środa, 3 kwietnia 2019

magiczne książki Natalii Sońskiej cz.3



Dzień dobry!

U Was też tak wietrznie? Pomimo iż świeci słońce, jest ok.15 stopni ciepła to niestety wiatr sprawia, że przeszywają mnie ogromne dreszcze zimna. Z roweru jak na razie nici, trudno jest pedałować kiedy wieje w twarz. Nie pozostaje mi nic innego jak spacer i to dopiero późnym popołudniem. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, mam trochę czasu na wiosenne porządki w domu, planuję też ogarnięcie swojej garderoby na dniach. Mam zamiar pozbyć się tych ubrań, w których nie chodzę bądź po prostu, z których już wyrosłam. Oczywiście nie mam zamiaru ich wyrzucać na śmietnik. Najlepiej jest oddać je dla potrzebujących. Zawsze to jakiś dobry uczynek na koncie będzie ;-)

Przychodzę do Was dzisiaj z trzecią częścią wpisów poświęconych książkom autorstwa Natalii Sońskiej. Przeczytałam już 6 powieści z pod pióra tej autorki w tym jedno opowiadanie w zbiorze opowiadań pt. „Pierwsza miłość” ( ale o nim opowiem Wam wkrótce). Dzisiaj zaś Wasz wzrok chciałabym zwrócić ku dwóm świetnym książkom. Jedna z nich jest o miłości jaka zrodziła się w Zakopanem zaś druga jest trzecią częścią trzytomowego cyklu "Garść pierników, szczypta miłości".  Mowa o „ Obudź się Kopciuszku” i „Kropla zazdrości, morze miłości”.

„Obudź się Kopciuszku”


Czy widzisz, jak śnieg skrzy się za oknem? Zaparz herbatę, otul się kocem i 

zakochaj się w zimie.

Alicja jest samotną, młodą lekarką, która całkowicie poświęca się swojej pracy. Zamknięta w sobie i wycofana stroni od towarzystwa ludzi. I chociaż z pozoru wydaje się twarda i nieprzystępna, tak naprawdę skrycie marzy o miłości.

Jej życie zmienia się, gdy przyjaciele Alicji zabierają ją do Zakopanego. Tam, podczas sylwestrowej nocy, poznaje jego – przystojnego ratownika TOPR. Ku jej zaskoczeniu w towarzystwie Michała czuje się nad wyraz dobrze. Jej myśli przestają obsesyjnie krążyć wokół pracy, a zaczynają skupiać się na mężczyźnie, który staje się kimś więcej niż zwykłym znajomym.

Czy Alicja obudzi się ze snu i zawalczy o miłość?

Obudź się, Kopciuszku to nowa powieść Natalii Sońskiej, która poruszy niejedno serce.



"Kropla zazdrości, morze miłości"



Kinga pogrąża się w rozpaczy po stracie ukochanego, zaniedbując pracę i przyjaciół. Czy otrząśnie się na czas, by nie stracić tego, co najważniejsze i co dotąd trzymało ją przy życiu? Nie jest to łatwe, bo ilekroć Kinga wyjdzie na prostą, powracają do niej koszmary…


Tymczasem Hania, przyjaciółka Kingi, staje na początku nowej drogi – niestety bardzo wyboistej. Przeszkodą w dążeniu do szczęścia okazują się liczne zobowiązania oraz chęć osiągnięcia sukcesu. Rosnąca ambicja przyćmiewa wartości, dla których jeszcze nie tak dawno Hania była w stanie poświęcić wszystko.


„Kropla zazdrości, morze miłości” to nie tylko wspaniała opowieść o miłości, lecz także o emocjach – nie zawsze tych łatwych. Bohaterki Natalii Sońskiej wiedzą, że życie wymaga od nas dużo zaangażowania i dobrej woli, by ład i harmonia mogły zagościć w nim na dobre.


MOJA OPINIA 

Obie książki są ciekawe, przejmujące i co najważniejsze wciągające. Przeczytałam jest w dość szybkim czasie, ok. 3 dni/ jedną. Obie te historie są dogłębne i opowiadają o tym co tak naprawdę w życiu jest najważniejsze, o co warto walczyć a z czego zrezygnować. W każdej z nich znajdziemy bohaterów którzy pod jakimś względem mogą być podobni do nas samych. Polecam książki Natalii Sońskiej każdemu kto lubi literaturę obyczajową z motywem romantycznym, ale i psychologicznym jak „ Kropla zazdrości, morze miłości” 


Końcowa ocena 

"Obudź się Kopciuszku"

❤❤❤❤ / ❤❤❤❤❤

"Kropla zazdrości, morze miłości"

❤❤❤❤ / ❤❤❤❤❤


31 komentarzy:

  1. Kropla zazdrości... czytałam... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam tych książek w swojej kolekcji ale Natalię Sońską czytać lubię. Ostatnio pisałam nawet recenzję drugiej części Jagodowej Miłości i polecam Ci te książki - rewelacyjne na miły wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję przeczytać te książki o, których piszesz :) Aby tylko się w bibliotece pojawiły to z chęcią wypożyczę :) Uwielbiam jej powieści

      Usuń
  3. Nie znam tych tytułów, ale strasznie spodobała mi się ta druga książka. Z tego co widziałam to kropla zazdrości jest trzecim tomem całej serii i cała seria mi się spodobała :) Wszystkie książki sobie wypożyczyłam w bibliotece i z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już za sobą wszystkie 3 książki z trzytomowego cyklu "Garść pierników, szczypta miłości" - bardzo przyjemna lektura :)

      Usuń
  4. Nigdy nie czytałam książek tej autorki, zachęciłaś mnie bardzo tymi recenzjami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam tych książek, ale muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawiły ;) koniecznie muszę przeczytać ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz je koniecznie przeczytać :) Cieszy mnie, że zaciekawiłam Cię książkami od Natalii Sońskiej :)
      pozdrawiam jeszcze cieplej <3

      Usuń
  6. Wow 3 dni na jedną książkę to super wynik. Ja zazwyczaj czytam nieco dłużej z braku czasu i zmęczenia. Autorki nie znam, ale obie książki wyglądają bardzo uroczo, szczególnie ta na okładce której znajdują się truskaweczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ostatnio sporo wolnego czasu, tak więc korzystam :) I przeznaczam go w dużej mierze na czytanie :) Polecam Ci obie książki, są naprawdę godne uwagi :) No a okładki tak jak piszesz mega urocze :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie są to książki, które muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy czytam Twoje wpisy dotyczące książek, zawsze wczuwam się w opisywane fabuły. Przypomniałaś mi o młodzieńczych emocjach związanych z przeżywaniem pierwszej miłości, poszukiwaniem siebie, dorastaniem... ah, chętnie zaczytałabym się w takiej lekturze - tylko z pozoru lekkiej i błahej. Gdybym tylko miała czas na to wszystko! PS u nas we Wrocławiu wcale nie wieje, dziś było tak ciepło, że wracając z pracy otworzyłam dach w aucie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :) Ja też często wyobrażam sobie fabuły danych książek :) Trzymam kciuki byś znalazła chwilę na jakąś fajną i lekką powieść :) U mnie niestety wieje wiatr, nie jest zimno ale wiatr jest dość nieprzyjemny. Zazdroszczę tego ciepła we Wrocławiu :)

      Usuń
  9. Wow nice books.
    In love with it

    Much Love,
    BLOG | INSTAGRAM | YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba moja siostra polecała mi książki tej autorki :) Ostatnio co raz częściej sięgam po książki polskich twórców, więc zapewne to tylko kwestia czasu, kiedy sięgnę po książkę Natalii Sońskiej :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od pewnego czasu zaczęłam interesować się książkami polskich autorów :) Fajnie jest poczytać książkę w której mamy polskie imiona, miasta itp :)

      Usuń
  11. Nie znam tej autorki. Niestety w ostatnim czasie mało czytałam, ale zaczyna już to nadrabiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki byś miała szansę poznać jej książki :)

      Usuń
  12. U mnie też strasznie wieje. Widząc słoneczko planowałam wyjść na spacer ale skończyło się na tym, że cały dzień pisałam, cóż nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zaległości nadrobione :D a po książeczki jak będę miała okazję z pewnością sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten wiatr bywa wkurzający. Słoneczko przyjemnie świeci ale w cieniu jest nieco zimno jeszcze. Dobrze, że udało Ci się nadrobić zaległości :) Polecam je serdecznie :)

      Usuń
  13. Nie znam tej autorki oraz nie czytałam tych książek :(

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też ostatnio strasznie wiało, ale teraz na szczęście już jest lepiej. Nie znam tej autorki, raczej nie moja tematyka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety jak dzień jest mniejszy wiatr to na drugi już dzień wieje jak szalony. Zawsze można spróbować przeczytać coś innego niż zwykle :)

      Usuń
  15. Również bardzo polubiłam powieści spod pióra Natalii Sońskiej. Są takie leciutkie i przyjemne do czytania. Z przyjemnością do nich wracam, a wciąż pojawiają się nowe tytuły. Jeszcze nie wszystkie czytałam, ale na pewno nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Natalia Sońska pisze bardzo lekkie książki :) Fajnie się je czyta :) Ja na swoim koncie mam już 6 książek z pod jej pióra :)

      Usuń
  16. Ja bardzo lubię książki z motywem psychologicznym, bo przez wzgląd na kierunek studiów mogłabym rzecz że to mój konik :D A jeśli chodzi o książki obyczajowe oraz romanse to kiedyś miałam do nich ogromną słabość, natomiast obecnie bardziej skłaniam się ku kryminałom, thillerom, dystopii i dramacie - zabrzmiało chyba dość depresyjnie, hahahaha :P Jak będę miała okazję to na pewno zajrzę do drugiej z książek tj. kropla zazdrości, morze miłości!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W " Kropla zazdrości, morze miłości" a także jej poprzedniczka " Mniej złości więcej miłości" mają motyw kryminalny gdyż mamy tutaj przypadek działań mafijnych a także wątek sutenerstwa i handlu ludźmi ;)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY