wtorek, 30 kwietnia 2019

Pierwsza miłość



Hejo hejj!

Już jutro rozpoczynamy nowy miesiąc - Maj, a co za tym idzie będzie już tylko więcej cieplejszych dni, więcej słońca i miłość na horyzoncie. Każdy z nas przecież słyszał, że najłatwiej o zakochanie  właśnie w tej porze roku. Wiosna sprzyja nie tylko rozkwitowi kwiatów ale i naszym uczuciom. Ta niezwykła pora roku daje nam szansę na obudzenie się do życia po zimie. Tak jak budzi się natura, ptactwo przylatuje do Polski z ciepłych krajów a zwierzęta budzą się z zimowego snu. Tak nasze serce pod wpływem miłości kwitnie a nasze życie nabiera barw.

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam świetny zbiór miłosnych opowiadań z pod pióra polskich autorek jaki dostałam w tym roku w prezencie na Walentynki. Opowieści wyjątkowe jak pierwsza miłość.


Pamiętasz swoje pierwsze zakochanie?

Motyle w brzuchu, ukradkowe spojrzenia i pewność, że spotkałaś kogoś niezwykłego. Tego 

nie da się zapomnieć.

Autorzy najpiękniejszych powieści obyczajowych stworzyli opowiadania o niezwykłej sile pierwszy zauroczeń. Ich bohaterowie idą za głosem serca, bo tak kochac można tylko raz, a cudowne wspomnienia zostają na całe życie. To historie pełne uczuć, emocji i wzruszeń, niepowtarzalne jak pierwsza miłość.

Czy święto zakochanych może trwać przez cały rok? Zatrzymaj romantyczną atmosferę na dłużej i daj się ponieść sile uczuć. Może jedna z naszych opowieści będzie podobna do twojej?


Na książkę PIERWSZA MIŁOŚĆ składa się 11 opowiadań :

Miłość jest wtedy – Gabriela Gargaś

Rendez- sous z duchem – Katarzyna Bernika Miszczuk

Każdy ma swoją ścieżkę – Agnieszka Krawczyk

Pierwsza randka – Agata Przybyłek

Algorytm miłości – Agnieszka Lingas- Łoniewska

Pocztówka z nad morza – Natalia Sońska

Śledztwo w sprawie miłości – Karolina Wilczyńska

List - Agnieszka Lis

Jaskółki – Natasza Socha

Tamtej grudniowej nocy – Joanna Szarańska

Tramwaj zwany pożądaniem- Lidia Liszewska, Robert Kornacki


 Moja opinia:

Wszystkie opowiadania miały w sobie to coś, książkę czytało mi się przyjemnie, bo jak już wiecie jestem typem romantyczki. Kocham tego typu literaturę, uwielbiam czytać o miłości. Ale tylko kilka opowiadań jakoś mocniej chwyciło za moje serce a są nimi :

Rendez- sous z duchem – Katarzyna Bernika Miszczuk

Pierwsza randka – Agata Przybyłek

Algorytm miłości – Agnieszka Lingas- Łoniewska

Jaskółki – Natasza Socha

Pozostałe były piękne ale nie wywarły na mnie takiego wrażenia jak właśnie te cztery. Czy jeszcze kiedyś sięgnę po ten zbiór? Jestem pewna że TAK. Czy Wam polecam ? Oczywiście! Polecam każdemu kto lubi zbiory opowiadań i literaturę obyczajowo – romantyczną. Kto lubi zagłębiać się w książkach o różnych rodzajach miłości. A tych jest przecież tak wiele: rodzicielska, przyjacielska, miłość kobiety do mężczyzny, małżeńska, itd. itd. dużo by tu wymieniać.

 A TY - pamiętasz swoją pierwszą miłość? Jeśli tak jak miała na imię? 

❤❤❤

22 komentarze:

  1. W sumie wolę powieści historyczne ale dla odmiany mogłabym ten zbiór przeczytać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię motyw historyczny ale jeszcze bardziej lubię miłosne opowiadania :) polecam :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale chętnie bym przeczytała :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. została wydana na początku tego roku :)
      polecam i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Tytuł książki zachęca do przeczytania. Całość zapowiada się fajnie. Motyw miłości jest pięknie opisany, więc warto po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest napisana niezwykle przyjemnym językiem :)

      Usuń
  4. Dzień dobry juz w maju kochana. Bardzo lubię książki w których znajduje się klika opowiadań bo zawsze mam wrażenie ze czytam kilka historii na raz a nie skupiam się tylko na jednej to tak jakbym przeczytała kilka książek. Jednak zawsze sięgam po tę opowiadania z dreszczykiem. Sądzę jednak ze warto czasem zabrać się za coś innego dla odmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry ! :) jak zupełnie tak samo jak Ty :) ale za dreszczykiem w książkach nie przepadam :)

      Usuń
  5. Pierwsza miłość jest bardzo ważna i na zawsze pozostaje w naszej pamięci, a także w dużej mierze kształtuje i oddziałuje na późniejsze relacje. Wiele osób tego nie wie, ale ma to dość spore znaczenie - osoba która zostanie odrzucona i nie otrzyma wsparcia może zacząć wycofywać się z relacji, a także może jej spaść poczucie własnej wartości :( Oczywiście to nie tak, że każdy zareaguje tak samo bo wiele zależy od sytuacji wyjściowej i posiadanych na starcie zasobów. Pierwsza miłość jest w każdym razie ważnym i niezbędnym doświadczeniem w życiu każdego człowieka.

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam takie swoje jedno zakochanie i teraz się do tego uśmiecham jak wspominam ;)

    Pozdrawiam skartistblog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uśmiecham się na wspomnienie mojej pierwszej miłości :)

      Usuń
  7. Och pamiętam to uczucie zakochanai - te motylki w brzuchu:) to coś pięknego, co się pamięta przez całe życie! Pierwsza miłość zdecydowanie na zawsze pozostaje w naszej pamięci :) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym :) Mi moja pierwsza miłość bardzo często się przypomina :)
      miłego wieczorku Kochana <3

      Usuń
  8. Oczywiście że pamiętam! Co prawda idealnie byłoby gdyby była ze mną wciąż, ale nasze drogi się rozeszły. Fantastyczne uczucia, przepiękny czas, cudowne wspomnienia. Kolejne związki zawsze podświadomie porównywałam do tego pierwszego uczucia ;) Miało ono w sobie coś niesamowitego... ❀blog nieludzkadziewczyna❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że mam tak samo :D Każdy kolejny związek zdarza mi się porównywać do tego pierwszego. O pierwszej miłości pamięta się zawsze :D

      Usuń
  9. Słyszałam już o tej książce i mam w planie ją sobie zamówić. Lubię Agatę Przybyłek i Natalię Sońską więc właśnie to skłoniło mnie do zainteresowania się tą pozycją. Jestem ciekawa moich wrażeń po lekturze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię te autorki :) Polecam Ci serdecznie tę książkę :)

      Usuń
  10. Ostatnio coraz bardziej doceniam zbiory opowiadań. Można dzięki nim zapoznać się z twórczością nieznanych Autorów, jednocześnie mając pewność, że nie kupuje się książki, która nam się nie spodoba. Akurat w tym zbiorze pojawia się wiele znajomych nazwisk pisarek, które od dawna bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Polubiłam się ze zbiorami opowiadań :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY