czwartek, 11 kwietnia 2019

wiosenna stylizacja na rower




I niestety się ochłodziło. Popaduje drobny deszcz a dzisiaj jadąc na zakupy okropnie zmarzłam. Mimo to cieszy mnie fakt, że ten deszcz wreszcie się pojawił i zrosił mój ogródek i rabatkę ze świeżo posadzonymi bratkami. Jednak dalej czekam na to ciepło oraz słoneczko by móc podzielić się z Wami kolejnymi stylizacjami jakie ułożyłam już sobie w głowie. A co poza tym u mnie? Dzisiaj zaczęłam przedświąteczne porządki. Rozpoczęłam od kuchni i pokoju gościnnego, jutro kolejne pomieszczenia. Uważam, że to już naprawdę ostatni dzwonek na takowe wielkie sprzątanie, tym bardziej, że już w tą Niedzielę rozpoczynamy Wielki Tydzień. Do świąt już tylko 10 dni. Już nie mogę się ich doczekać ❤

Chociaż na dworze zimno ja na rozgrzewkę przychodzę do Was z wiosennymi fotkami. Zrobionymi w ciepły i słoneczny dzień. Dzisiejsza stylizacja to kwintesencja dziewczęcości w sportowym wydaniu. Idealna na rower i nie tylko. Biała koszulka, pudrowa narzutka ( którą bardzo polubiliście w TYM poście), jasne jeansy a do tego czarne trampki i torebka –listonoszka. I obowiązkowo okulary przeciwsłoneczne! ;-)






narzutka / targowisko miejskie
koszulka/ Sinsay
spodnie / Sinsay
buty/ targowisko miejskie
torebka / Victoria & Co
okulary / Sinsay

❤❤❤

46 komentarzy:

  1. Super stylizacja. A rower masz piękny, znaczy kolor roweru piękny.
    Szkoda, że na nowo się oziębiło. Czekam na ciepły weekend i też pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Niestety to prawda ale ja też jak Ty liczę na ciepły weekend :)

      Usuń
  2. Pięknie Ci w pastelowym różu! Bardzo fajna ta narzutka, cały zestaw super i rower też cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ladnie ♡ I ta narzutka ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. No, aż chce się wsiąść na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ciekawy kolor ma Twój rower! Fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka ma śliczny, cukierkowy kolor do twarzy Ci w niej :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, w sam raz na wycieczkę rowerową :D Narzutka ma fajny kolorek :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już zaczęłam sezon rowerowy! Szkoda, że pogoda jeszcze taka w kratkę i na nowo przyszło ochłodzenie :/ Bardzo fajna stylizacja i zajefajny rower :D Uwielbiam takie modele!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam go już 23 marca :D Ale masz rację pogoda taka w kratkę :/ Dzisiaj zimno i na rower nie mogę pójść a szkoda bo planowałam małą wycieczkę :/ Liczę na weekend, że mnie pozytywnie zaskoczy :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  9. Prześliczny sweterek- rewelacyjna stylizacja rowerowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie w tym różowym sweterku wyglądasz ;) bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :) Bardzo podoba mi się kardigan! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię, kiedy wrzucasz do postów muzyczkę. Szczególnie taką sentymentalną, dawniej namiętnie słuchałam LP :D O wiele przyjemniej czyta się Twoje wiosenne posty w takim klimacie! Stylizacja swoją drogą - moją uwagę przyciąga to miętowe cudo, które Ci towarzyszy. Planuję kupić sobie podobne ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od lat bardzo lubię Linkin Park :) W takim razie koniecznie musisz zakupić rower :) trzymam za to kciuki

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się ten cukierkowy look <3

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie niestety jest śnieg. Bardzo ładnie Ci w różowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwiecień plecień :D ale powoli się pogoda wyklaruje :) Dziękuję :)

      Usuń
  15. przepiękny kolorek :D Pasuje Ci Mi by też pasował haha :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja porządki świąteczne zaczęłam od szafy :D Śliczna narzutka, mój ulubiony kolor ubrań!

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją szafę też już ogarnęłam :) Dziękuję <3 mój też :)

      Usuń
  17. Ja akurat rzadko chodzę na rower bo niestety cierpię na ciągły brak czasu, ale stylizacja bardzo mi się podoba. Wydaje się być mega komfortowa i idealna także na co dzień :) W oko wpadł mi zwłaszcza ten intensywnie różowy kardigan - jest cudowny <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja praktycznie codziennie jeżdżę na rowerze :) Uwielbiam tę formę aktywności fizycznej :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  18. Jako fanka różu zdecydowanie jestem na tak z tą stylizacją. Kocham wszelkie sweterki, płaszczyki w tym kolorze nigdy z niego nie wyrosne :D Na rower bym się z chęcią wybrała, ale to jeszcze trochę zanim po porodzie dojdę do siebie :p Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to tak jak ja :) Ja kocham całym serduszkiem różowy kolorek :) No tak musisz Kochana nabrać sił :) Ale sezon na rowery dopiero się zaczął :) Tak więc jak tylko będziesz się lepiej czuć możesz pojeździć :) Miłego wieczoru <3

      Usuń
  19. Świetna stylówka! Rower nadaje klimat��

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie pastelowo. <3 Nic dodać, nic ująć. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna narzutka, bardzo Ci w niej do twarzy. Ogromnie mnie cieszy, że wreszcie nastał sezon rowerowy i cieplejsze dni. Moje dziewczyny już szaleją, chociaż jedna dopiero zaczyna przygodę ze swoim czterokołowym rowerkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ahhh uwielbiam rowery :) jak byłam malutka też miałam taki rowerek z czterema kołami :D a potem tata nauczył mnie jazdy na dwóch kółkach :D ile śmiechu przy tym było :D eh wspomnienia :)

      Usuń
  22. Bardzo mi sie podoba ten płaszczyk :) Na szczęście w tym tygodniu na południu Polski jest już cieplutko i można zakładać spódniczki, balerinki i ramoneski :D Radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W ubiegłym tygodniu też kupiłam sobie nowy rowerek miejski! Twój ma super kolor, uwielbiam miętowe barwy :)
    Ta narzutka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowery są super <3 Ja też bardzo lubię miętowy kolor :) Dziękuję <3

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY