czwartek, 12 listopada 2020

garść inspiracji #17 - listopad 2020

Witajcie Kochani Czytelnicy!

I zaraz połowa listopada. Jak mnie cieszy fakt, że coraz bliżej do grudnia. Listopad też lubię, szczególnie tę jego mroczną aurę, krótkie dni i długie wieczory. Wcześnie robi się ciemno, kiedy jadę do pracy jest mrok i kiedy wracam także. Śmieję się, że jadę praktycznie w nocy i wracam już w nocy. Ale fajnie tak, bynajmniej ja lubię. A w grudniu będzie świetnie gdy na wielu mijanych po drodze domach będą rozwieszone kolorowe światełka, na to co roku czekam z wielką niecierpliwością. Nie wiem jak Wy ale już coraz bardziej myślę o świętach. Moim zdaniem po 11 listopada można już powolutku nastrajać się i np. czytać książki nawiązujące do zimy i Bożego Narodzenia. Cieszę się, że wypożyczyłam pokaźny stosik w bibliotece, bo niestety od poniedziałku znowu zostały zamknięte. A ja nie wyobrażam sobie oczekiwania na święta bez świątecznych historii ze szczyptą magii.

Wczoraj skończyłam dwie (nie) zwykłe książki jednej tytuł „ Tylko Ty” autorstwa Gabrieli Gargaś zaś druga „ Miłość warta wszystkiego” od Agnieszki Jeż. Obie będą w ulubieńcach tego miesiąca, obie skradły moje serce i obie czytało się ekspresem. Od jutra zaczynam już świąteczne i na pierwszy ogień pójdzie „ Odrobina magii” Agnieszki Olejnik. Znacie tę autorkę? Czytaliście może jakąś jej książkę? Teraz przejdźmy do dzisiejszego posta z garścią inspiracji niezawodnie ze strony Pinterest. Nawiązują do listopada ale troszkę też do grudnia który już za 18 dni. 












50 komentarzy:

  1. Ja też czekam na grudzień. Wiadomo, że w tym roku ten świąteczny czas będzie inny, ale też od nas samych zależy jak go przeżyjemy :)
    U mnie na szczęście nadal można zamawiać książki w bibliotece, tyle tylko, że albo ktoś odbierze na dworze o umówionej godzinie, albo ktoś z pracowników przyniesie do domu :) Ij dobrze, bo nie zdążyłam zrobić zapasów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekamy razem :) Pewnie, że to od nas zależy jakie będą święta :)
      Zazdroszczę, u nas zamknięte :(

      Usuń
  2. Cudowne inspiracje! Wszystko wskazuje na to, że mamy podobny gust! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne inspirujące zdjęcia. :) Osobiście nie mogę się doczekać Grudnia i ogólnie zimy. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zobaczyć śnieg. ;) Uwielbiam ogólnie ten świąteczny czas, przygotowania do niego, dekoracja domu. Akurat mam też parę książek, które planuję przeczytać i może nawet je zrecenzuje na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też nie mogę się doczekać grudnia, zimy, śniegu i mrozu :) Ja tak samo jak Ty uwielbiam ten czas :) Super, czekam na recenzje, chętnie poczytam :)

      Usuń
  4. Oj mega inspiracje! Beż w tym sezonie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe a ja już na wiosnę czekam . Chyba powinnam jak niedźwiedź zasnąć w zimowy sen. Super inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nieźle :D Zatem życzę miłego oczekiwania na wiosnę ;D

      Usuń
  6. Grudzień to cudowny miesiąc! Ja chętnie wybrałabym się na jakieś narty, czy łyżwy, bo bardzo dawno byłam:(
    Książki.. jeju wyobraziłam sobie Ciebie, skuloną pod kocem czytającą te książki, wokół światełka i ta magia.. cudo!! Inspiracje super:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak.Grudzień pachnie nadzieją na cud - był taki cytat Kai Kowalewskiej :)
      Ja bym chciała na łyżwy się wybrać :)
      He he :D Też to sobie wyobraziłam i właśnie tak będzie :) Będę czytać świąteczne historie pełne magii :)
      Dziękuję Kochana <3

      ja też pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękne inspiracje 😍
    Ja również lubię listopad -podobnie jak całą jesień, o czym nieraz chyba wspominałam 😀
    Co prawda niezbyt miło mi się kojarzy grudzień, za Bożym Narodzeniem nie przepadam i chętnie bym ten okres przespała i obudziła się 28 grudnia , ale te oświetlone ulice pięknie wyglądają 😍
    Widzę że polubiłaś książki Pani Gargaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Tak tak wspominałaś :)
      Przykro mi, że dla Ciebie święta Bożego Narodzenia nie kojarzą się mile :(
      O tak dekoracje i iluminacje świetlne są naprawdę piękne :) I tworzą niesamowity klimat :)
      Bardzo lubię tę autorkę :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie inspiracje, sama chętnie oglądam pinteresta

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czekam na grudzień bo ta szarzyzna listopada źle na mnie wpływa.
    Piękne modowe inspiracje kochana
    xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listopad ma to do siebie, że to taki dość szary miesiąc ;D Adwent się zbliża, czas mroku który potem rozjaśni Boże Narodzenie :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  10. Ja też uwielbiam domu przystrojone światełkami. Troche sie obawiam, co to będą za świeta w tym roku. Bardzo fajne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda to tak magicznie :) Święta będą takie jakie sami sobie zorganizujemy :) Od nas zależy jakie będą :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. O rany, kocham takie grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje. Uwielbiam takie jasne golfy, częściowo włożone w spodnie. To zdjęcie z parasolką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też mi się bardzo podobają takie golfy :) Urzekło mnie i musiałam je tutaj dodać :)

      Usuń
  13. Przepiękne grafiki, bardzo inspirujące! Bardzo lubię listopad i grudzień, mają w sobie naprawdę niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Zgadzam się :) To są naprawdę klimatyczne miesiące w roku :)

      Usuń
  14. Fajne są takie inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale nieziemsko wyglądasz w takich spodniach eleganckich. Wow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już czekam na grudzień :) Lubię tą świąteczną atmosferę. Za oknem szybko robi się ciepło, ale dzięki tym świątecznym lampką zaraz robi weselej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień to najbardziej magiczny miesiąc w calutkim roku :) w takim razie czekamy obie :)

      Usuń
  17. Też lubię oglądać domy, które są ozdobione światełkami :D Ja zaczęłam maraton filmów świątecznych xD
    Nie kojarzę Agnieszki Olejnik, ale chętnie zapoznam się z jej twórczością :D
    Świetne, inspirujące obrazy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu weselej się robi jak człowiek popatrzy na te kolorowe światełka :)
      Też już oglądam świąteczne filmy :)
      Polecam, piszę naprawdę fajne książki :)
      Dzięki, super, że się podobają :) pozdrawiam

      Usuń
  18. Ja nie lubię jak wcześniej robi się ciemno i wracam z pracy po ciemku, bo muszę bardziej uważać na drodze jak jeżdżę autem. Ale za to lubię patrzeć na pięknie przystrojone domy świątecznymi ozdobami😊 też nie wyobrażam sobie świat bez książek z odrobiną mgii 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię:D ale autem nie jeżdżę :D już nie mogę się doczekać tych kolorowych światełek :)
      He he :) tak jak ja 😄

      Usuń
  19. Bardzo lubię jesień, lubię kiedy listopad jest taki jak teraz- chłodny ale bez mrozu. Ma w sobie urok i tajemnicę... ale wolałabym żeby dzień był jednak dłuższy :D Brakuje mi słońca :) Śliczne inspiracje, uwielbiam takie zdjęcia, bardzo mnie motywują do stworzenia swoich fotografii :)
    Czekam niecierpliwie na grudzień, to niewątpliwie jeden z najbardziej inspirujących miesięcy w roku :)
    Cudowny wpis Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tegoroczny listopad jest pełen uroku to fakt :) ja lubię krótkie dni :)
      Dziękuję, super, że inspirację Ci się podobają :)
      Ja tak samo, mam nadzieję że jak rok temu pojawi się u Ciebie Blogowy Kalendarz adwentowy :)
      Dziękuję Klaudio :)
      Buziaki

      Usuń
  20. Ja się na święta nastawiam filmami, jednak obecnie nie czuje tej magi świąt, przez zamknięcie nas.
    Dla mnie jest to zawsze cudowny czas, ale w tym roku będzie chyba troszkę mniej tego. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealne inspiracje na jesień. Chciałabym już święta i koniec tego nie zbyt udanego roku. 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już niedługo z święta za 37 dni :)

      Usuń
  22. Ja w sumie chciałabym, by listopad trwał jakieś 6 miesięcy :) bo nie mam wszystkiego, co chciałam w tym roku spiąć, dokończone i brakuje mi czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę po twoich inspiracjach musze koniecznie kupić sobie taki golf. Wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobaja takie inspracje. Niestety nie we wszystkim byłbym mi do twarzy. Ale gębę skarpety naprawdę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło :) He he :D też lubię ciepłe skarpetki 🥰

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY