poniedziałek, 30 listopada 2020

Adwent - czas oczekiwania

Witajcie Moi Drodzy Czytelnicy!

Dzisiaj trzydziesty dzień listopada, wczoraj zaczęliśmy Adwent a jutro rozpoczyna się grudzień. Tak ciepło robi się na sercu na samą myśl, że do świąt Bożego Narodzenia już tylko 24 dni. Jak to ja mówię „ rzut beretem”, od jutra zaczynam otwierać poszczególne okienka w moim czekoladowym kalendarzu adwentowym. Uwielbiam ten radosny czas oczekiwania na święta. W niedzielę Mikołajki, pamiętajcie by włączyć telewizję Polsat 6 grudnia o 18:45 i obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. Im nas więcej będzie przed telewizorami tym więcej chorych dzieci otrzyma pomoc. A tak z innej paki to w sobotę do grona blogerów i blogerek dołączyła moja siostra Justyna. Pomogłam jej założyć bloga który nazywa się Garnuszek i Foremka. Pojawiać się tam będą przepisy na proste dania i desery. Jeden wpis już jest i recepta na pyszne kakaowe gwiazdki oprószone cukrem pudrem. Koniecznie do niej zajrzyjcie. Ja sama ostatnio kupiłam foremki ze stempelkami w Pepco i upiekłam cynamonowe ciasteczka. Przepis jak i zdjęcia pojawi się u mnie na blogu niebawem ;-) 

Dzisiaj pragnę pokazać Wam mój stroik adwentowy. Drewniany świecznik kupiłam już w październiku w sklepie KIK, świeczki zresztą też. Świecznik jest bardzo stabilny, pięknie się prezentuje. Pod nim położyłam kilka gałązek świerkowych a uroku dodają różowe bombeczki. Wczoraj zapłonęła pierwsza świeczka, jeszcze 3 i Boże Narodzenie. W ogóle od jutra rusza też Blogowy Kalendarz Adwentowy u blogerki Klaudii – Ayuny. Zerknijcie do niej by pobrać kod HTML i dołączyć do tej świetnej akcji. Ja już drugi raz biorę udział, rok temu pierwszy. To super zabawa i możliwość podziękowania innym blogerkom / blogerom za to, że tak czynnie odwiedzają nasze blogowe cztery kąty. 





A Ty – odliczasz już dni do Bożego Narodzenia?


62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. miło, że tak uważasz :) dziękuję Martyno :)

      Usuń
  2. Fajnie, że piszesz tak dużo o pomocy innym ;) Ciasteczka wyglądają pysznie, adwentowy wieniec też super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto o tym pisać :) I warto pomagać :) Dziękuję Sabinko <3 pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Z pewnością zajrzę na bloga Twojej siostry :) Ale ładny ten wieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) siostra na pewno się ucieszy :) dziękuję Agato <3

      Usuń
  4. Super wieniec, tak, już się nie mogę doczekać ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten czas przygotowań do świąt! Zapach korzennych przypraw, pieczenie ciast, dekorowanie domu, pakowanie prezentów. Bardzo lubię grudzień i już nie mogę doczekać się świąt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, to taki piękny i magiczny czas w ciągu roku <3 Ahhh cieszę się, że jutro początek grudnia :)

      Usuń
  6. Od jutra w pełni zaczynam realizować swoje postanowienia adwentowe, zobaczymy jak to będzie :D Klimatyczny wieniec.
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za realizację Twoich postanowień adwentowych ! :)
      Dziękuję Weroniko :)

      Usuń
  7. Ja już się nie mogę totalnie doczekać tych Świąt głównie dlatego , że chcę już by szybko skończył się ten rok i by mieć trochę wolnego :D A stroik jest prześliczny minimalistyczny ale za to strasznie uroczy :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio! :)
      Ja też nie mogę się doczekać świąt :) W sumie ten rok był nieźle pogmatwany, dobrze, że niedługo się kończy :D Oby Nowy był lepszy :)

      Dziękuję <3 Cieszę się, że urzekł Cię mój wieniec :)

      Usuń
  8. Jak ja kocham Święta! Mam nadzieję, że zaskoczy nas śniegiem, tak jak wczoraj <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 oj miejmy nadzieję, że popada śnieg <3

      Usuń
  9. mam nadzieję, że nie zapomnę, by włączyć tv 6 grudnia! Chyba aż sobie zapiszę :D
    Zajrzę do siostry, suuper, że zaczyna <3 wieniec przepiekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz zapisz :)
      O tak też się cieszę, że moja siostra dołączyła do grona blogerów i blogerek :) Dziękuję <3

      Usuń
  10. BArdzo podoba mi się Twój świeniec adwentowy. Sama bardzo lubie świąteczne dekoracje i ten cały świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Dziękuję <3 Ja też, święta to piękny czas w roku :)

      Usuń
  11. Oj ten czas to mi aż za szybko leci ale cieszę się, że już niedługo święta. U Ciebie widzę świąteczny klimat na całego <3. Skoczę też do Twojej siostry przywitać ją w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D No zleciało ;D U mnie już tak, bardzo świątecznie bo ozdobiłam dom :) No ale choinka dopiero w Wigilię rano :) Cieszę się, że do niej zerkniesz :)

      Usuń
  12. Bardzo ładny stroik :) też już myślę o świętach, zaraz zajrzę na bloga Twojej siostry :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wspaniale :) A moja siostra bardzo się ucieszy z Twoich odwiedzin <3 pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Uroczy wieniec adwentowy. Ja szukałam czegoś takiego i nie znalazłam 😔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie w Kik sporo ich było tych drewnianych świeczników :)

      Usuń
  14. Bardzo ładny minimalistyczny wieniec adwentowy. My dopiero 6go zaczynamy przyozdabianie domu i wczuwamy się w świąteczna atmosferę. Taka rodzinna tradycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna tradycja :) U mnie to jest tak, że przed pierwszą niedzielą Adwentu ozdabiam już dom :)

      Usuń
  15. Nietuzinkowy świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo taaak! i nawet pierniczki są! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczna dekoracja, uwielbiam świąteczny klimat :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też, ma w sobie wiele magii :)

      Usuń
  18. troszkę nie rozumiem treści komentarza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaraz zajrze na bloga Twojej siostry ☺
    Kalendarz u Ayuny uwielbiam ,choć sama nie biorę udziału w tej zabawie , to fajny sposób by poznać nowe blogi ☺
    Piękny jest ten stroik 😍
    Ja nie przepadam za Bożym Narodzeniem ,ale odliczam dni do Świąt ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy Kochana :)
      Ja już drugi raz biorę udział :)
      Dziękuję :)
      Super że odliczasz :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  20. nie odliczam dni, bo uwielbiam cały grudzień i bardziej mnie cieszy chyba okres przedświąteczny niż same święta :D delektuję się wystrojami w galeriach, świątecznymi piosenkami w pracy i ubolewam, że w tym roku nie mam świątecnzych kubków na kawę w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dla mnie grudzień to też ulubiony miesiąc :) Fakt galerie mają piękne wystroje, piosenki świąteczne dodają klimaciku :) He he można kupić jeszcze, w Pepco ładne kubki mają ;)

      Usuń
  21. Każdego roku odliczam dni do Bożego Narodzenia 😍
    W tym roku będą niestety trochę inne te święta 😏
    Bardzo ładny i nietuzinkowy wieniec Adwentowy cieszę się, że nie tylko ja jestem maniaczka wieńców adwentowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      Te święta będą takie jakie każdy z nas sobie zorganizuje :) Damy radę, będzie dobrze :)
      No nie tylko Ty lubisz adwentowe wieńce bo ja od 2 lat też je robię :D Uwielbiam :)

      Usuń
  22. Ale u Ciebie pięknie! Ja też już odliczam dni do świąt :) Muszę zajrzeć na bloga Twojej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 W takim razie odliczamy razem :) Dziękuję, będzie jej miło :)

      Usuń
  23. Powiem Ci ze świece adwentowe rewelacyjne. A co do pierniczkow właśnie mamy wypiekać w niedługim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ten czas wyczekiwania na święta. U mnie w domu wprowadzam tradycje z tym związane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Wspaniale, że kultywujesz nasze świąteczne tradycje :)

      Usuń
  25. Święta to magia! Chociaż trochę dziwna w tym roku, ale mają swój urok! Co do dekoracji, piękne! Chociaż pod tym względem u mnie w domu, minimalistycznie na całęgo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale wiesz magia jest w ludziach :) Jak jest magia w ludziach to i święta odrazu nabierają magicznego charakteru :)
      Dziękuję :) U mnie też minimalizm, nie lubię jak jest napaćkane za dużo dekoracji.

      Usuń
  26. Pięknie prezentuje się Twój świecznik adwentowy :D Mikołajkowy blok reklamowy oczywiście mam zamiar oglądać jak każdego roku :D Fajnie, że Twoja siostra dołączyła do blogosfery :D Chętnie zajrzę na jej stronę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja oglądam od lat :) Warto pomagać :)
      Otóż to, dzięki, że zajrzysz do mojej siostry na jej bloga :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  27. Oczywiscie zagladam na bloga twojej siostry, bardzo fajny a ja lubie blogi kulinarne :) Niedawno go odkrylam gdy serfowalam po blogosferze.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY