sobota, 31 sierpnia 2024

sesja kobieca cz. 1

 Hej Kochani Czytelnicy! 

Niesamowite, że już jutro rozpocznie się wrzesień, dziś koniec sierpnia i wakacji powiedzcie mi kiedy to zleciało? Czas pędzi nieubłaganie, lato się kończy czego dowodem są opustoszałe pola, bociany które odleciały, pochylające się słoneczniki, dojrzałe jabłka, dynie, kwitnące w lesie wrzosy. Niebawem zacznie się jesień, choć już mamy jej przedsmak. Ja wprost nie mogę się jej doczekać bo kocham tę porę roku. Ale zanim jesień to chcę podzielić się z Wami sesją kobiecą w jakiej uczestniczyłam u Ujęcia z pasją Edyta Lis. Edyta tworzy przepiękne kadry, warto wybrać się do niej na sesję zdjęciową. Makijaż do sesji zrobiła mi ES Make Up - Edyta Skoczylas która zaś wykonuje naprawdę piękne makijaże. Obie dziewczyny mają talent i robią to co kochają. Czułam się zaopiekowana podczas sesji, sama sesja to była kolejna piękna przygoda w moim życiu. I kolejne wspomnienia które chowam do szufladki w moim sercu.












Makijaż - ES Make Up

Zdjęcia - Ujęcia z pasją Edyta Lis

***

11 komentarzy:

  1. Wspaniała sesja. Wszystkie zdjęcia są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, zmysłowa sesja. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sesja! Te czarnobiałe zdjęcia w dużym kapeluszu to sztos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na sesję! Przyznam się, że rzadko widzę sesje w kukurydzy, a ta naprawdę się wyróżnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna sesja :) wszystkie zdjęcia przepiękne, też chciałabym kiedyś zrobić taką profesjonalną sesję zdjęciową :) miłego września :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ładnej modelki - pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look very pretty and fashionable in all of these beautiful photographs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, klimatyczna sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow! To zdecydowanie moja ulubiona sesja zdjęciowa u Ciebie! Chyba dawno do Ciebie nie zaglądałam, bo aż Cię nie poznałam w pierwszej chwili! Piękna! <3

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY