czwartek, 15 kwietnia 2021

zakupy na bee.pl

 Dzień dobry w czwartek! 

Co u Was? U mnie pogodowy miszmasz trwa w najlepsze. Za oknem deszcz, potem deszcz ze śniegiem a nawet sam śnieg. Pogoda idealna na czytanie książek pod ciepłym kocem z kubkiem ulubionej herbaty a do tego coś słodkiego a zarazem zdrowego, bo jak mówi powiedzenie : "Jesteś tym co jesz". Bardzo staram się jeść zdrowo, czytam etykiety produktów i wybieram te naturalne, korzystnie wpływające na zdrowie moje i moich bliskich. Sklep internetowy Bee.pl o którym dowiedziałam się zarówno z blogów jak i od mojej siostry, która na początku miesiąca zamawiała kilka zdrowych słodkości dla mamy.  Bardzo mi się spodobał jego asortyment a także ceny dlatego sama postanowiłam zrobić tam zakupy.

Bee.pl to sklep spożywczy i drogeria internetowa. Znajdziemy tam zdrową żywność, zdrowe słodycze, soki, produkty bio, wszelkie kasze, płatki, zdrowe ciastka, cukierki słodzone ksylitolem i wiele wiele innych. To także drogeria z wieloma kosmetykami w całkiem fajnych cenach oraz produktami do sprzątania. Dziś pokażę Wam co ja sobie zamówiłam w sklepie internetowym Bee.pl


cukierki z ksylitolem o smaku pomarańczowym

Każdy lubi od czasu do czasu zjeść coś słodkiego. Jednak żyjemy w czasach gdzie słodkie równa się niezdrowe. Za sprawą wszelakich chemikaliów jakie dodawane są do żywności i słodyczy, zatrważającej ilości cukru, wszelkich fosforanów, wzmacniaczy smaku, sztucznych barwników człowiek zastanawia się czy jest w ogóle coś jeszcze co gdy zje mu nie zaszkodzi. A jest i to sporo, np. takie małe cukiereczki o smaku pomarańczowym słodzone ksylitolem. Jak wiadomo ksylitol jest zdrowszy od białego cukru, na pewno nie szkodzi na zęby. Cena to  3.59 zł. 

Cukierki zawierają w swoim składzie : KSYLITOL, KWAS JABŁKOWY, NATURALNY AROMST POMARAŃCZOWY, BARWNIK: BETA-KAROTEN, KURKUMINA. 


kostki warzywne - bulion 

Uwielbiam wszelkie zupy. Najlepiej te domowe i często najlepiej te bez mięsa. Jak wiadomo w wielu kostkach rosołowych w hipermarketach znajdziemy całą litanię sztucznych substacji a także olej palmowy, utwardzane tłuszcze i inne związki chemiczne. W sklepie Bee.pl znalazłam naturalne kostki warzywne bez wszystkich tych niezfoeych dodatków. W opakowaniu znajdziemy 10 kostek. Cena jednego opakowania to 4.99 zł 

Składniki : sól, cukier trzcinowy, suszone warzywa 13.5 % ( cebula 5%, seler 5%, marchew 3.2 %, pietruszka 0.3%), skrobia kukurydziana, olej z nasion słonecznika, wyciąg z drożdży, przyprawy. Nie zawiera glutenu, oleju palmowego, produkt ekologiczny. 


ekologiczny proszek do pieczenia i cukier waniliowy

Uwielbiam piec ciasta, ciasteczka i inne cudowności. Lubię naleśniki, racuchy, drożdżowe bułeczki i inne słodkości. Postanowiłam więc wypróbować ekologiczny proszek do pieczenia który nie zawiera fosforanów a w swoim składzie ma : skrobię kukurydzianą, substancje spulchniające (winiany potasu, wodorowęglan sodu). Nie zawiera glutenu, produkt jest ekologiczny.  Proszek do pieczenia kosztował mnie 1.09 zł. 

Cukier waniliowy zaś ma w składzie : BIO cukier trzcinowy i prawdziwą wanilię mieloną.  Produkt ekologiczny. Cukier waniliowy kosztował 3.19 zł. 


syrop malinowy 

Bardzo lubię pić herbatę z dodatkiem soku z malin. Do tego jeszcze plasterek cytryny i pyszny, ciepły napój gotowy. Na stronie Bee.pl zamówiłam syrop malinowy Krakus. W swoim składzie ma tylko : sok z malin 52% oraz cukier. Nie jest z koncentratu. Posiada naturalny osad. Kosztował 12.99 zł. 


ciasteczka Pieguski jasne 

Jestem zakochana po uszy w tym ciasteczkach. Nie zawierają glutenu, cukru, jajek i laktozy. Bez oleju palmowego, idealne dla wegan i diabetyków. Są lekkie, rozpływające się w ustach, bardzo smaczne. Miałam okazję już raz je spróbować dlatego też zamówiłam aż 3 opakowania. 

Składniki : olej kokosowy, mąką kukurydziana, skrobia kukurydzianą, substancja słodząca - malitol, czekolada ( substancja słodząca - malitol, miazga kakaowa, emulgator - lecyna sojowa, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, naturalny aromat waniliowy), skrobia ziemniaczana, skrobia ryżowa, aromat, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu. 


Krówki bezmleczne o smaku toffi

Jestem alergikiem i niestety duża ilość spożytego mleka czy produktów z mlekiem w składzie mnie uczula. Krówki bezmleczne to strzał w dziesiątkę. Są na bazie cukru kokosowego i proszku kokosowego. Są źródłem błonnika pokarmowego. Nie zawierają glutenu. Są źródłem fosforu, magnezu i potasu. Odpowiednie dla wegan. Nie zawierają tłuszczu pochodzenia zwierzęcego. Mleko krowie zostało zastąpione proszkiem kokosowym. 

Składniki : cukier kokosowy, proszek kokosowy, syrop ryżowy, białko słonecznika, guma arabska (błonnik z akacji), aromat naturalny. 


żelki jabkowe BIO

Mimo iż żelków nie jadam na co dzień to takie zdrowe postanowiłam sobie zamówić. Tym bardziej że są w 100% z bio owoców z ekologicznych sadów, jest to produkt w 100%
wegański, nie zawierają sztucznych aromatów, barwników i konserwantów,  są bez dodatku cukru i syropu glukozowo- fruktozowego. 

Składniki : BIO mielone jabłka, BIO koncentrat soku jablkowego6, substancja żelująca : pektyna jabłkowo - cytrusowa. 

A Ty - znasz sklep internetowy Bee.pl? 

***

49 komentarzy:

  1. Witaj Kochana!

    U mnie natomiast okropne wietrzysko, a od południa również zaczął padać deszcz, o tyle dobrze, że w końcu bez śniegu... Ja słodyczy już praktycznie nie jem, choć kiedyś mogłabym je jeść kilogramami. Jednak pogoda rzeczywiście sprzyja słodkiemu, bo dzisiaj mam strasznie na nie ochotę :D

    Szczerze mówiąc, ja pierwszy raz spotykam się z tym sklepem, ale super poznać coś nowego.
    Te cukierki pomarańczowe mają bardzo uroczą szatę :) Jak jest u nich z ceną?
    Reszta rzeczy również wspaniale wygląda i jestem w szoku, że cena wcale nie jest taka wysoka - super!
    Kocham Pieguski. Jestem ciekawa czy mi zasmakują tak samo jak Tobie :)
    Mleko zastąpione na proszek kokosowy, ciekawa alternatywa ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana :)

      U mnie dzisiaj ładnie spokojnie, bez wiatru i ciepło. Ja czasem lubię zjeść coś słodkiego ale takiego coś co jest zdrowe rzecz jasna :)

      He he fajnie, że poznałaś ten sklep z mojego bloga :)

      Cukierki są pycha, kosztowały 3.69 :)

      Zgadzam się ceny są fajne i niewygórowane :)

      Ja też kocham pieguski :)
      Zgadzam się to ciekawa alternatywa :)

      Buziaki

      Usuń
  2. Też staram się zdrowo żywić i czytać składy produktów:)
    Same pyszności, najchętniej wypróbowałabym te krówki bezmleczne i ciasteczka pieguski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie tak trzymaj :) Najważniejsze to by zdrowo się odżywiać i wiedzieć co się je :)

      Polecam z całego serca są bardzo smaczne :)

      Usuń
  3. Zdrowe wybory. Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę w końcu porządnie sprawdzić ich ofertę, bo widzę, że mają mnóstwo pyszności w sam raz dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji korzystać z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pyszności kupiłaś. Te ciasteczka brzmią świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda a ciasteczka są bardzo bardzo smaczne :)

      Usuń
  7. Witam serdecznie ♡
    U mnie pogoda równie niesamowita :) Raz leje, zaraz śnieg poprószy, zaraz wiatr się zerwie. Az się z domu nie chce wychodzić. Całe szczęście w domu mam mnóstwo zajęć i nie narzekam na nudę :)
    Niestety, nie miałam jeszcze okazji zamówić czegokolwiek z tego sklepu ale słyszałam o nim i to same dobre opinie :) Muszę koniecznie spróbować, wszystko co kupiłaś bardzo kusi! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam równie serdecznie :)
      U mnie dziś już spokojnie, trochę słońca trochę chmurek ale ciepło :)
      He he fajnie, że nie narzekasz na nudę :) Mam podobnie :)

      Polecam Ci zapoznać się z asortymentem tego sklepu bo naprawdę warto :)
      Buziaki

      Usuń
  8. Bardzo udane zakupy, podobają mi się te produkty, na pewno zdrowsze od tego co można kupić w zwykłych sklepach :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo :) Pewnie, że zdrowsze :)
      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  9. na krówki i ciastka bym sie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zajrzę do sklepu, tym bardziej, że jestem łasuchem, a ostatnio muszę wyeliminować niezdrowe produkty z diety, zastąpić je zdrowymi alternatywami. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne i wyglądające na smaczne produkty;) muszę sobie coś w końcu zamówić z tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Syrop malinowy bardzo zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm skusilabym sie na taki syrop malinowy <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym sklepie jednak sama jeszcze w nim nie robiłąm zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, same rarytasy ! Po raz pierwszy słyszę o tym sklepie -)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) Pyszności :) Oooo a myślałam z ejestt dość popularny :)

      Usuń
  16. Nie znałam tego sklepu ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka, Iwetto! ;)
    Nie znałam tego sklepu, ale, podobnie jak Ty, uwielbiam naleśniki i racuchy. Ostatnio nawet zrobiłam sobie te ostatnie na obiad. <3 Pycha! <3 Jeśli chodzi o proszek do pieczenia i cukier wanilinowy, to kupuję te z firmy Celiko, która specjalizuje się w produktach bezglutenowych. ;)

    Co do krówek, to chyba kiedyś były w Aldi i miałam okazję je spróbować, tylko były o innym smaku. ;)

    Życzę Ci pięknego weekendu i ładniejszej pogody! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejeczka :)

      Racuszki z jabłkiem i naleśniki mogłabym jeść codziennie :)

      Sklep ma super ofertę bardzo polecam :)

      Ooo kojarzę Celiko, widziałam w jakimś sklepie :)

      A te krówki są też w Rossmannie :)

      Dziś jest bardzo ładna pogoda u mnie :)

      Buziaki i miłego niedzielnego popołudnia :)

      Usuń
  18. Jasne, że znam sklep. uwielbiam robić tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklep internetowy ma bardzo szeroką ofertę, więc jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam tego adresu, ale chętnie się tam rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bee mnie uratowało w czasie kwarantanny. W moim lokalnym sklepiku, gdzie sąsiadka robiła mi zakupy, nie było niektórych zdrowych przekąsek wege czy mleka roślinnego, które pije cała rodzina, więc skorzystaliśmy z większego zakupu i zrobiłam nawet nieco zapasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Ja też zrobiłam nieco zapasów zdrowych przekąsek i słodkości :)

      Usuń
  22. Przyznam szczerze, że zupełnie nie mam doświadczenia z takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY