć słyszałam, że w najbliższym czasie ma padać śnieg. Oby się ta prognoza nie sprawdziła.

    Życzę Ci pięknej, wiosennej niedzieli! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko :)

      Bardzo się cieszę, że stylizacja Ci się spodobała :)

      He he no jak to w kwietniu :)

      Dziękuję a ja życzę Ci pięknego nowego tygodnia :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny outfit już taki typowo wiosenny ! U mnie też jeszcze drzewa nie kwitną tak pięknie jak co roku Ale wszędzie już powoli robi się tak pięknie zielono !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w głowie jeszcze wiele pomysłów na kolejne stylizacje :) Oby pogoda dopisała :)

      Oj tak, zazieleniło się :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie ta wstążka wygląda, tak dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny look :) a ta wstążka we włosach urocza

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubię Twoje stylizacje w takim właśnie wydaniu: młodo świeżo radośnie :) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna stylizacja. uwielbiam takie gumki czy spinki do włosów i mam ich pokaźną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też mam sporo takich ozdób do włosów :)

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam jeansowe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja! Nie ma to, jak jeansowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Otóż to. Klasyk sam w sobie :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna kobieca stylizacja :) świetnie wyglądasz :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Dziękuję Ci :*

      Ja Ciebie też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  14. Ładna, dziewczęca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny dziewczęcy look: ) wiosenny
    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna, wiosenna stylizacja :) nie moge się doczekać, aż będę mogła wskoczyć w dżinsową kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Już niedługo się to stanie zobaczysz :) lada dzień :)

      Usuń
  17. Wyglądasz prześlicznie 😍
    Bardzo fajny i dziewczęcy ,akcent z tej wstążki 😍
    Ja już wypatrzyłam sporo ,rozkwitających drzew -naprawde przepiękny widok ,gdy przyroda budzi się do życia 😍
    Czekam na cieplejsza temperaturę i koniecznie muszę siebie uwiecznić na ich tle 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Mega lubię takie wstążeczki :)
      Świetnie, trzymam kciuki za Twoje zdjęciowe plany :)

      Buziaczki

      Usuń
  18. Piękna stylizacja. Kocham wstążki i niemalże ciągle splątuje nimi włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też kocham, muszę jeszcze poszerzyć kolekcje :)

      Usuń
  19. Przepiękna stylizacja! Czuć wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł ze wstążką we włosach, mega fajne połączenie, a Ty wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne włosy. Przepiękna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. cool styling, love your outfit. so gorgeous you are
    bob wigs

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby taka zwykła wstążka, a potrafi odmienić stylizację i nadać jej lekkiego, dziewczęcego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY