piątek, 16 sierpnia 2024

klasyczna elegancja

 Dzień dobry w piątek! 

Kto ma długi weekend a kto z Was musiał dzisiaj iść do pracy? Ja mam dzisiaj wolne ale jutro i w niedzielę muszę iść na służbę. Totalnie się mi to, nie uśmiecha ale cóż takie życie. Jak wczoraj minął Wam świąteczny dzień? My z moim K. spędziliśmy go rodzinnie, był też miły wypad nad zalew i cudowne widoki. Dziś chciałabym się z Wami podzielić kilkoma kadrami z tego miejsca. Co do stylizacji jestem zakochana w klasycznej elegancji. Wybrałam prostą czarną sukienkę z wiskozy, do tego kapelusz i czarne dodatki. Dajcie znać jak Wam się podoba. Trzymajcie się ciepło, buziaki ❤️







sukienka, torebka, kapelusz / Sinsay
twilly / allegro
***

11 komentarzy:

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY