sobota, 13 kwietnia 2019

100 tysięcy wszystkich wyświetleń bloga




Każda osoba decydująca się na złożenie bloga liczy się z tym, że być może ten pomysł krótko mówiąc nie wypali. Zakładając „ Moja szafa, modna szafa” byłam przekonana, że ten problem mnie dosięgnie, że pożegnam się szybko z marzeniami o byciu blogerką.  Na początku, zresztą jak to już przecież wiadome, że początki są trudne miałam pewne obawy, lęki przed hejterami i oceną innych. Dzisiaj po roku i 10 miesiącach blogowania śmiało mogę powiedzieć, że założenie bloga to była najlepsza decyzja w moim życiu. Właśnie wczoraj wybiło 100 tysięcy wyświetleń. Taka liczba przyznam szczerze, że nawet mi się nie śniła. Choć skrycie o niej marzyłam to trudno mi było w to marzenie uwierzyć.


Założenie bloga to świetna zabawa, frajda i rozrywka na każdy dzień. Ale to także ciężka praca i obowiązki. Wiele ludzi myśli sobie, że my blogerzy swoją pracę blogową nie powinniśmy w ogóle nazywać pracą. Wiecie… dziwi mnie to i to bardzo. Niby dlaczego blogowanie nie powinno być nazywane pracą? Ślęczymy wiele godzin by złożyć wpis, napisać sensowny tekst a potem to opublikować. Następnie trzeba dodać link do posta na grupa blogerskich i w social mediach. Nie zapominając także o oddaniu komentarza osobie, która nam coś skomentowała. Szczerze mówiąc to w blogosferze spędzam prawie, że cały swój wolny czas. Pracuję nad nowymi projektami, wymyślam stylizacje i teksty do następnych postów. Mam głowę pełną pomysłów, które rodzą się w niej średnio co minutę. I to dosłownie ;D

Jest mi niezmiernie miło, że zyskuję coraz to nowych czytelników i obserwatorów. Cieszy mnie to, że tak chętnie tutaj zaglądacie, dodajecie komentarze, wspieracie mnie. To niezwykle budujące, sprawia że staję się lepszą wersją samej siebie. Czuję się ważna, lubiana, doceniana w tym co robię, czego nie często doświadczyłam w swoim życiu. Blogowanie daje mi wiele radości. Wy dajcie mi wiele radości. Razem tworzymy to miejsce a te 100 tysięcy wyświetleń jakie wczoraj wybiło to nasza wspólna praca. Moja jako administratorki tego bloga i Wasza jako czytelników i obserwatorów.

Dziękuję! Następny cel to 200 tysięcy ❤













bluza / Cropp
kurtka / Tome & Rose
spodnie / targowisko miejskie


❤❤❤


25 komentarzy:

  1. Gratuluję kochana osiągnięcia pierwszych 100 tysięcy wyświetleń na blogu! Pamiętam, że gdy mi się to udało to także byłam bardzo podekscytowana i pozytywnie zaskoczona bo nic nie sprawia większej przyjemności twórcy niż świadomość że jest czytany i że ktoś docenia jego pracę :) Myślę, że to ogromna dawka motywacji do dalszej pracy, więc życzę Ci kolejnych sukcesów!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem bardzo szczęśliwa z tak dużej sympatii do mojego bloga :) Dziękuję za życzenia <3

      Usuń
  2. Gratuluję Ci, Kochana bardzo serdecznie! :* U mnie jeszcze trochę brakuje do 100 tys. :D Masz rację, ludzie którzy nie są związani z blogosferą nie mają pojęcia, ile serca, czasu i wysiłku trzeba włożyć w stworzenie nowego wpisu. Myślą, że to chwila, a czasem tak naprawdę na jeden post schodzi kilka godzin, bo przecież chcemy, żeby wszystko było jak najwyższej jakości, by spodobało się Czytelnikom. ;) Ja nie wyobrażam sobie życia bez mojego bloga, uwielbiam go prowadzić, daje mi to niesamowitą satysfakcję. <3 Cieszę się z każdego komentarza i nowego obserwatora. Bardzo fajnie, gdy inni w komentarzach piszą miłe słowa, motywują czy po prostu wyrażają swoją opinię na jakiś temat, wszelkie sugestie też są mile widziane. ;)
    Życzę Ci kolejnych 100 000! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the jacket.
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, serdecznie Ci gratuluję takiej ilości i życzę kolejnych zer po tej jedyneczce :) Cudowną masz katanę jeansową - ja własnie na nie poluję w lumpeksach, ale coś ostatnio upolować nie mogę :p A w domu tylko dwie mi zostały. Życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 ja swoją dorwałam w biedronce :D

      Usuń
  5. That's so great... big Congrats!
    Have a lovely day!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To super, że blogowanie daje Ci tyle radości - o to przecież chodzi! Kiedy widzimy, że nasze wpisy podobają się czytelnikom, mamy mnóstwo energii i motywacji do tworzenia kolejnych wartościowych treści. Życzę Ci, żeby cel <200> udało się zrealizować w jak najkrótszym czasie! Sama zaglądam do Ciebie regularnie i miło mi, że mogę się przyczynić do bicia rekordu! :D PS forsycja pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Faktycznie blogowanie nie jest dla każdego, wiele osób szybko porzuca blogosferę. Są też tacy, którzy popełniają błąd i zakładają kilka blogów naraz, a potem na żadnym im nie idzie i do żadnego nie potrafią się przywiązać. Bardzo fajnie, że Ty w ten sposób odnalazłaś swoją pasję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny casualowy look! ;) w sam raz na wiosenne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 100 tysięcy wyświetleń- widac ,że blog się rozwija.

    Bardzo fajna wiosenna stylizacja na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje :) To już jakiś postęp. U mnie niedługo będzie 200 000 wyświetleń bloga :D W sumie to zawsze jakiś mały postęp :) Obyśmy miały więcej takich małych sukcesów :) Radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) I gratuluję 200 tys. wyświetleń :) Na życzenia niestety już a późno, niestety dopiero dzisiaj odczytałam ten komentarz :( Ale życzę wszystkiego dobrego <3

      Usuń
  11. Super, gratuluję Ci, każde nowe wyświetlenie daje siły i motywację do dalszych działań :) Kolejnych sukcesów!!!

    Piękna stylizacja, uwielbiam jeansowe kurteczki.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY