niedziela, 15 listopada 2020

ciepła kurtka na listopadowe dni

Dzień dobry w niedzielę!

Dziś połowa miesiąca, za dwa tygodnie zaczynamy Adwent a ja już powoli wczuwam się w świąteczny klimat. Od wczoraj zaczytuję się w książce której akcja toczy się w święta Bożego Narodzenia, okładka cieszy oczy a fabuła bardzo fajnie się rozkręca. Mam jeszcze 8 gwiazdkowych opowieści które czekają na półce, jestem sobie wdzięczna, że w porę poszłam do biblioteki a także wdzięczna Paniom bibliotekarkom, które owe książki zamówiły i mi pierwszej wypożyczyły. Połowa listopada jesień w pełni, a nawet i czuć powolutku zbliżającą się zimę. Ciekawe czy w tym miesiącu spadnie pierwszy śnieg. Pamiętam, że we wcześniejszych latach właśnie po połowie listopada już prószył, liczę na to, że w tym tak samo będzie. Nie mogę się doczekać opadów śniegu, brakuje mi prawdziwej białej zimy. Mam cichą nadzieję, że tym razem dopisze, trzymam mocno za to kciuki, Wy też trzymajcie ;)

Pora na kolejną stylizację na jesienne, listopadowe dni. Szarą kurtkę która jest nowością w mojej szafie połączyłam z żółtym swetrem z golfem. Kurtka jest mega cieplutka, ma podbicie na plecach takie mięciutkie, misiowe. Sweterek także przyjemny w dotyku w dodatku w bardzo energetycznym kolorku. Do tego dobrałam czapkę w musztardowym kolorze, jasne jeansy a na nogi moich ulubieńców – czarne glany. Dajcie znać jak Wam widzi się takie połączenie, buziaki... 









Kurtka / targowisko miejskie

Spodnie / Sinsay 

Buty /  Deichmann 

Czapka / Sinsay 

Sweter / targowisko miejskie


Buziaki


69 komentarzy:

  1. Niebiesko-srebrna kurtka wygląda stylowo. Jesteś dobry w mieszaniu i dopasowywaniu ubrań.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Himawan :) Miło mi.
      Ja też pozdrawiam, pozdrawiam z Polski :)

      Usuń
  2. Ja nadchodzących świąt kompletnie jeszcze nie czuje. Mam wrażenie, że jeszcze tylee czasu zostalo do świąt. Kurtka ma bardzo ładny kolor choć ja na okres jesienno-zimowy zrezygnowałam z jasnych kurtek bo mam ciągle brudne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje Ci, że poczujesz tę magię świąt :)
      Mam też ciemne kurtki ale te jasne fajnie się prezentują podczas śnieżnych dni :)

      Usuń
  3. Kocham taki musztardowy kolorek, jaki masz na czapce i sweterku. Glany również! :D Sama nigdy nie miałam, ale na kims wyglądają obłędnie. Super, że czytasz tyle książek. Zawsze jak ktos mowi, ze czyta ksiazki to ja mam takie.. noo.. kurka nieźle :D Wiadomo ile ma to pozytywnych skutków. Super, że zdążylaś je wypozczyć i ze masz miłe panie biliotekarki :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój ulubiony jesienny kolor :) dziękuję :)
      Nie wyobrażam sobie dnia bez przeczytania chociaż kilku kartek książki :) zdecydowanie te panie bibliotekarki są bardzo bardzo fajne :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo mi sie podoba tankurtka, swietna jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie rozglądam się za jakąś fajną kurtką, ale jeszcze nie mogę się zdecydować na jakiś konkretny model. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej garderobie sa głównie płaszczyki, ale w zeszłym roku też skusiłam się na taką cieplutką kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta kurtka :) Sam fason, jak i kolor, pasuje Ci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że tak uważasz Kochana dziękuję :)

      Usuń
  8. Świetny jesienny look! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ;) Cudna ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie mieć kilka książek na długie wieczory. Bardzo ładna kurka, podoba mi się ten kolor i nowoczesny fason :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) można miło czas spędzić :) dziękuję :)

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz :D Wiesz co ja słyszałam, że powinniśmy wyrzucić ze swojego słownika taki termin jak zima, niestety :( To co zrobiliśmy z naszą planetą jest straszne...

    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Smutne, miejmy nadzieję że jednak tak do końca zima nie zniknie :(

      Usuń
  12. Bardzo ładnie prezentuje się ta kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja u mnie teraz leśne spacery są częste.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jaki tytuł nosi książka, którą obecnie czytasz :D Ze świątecznych książek polecam "Światło".
    W tamtym roku zimy praktycznie u mnie wcale nie było, może przez tydzień lub dwa utrzymał się śnieg, a potem
    to same ciapy na drogach były :/ Kurtka bardzo fajna chociaż ja czapki jeszcze nie zakładam.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina magii :) jest naprawdę rewelacyjna :) taka ciepła, przyjemna :)
      Muszę zapytać w bibliotece jak otworzą o tę o której piszesz :)

      Fakt zimy nie było w tamtym roku, oby w tym była.
      Dziękuję :) ja czapkę noszę od października :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Świetna kurtka, podoba mi się i fason i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. BArdzo podoba mi się czapka i bluzka w miodowym kolorze <3 JA powoli też przyznaję klimatycznie nastawiam się na święta i grudzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. osobiście próbuję się wkręcić w świąteczny klimat i myślę, że mi to nawet okej wychodzi ;)
    bardzo klimatyczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta kurtka, jak i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ładnie wyglądasz, pasuje Ci! Ja uwielbiam takie długie kurtki, płaszcze :)
    Sama mam całą szafę jesienno zimowych kurtek, a mam na oku jeszcze jedną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi miło :) Dziękuję :)
      Takie kurtki na listopadowe ale i grudniowe dni są świetne :) W ogóle na sezon jesienno zimowy ale i wczesna wiosną :)

      Usuń
  20. Wow! świetna stylówka, jak widać na miejskim targu można dorwać niezłe perełki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zgadza się, trzeba umieć szukać :)

      Usuń
  21. Oh so nice style for winter darling

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo miły gest ze strony pań bibliotekarka 😀
    Też bym chciała, aby podczas tegorocznej zimy spadł śnieg, bo niedługo zapomnę jak wygląda 😊
    Wyglądasz prześlicznie 😍
    Bardzo fajna stylizacja, a jej kolory cieszą oko 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      Miejmy nadzieję, że śnieg się pojawi :)
      Dziękuję :)
      Miło mi Kochana :***
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Kurtka jest naprawdę świetna. Ma super krój, przyjemny odcień i do tego wygląda na cieplutką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jest mega cieplutką i przyjemna :)

      Usuń
  24. Gostei bastante do artigo, muito bom mesmo! Estou amando ler seus artigos e compartilhar com os amigos!


    Meu Blog: Ganhadores do Goiás da Sorte

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze chodzę w jesiennym futrze, a kurtkę zimową mam z tam tego roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/skrecenie-kostki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) No ja już sięgam po ciepłą kurtkę bo zimno.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Beautiful outfit, perfect for winter days. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zwykle ślicznie wyglądasz w tej kurtce. Super kolor coś na chłodne dni. N

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja siostra ma dokładnie taką samą i bardzo dobrze się jej sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :D Tak samo pewnie będzie i ze mną :)

      Usuń
  29. Tez mam szarą kurteczkę i kozaczki sobie sprawiłam w tym kolorze :) coraz chłodniej i tak już tęsknie spoglądam w niebo czy spadnie ten śnieg czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super połączenie :) Ja też czekam na śnieżek <3

      Usuń
  30. Piękne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się kurtka 😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna kurteczka, w sam raz na chłody. Wlasnie takie dłuższe lubię najbardziej, bo nie lubię, jak mi wiatr smaga plecy zimnym podmuchem kiedy tylko wzniosę w górę ręce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ta kurtka, akurat szukam jakiejś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY