poniedziałek, 9 listopada 2020

w żółtych płomieniach liści

Dzień Dobry Drodzy Czytelnicy!

Witam Was bardzo serdecznie w poniedziałkowy poranek i każdemu z osobna, życzę miłego dnia i dobrego tygodnia. Dziewiąty dzień listopada przywitał mnie pochmurnym niebem i lekką mgłą – nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam takie klimaty. Wczoraj zaś była istna złota jesień, słońce które tak pięknie przebijało swój blask przez gałęzie drzew i bezchmurne niebo. Skoro była tak ładna pogoda wybrałam się na rower a także na spacer. Fajnie słyszeć te szeleszczące liście pod kołami roweru albo pod podeszwami butów. W sobotę upiekłam korzenne ciasteczka – kolejny punkt z mojej listy rzeczy do zrobienia jesienią. Uwielbiam wieczory z gorącą herbatką i takim domowym smakołykiem. Dzisiejsze zdjęcia są z początku listopada, powstały spontanicznie podczas spaceru. Różowa kurtka, ciepły szalik i czapka, do tego jeansy i stabilne buty – tak można podbijać jesienny świat.






kurtka / House

spodnie / Terranova

buty / Deichmann

czapka i szalik / Sinsay


54 komentarze:

  1. U mnie wczoraj też było ślicznie. Obybtaka pogoda utrzymała się jak najdłużej. Nie lubię takiej typowo szarej i ponurej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już będzie różnie z pogodą ;) Jak to na jesieni :)

      Usuń
  2. Ostatnio bardzo podoba mi się taki różowy, cukierkowy kolor! Super kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mega lubię taki kolor :) Dziękuję Kochana <3

      Usuń
  3. Trzeba przyznać, że na zdjęciach oddałaś prawdziwą, polską, złotą jesień :)
    Rzeczywiście, mgła i jej klimat czasami jest wręcz magiczny.
    Korzenne ciasteczka i kubek gorącej herbaty... Brzmi to niesamowicie dobrze :)
    Piękne zdjęcia i stylizacja. Płaszczyk cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to widać Adrastejo! :)
      Oj tak :) To prawda :)
      Mniam mniam, kocham takie domowe słodkości :) Dzisiaj upiekłam kolejną partię :)
      Dziękuję bardzo <3

      buziaki Kochana

      Usuń
  4. Jesień, a Ty kwitniesz Kochanieńka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tą jesień kiedy słoneczko przygrzeje i można podziwiać cudne kolorowe liście. U mnie dziś też mgła i choć ma w sobie tą aurę tajemniczości to sprawia, że mam ochotę spędzić ten dzień pod kocem i nie robić nic :)
    Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      He he no ja lubię mgliste dni :)
      Dziękuję Roksano ❤️

      Usuń
  6. Bardzo fajna kurtka, lubię takie ciekawe kolorowe ubrania na jesień i zimę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bo dodają energii :) ja Ciebie też Magdo serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. super wyglądasz! i jakie piekne miejsce do zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to moje ulubione miejsce ❤️

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz, zresztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, prawdziwa jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sklep House ;) Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :D Ja o tej porze roku nie byłam jeszcze na rowerze, ale muszę to zmienić, zmotywowałaś mnie do tego :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniko :) Ja nie jeżdżę tylko zimą bo za zimno.
      Świetnie że zmotywowałam Cię do jazdy na rowerze :)

      Usuń
  13. Śliczne jesienne zdjęcia❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzenne ciasteczka! Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jesień za takie kolorowe iście za ten klimat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo wyglądasz bardzo uroczo! Piękna jesien! U mnie szaro, buro i ponuro.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam właśnie jesień za takie widoczki. Zdjęcia urocze, czapeczka bardzo mi się podoba a kolor żółty ubóstwiam... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również lubię, kiedy na zewnątrz jest mgliście. Szczególnie, gdy znajduję się w lesie, niedaleko domu mojej babci. W tym roku jakoś niekoniecznie zwróciłam uwagę na jesień, dopiero po jakimś czasie, jak spojrzałam w okno, to sobie zdałam sprawę. Ale masz piękny uśmiech! Oby tak codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jesień trwa w najlepsze :)
      Dziękuję za komplement :) Miło mi :)

      Usuń
  19. Twoje buty to prawdziwy hit sezonu, muszę nabyć podobne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw! Spodobała mi się kurtka i czapka <3 ja już też będę wyciągać zimowe wdzianka bo zimno już w cienkiej kurteczce jesiennej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No trzeba trzeba już się odziewać cieplej :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  21. Kurteczka idealnie na tobie leży. Look już tak trochę pod zimę. Super wyglądasz na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A bo chłodno to trzeba się odziewać cieplej :) dziękuję :)

      Usuń
  22. Hejka, Iwetto! ;)

    Bardzo podoba mi się kolor Twojej kurtki. Pudrowy róż to życie. <3 A w połączeniu z szarym szaliczkiem tworzy duet idealny. ;)

    Mam nadzieję, że piękna pogoda jeszcze do nas wróci, bo jak jest tak szaro i ponuro to aż nie chce się nic robić.

    Życzę Ci udanej końcówki tygodnia! ;*

    P.S. Czy tylko ja miałam wrażenia, że dzisiaj (11.11.) jest weekend? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko :) pozdrawiam z nocnej zmiany w pracy :)
      Wiem, że lubisz pudrowy róż w połączeniu z szarością dokładnie jak ja :)
      Jesienią różnie bywa z tą pogodą :)
      Dziękuję :) ja Tobie też życzę miłej końcówki tygodnia :)
      Ja miałam ta, że myślałam iż jest niedziela nie środa :D

      Usuń
  23. ja bardzo uwielbiam takie klimaty Kochana ! Ślicznie wyglądasz :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! :) Dziękuję Kochana bardzo <3 buziaki

      Usuń
  24. Ja na rower podczas jesieni nie wsiadam xD Ciasteczka na pewno musiały być pyszne :D
    Świetne zdjęcia :D Podoba mi się kurtka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio trochę jeździłam, ale wiadomo trzeba się odpowiednio ubrać :D uwielbiam takie domowe ciasteczka :)
      Dziękuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia, jesień to moja ulubiona pora roku. 😇

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pasuje Ci jesień i te wszystkie piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmiana koloru? Zdecydowanie jednak w cieplejszych wyglądasz bardziej promiennie. Choć nie powiem, róż taki jasny też jest piękny, ale ciepłe kolory bardziej pasują do Twojej karnacji.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY