poniedziałek, 15 kwietnia 2019

moje wielkanocne dekoracje



Wszem i wobec ogłaszam – za niecałe 6 dni Wielkanoc. Za dwa dni rozpoczynamy obchody Triduum Paschalnego – mój ulubiony czas w ciągu całego roku. Bardzo lubię wieczorne msze święte w dniu Wielkiego Czwartku i Wielkiej Soboty a także wielkopiątkowe nabożeństwo oraz poranną mszę rezurekcyjną kiedy to mogę poczuć tę moc  jaka płynie z męki, śmierci a także ze  Zmartwychwstania Pana Jezusa. Już wprawdzie nie mogę się tych dni doczekać. Ale zanim to nastąpi pora na porządki i wielkanocne przyozdabianie domu. Porządki zrobiłam już w zeszłym tygodniu z czego jestem niezmiernie dumna. Wprawdzie mój pokój od miesiąca posiada już świąteczne akcenty jednak dopiero teraz postanowiłam się nimi z Wami podzielić tutaj na blogu.


W marcu u mnie w pokoju zagościło drzewko złożone z gałązek bazi na których powiesiłam plastikowe pudrowe jajeczka. Niestety jak wiadomo bazie długo w wazonie nie postoją tak więc zamieniłam je na forsycje. Ta także długo mego oka nie nacieszyła. Pod koniec marca moim wielkanocnym drzewkiem były też brzozowe gałązki, ale po tygodniu stania w wodzie wypuściły listki. Ostatecznie tydzień temu zakupiłam żółte goździki, regularnie je podcinam, wymieniam wodę w wazonie. Liczę na to, że będą one ze mną aż do Wielkanocy a nawet dłużej.  




Co poza tym zdobi moje otoczenie? Liczne zajączki na piku które kupiłam zarówno w Pepco jak i Rosmmannie czy nawet biedronce. Fajną ozdobą jest też ledowa lampka w kształcie różowego króliczka a także świeczka w kolorze pudrowym także w kształcie króliczka. Moje wielkanocne ozdoby to przede wszystkim spora ilość zajączków, wielkanocnych kartek jakie wysyłają mi znajomi i rodzina, a także pisanki. Te ostatnie przygotowuję zawsze w Wielki Piątek, by w Wielką Sobotę rano jedną z nich uświęcić w koszyczku. Nie może też oczywiście zabraknąć tulipanów – bez nich nie wyobrażam sobie praktycznie Wielkanocy a także rzeżuchy i owsa posianego w małym pojemniczku. Na owsie zawsze stawiamy ceramicznego baranka. Bez czego nie wyobrażam sobie jeszcze wielkanocnej dekoracji domu? Na pewno bez kolorowych serwetek i obrusów, którymi nakrywamy stół, stoliki itp. No i oczywiście nie może zabraknąć wielkanocnych muffinek :-)






Jestem bardzo ciekawa jak Wam idą przygotowania 

do świąt? 


Udekorowaliście już swoje mieszkanie? 


Jeśli tak to jakie ozdoby najbardziej lubicie? 

Dajcie

 znać w komentarzu


❤❤❤

46 komentarzy:

  1. Same cudowności nam tu pokazujesz :-) Piękne i bardzo subtelne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne dekoracje, po prostu przepiękne :) od razu czuje się ten radosny, świąteczny klimat :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się dekoracje, choć sama nie dekoruje domu na Święta bo spędzę je totalnie w pracy, tak lubie patrzeć jak to miło robi się w domach innych ludzi :)
    Tęsknie za baziami, których za granicą brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, Polska może być dumna z bazi :)

      Usuń
  4. Uświadomiłaś mi, że to już czas wyciągnąć świąteczne dekoracje :) Zatem dziś i u mnie pojawią się jaja i zające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku w ogóle nie wzięłam się za dekoracje - poród i noworodek w domu i człowiek nie mysli ;p Ale te Twoje są boskie i za rok na pewno skusze się na podobne. uwielbiam taki wielkanocny klimat. Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wiadomo :) Przy maluszku troszkę pracy jest i nie zawsze znajdzie się czas na dekorowanie domu. No ale życzę Ci byś w przyszłym roku wyczarowała same cudne świąteczne aranżacje :)
      miłego popołudnia Kochana :)

      Usuń
  6. Palma bije nie zabije za 6 noc Wielkanoc hi hi. Zawsze się wstydziłam mówić ten krotki tekst. Świetne ozdoby ja takze juz kilka w domu mam. Wciąż jednak zastanawiam się nad nowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten tekst :) Masz jeszcze trochę czasu na ich zakup :) Trzymam kciuki :)

      Usuń
  7. Króliczki szalenie mi się podobają... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć od Ciebie wiele pozytywnej energii - to takie piękne! <3
    Wielkanocne ozdoby są niezwykłe :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie że tak to odczuwasz :) Staram się dawać wiele pozytywnej energii moim Kochanym Czytelnikom :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Różowy ledowy zajączek i ten na piku są urocze. <3 Bardzo podobają mi się Twoje wielkanocne ozdóbki. ;) Muszę wyciągnąć swoje, by wprowadzić świąteczny klimat. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zajączki :) Bardzo cieszy mnie fakt, że moje wielkanocne ozdoby Ci się podobają :) Koniecznie Kochana, święta tuż tuż :)

      buziaki :*

      Usuń
  10. Wow so cute easter designs.
    I love it.

    Much Love,
    BLOG | INSTAGRAM | YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, świąteczne dekoracje <3 Ja też muszę się wybrać do sklepu pewnie PEPCO i coś pomyśleć :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda w Pepco można kupić sporo fajnych ozdób za niską cenę :) Bardzo często tam zaglądam :)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ja nic w tym roku nie szykuje ale mam jeszcze kilka dni i może coś mnie zainspiruje do stworzenia czegos podobnego :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za to byś jednak zmieniła na ten temat zdanie :) I udało Ci się stworzyć fajne dekoracje :) Masz jeszcze troszkę czasu :)

      buziaki

      Usuń
  13. Ja już pokój dawno udekorowałam. Twoje dekorację są piękne i urocze.


    http://toskaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne dekoracje, u mnie raczej skromnie to co w zeszłym roku, chciałam porobić jakieś rękodzieła ale zabrakło czasu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też z zeszłego roku mam ozdoby. Np. ten różowy ledowy zajączek - lampka :) Wielkanocne rękodzieła są przepiękne <3

      Usuń
  15. I od razu czuć wiosne i Wielkanoc!
    Piękne dekoracje, aż zazdroszcze kreatywności :)
    Buziaki i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dekoracje! Ja jakoś wolę Święta Bożego Narodzenia, aczkolwiek szanuje każdy wolny ustawowo dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja tam lubię i te i te święta :) Mają w sobie coś wyjątkowego zarówno Boże Narodzenie jak i Wielkanoc ;)

      Usuń
  17. Bardzo ładne masz te dekoracje :) U mnie niestety mieszkanie nie jest udekorowane :( Jedynym moim przygotowaniem do świąt jest spowiedź i słuchanie pieśni pasyjnych. Teraz całą moja uwagę przykuwają przygotowania do ślubu. Zostało nam tylko 3 tygodnie, a jeszcze jest dużo do zrobienia plus pisze jeszcze pracę mgr i inż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku nie mam kompletnie żadnych dekoracji i nawet nie posprzątałam bo jestem tak okropnie wykończona ostatnimi miesiącami na uczelni że potrzebuję całkowitego relaksu i odprężenia bez żadnych nieprzyjemnych obowiązków. Chcę wykorzystać to wolne na maksa dlatego sobie odpuściłam, a że i tak wybieram się w gości i do mnie nikt nie przychodzi to nie ma z tym większego problemu :)
    Miłego dnia kochana!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam lubię sprzątać, gotować, piec ciasta i dekorować dom na święta :D No ale skoro wybierasz się w gości ;)

      miłego wieczoru :)

      Usuń
  19. Świetne inspiracje! Ja w tym roku niestety święta spędzam sama, więc będę pracować. Wesołych świąt Ci życzę kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jej biedna :( Wesołych Świąt - trzymaj się Kochana <3

      Usuń
  20. Piękne dekorację <3 Uwielbiam ten wielkanocny klimat, zajączki i jajeczka :) Każdego roku przygotowuję różne stroiki w swoim mieszkanku.

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Ja też <3 Jej to na pewno piękne arcydzieła tworzysz <3 Ja uwielbiam jak ktoś własnoręcznie przygotowuje ozdoby na Wielkanoc <3

      Usuń
  21. Bardzo ładne dekoracje, szczególnie ten zajączek z wielkimi stopami przypadł mi do gustu. Ja miałam nie fajną wielkanocną przygodę. Miałam dostać duży zestaw ozdób do złożenia z córką, ale coś nie przychodził. Wielkanoc minęła, poszłam na pocztę dowiedzieć się o co chodzi, okazało się, że czekał na mnie na poczcie od 15 kwietnia. Żadnego awizo, smsa, zupełnie nic.

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie strojenie świąteczne domu to dla mnie spore wyzwanie. Dobrze, że można sie inspitrować przykładami z blogów. Nawet jeśli chodzi o aranżację, będę korzystać z rozwiązań z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/salon . Tylko jeszcze nie jestem zdecydowana na konkretny styl.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY