poniedziałek, 5 sierpnia 2024

słoneczniki

 Hej Kochani Czytelnicy! 

Lipiec przeleciał mi przez palce i to dosłownie. Mamy już sierpień, miesiąc który jest przejściem z lata do jesieni. Nawłoć żółta zwana mimozami już zaczęła kwitnąć, a jej bukiet w połączeniu ze słonecznikami pyszni się w wazonie na moim stoliku w kuchni, dostałam taki bukiet od mojego kochanego K. Wracając do słoneczników to ostatnio wybraliśmy się na takie pole tych pięknych kwiatów. Nie obyło się bez małej sesji zdjęciowej. Wybrałam top odkrywający ramiona i białą plisowaną spódnicę, do tego dodatki : okulary i perły na szyi. Dajcie znać jak Wam się widzi. Oraz czy u was w okolicy też jest pole słoneczników. Życzę Wam miłego dnia i udanego sierpnia ❤️



 
top, spódnica, naszyjnik, torebka / Sinsay 
okulary / Kik
***

22 komentarze:

  1. Kocham słoneczniki, więc tą piękną sesją kupiłaś mnie w całości🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego Sierpnia. Ładne słoneczniki, u mnie jeden urósł. Niestety plaga ślimaków je unicestwiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślimaki i u mnie szaleją w ogrodzie, podjadały mi warzywa xD

      Usuń
  3. Hej! Takie letnie kolory, że aż miło popatrzeć:-) U mnie nie widzę nigdzie takich pól, ale może jakby człowiek dalej pojechał, to by napotkał :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Dawno byłam na blogspocie i.. czyżbym widziała zmiany w kolorze włosów??
      Bardzo Ci ładnie!

      Usuń
    2. Hej dzięki bardzo Kochana :) tak zmieniłam kolor włosów :)

      Usuń
  4. Piękna sesja. W słonecznikach ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa ta bluzka i ze spódnicą tworzy bardzo ładny zestaw. U mnie nie ma takiego rajskiego pola, ale nnwłoć rośnie w wielu miejscach. Udanego sierpnia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :)

      Udanej końcówki sierpnia życzę :)

      Usuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji:) Sierpień jak i końcówkę lata bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tym zestawie :) zdjęcia na tle słoneczników też bardzo mi się podobają :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, ale ładnemu we wszystkim ładnie. A tło również ładne, uwielbiam słoneczniki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne słonecznik i cudowna Ty

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sesja zdjęciowa w słonecznikach :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY