czwartek, 20 czerwca 2024

w obiektywie ( 2 stylizacje na lato)

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Jak się miewacie? Niesamowite, że dziś zaczęło się astronomiczne lato a ja jutro rozpocznie to kalendarzowe. Niezwykłe jest to, że lada moment moje urodziny. Skończę 26 lat, ja dalej nie mogę w to uwierzyć, że tak blisko mi do 30-stki a wyglądam na o wiele młodziej niż mam w peselu.  Wraz z początkiem lata, wakacji myślimy o letnich stylizacjach idealnych na upalne dni. Dziś mam dla Was dwie propozycje : kremowa midi sukienka idealnie dopasowana do sylwetki oraz set z różową koszulą i czarnymi, eleganckim szortami. Całość w obu przypadkach uzupełniają brązowe klapki a'la Hermes. Napiszcie jak Wam się to widzi. Zdjęcia zaś robiła mi przesympatyczna fotograf Agnieszka. Mam nadzieję, że ta sesja zdjęciowa będzie początkiem czegoś naprawdę dobrego :) Uroczego lata Wam życzę ❤️









kremowa sukienka / Sinsay

koszula , szorty / Sinsay

klapki / Jenny Fairy

***

21 komentarzy:

  1. Widzę że przeszłaś metamorfozę. Pięknie wyglądasz kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmieniłam kolor włosów :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. witam Iwettko💗

    piękne stylizacje, wyglądasz ślicznie .. wszystkiego najcudowniejszego w Dniu Urodzin
    i oczywiście z całego serca życzę Ci zdrówka każdego dnia, radości i uroczych chwil 😊

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, ściskam mocno 🤗😘🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz cudownie na tej profesjonalnej sesji zdjeciowej:-) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja z beżową sukienką, lekka i naturalna! Zwłaszcza przypadły mi do gustu buty, które do niej dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!!!
    Z okazji Twoich Urodzin przesyłam Ci najserdeczniejsze życzenia!!! Życzę zdrowia (ono jest najważniejsze!), szczęścia, radości i żeby się spełniły wszystkie Twoje marzenia!!!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego weekendu!!!!!!!
    P.S.
    Mówiąc o wieku, ja mam opinię: mamy tyle lat na ile się czujemy, a nie jaki mamy Pesel!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne stylizacje! Ta sukienka idealna na wiele okazji. Przy Twojej figurze świetnie wygląda. I klapki też bardzo ładne. Mam pytanie - są na szeroką czy raczej wąska stopę?
    I rzeczywiście wyglądasz na mniej lat niż masz! Tylko się cieszyć!
    Gorące pozdrowienia 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) sukienka bardzo ładna i pasuje na wiele okazji :) wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo subtelnie i delikatnie :) Choć lubię Cię też w mocniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sesja. Wyglądasz jak zawsze pięknie i uroczo 🌷🌷
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne stylówki i jaka profesjonalna sesja🙂!!!
    Jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia i super stylizacja! Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego lata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i skromne stylizacje, obie utrzymane w stonowanych kolorach. Latem sukienki bardzo się sprawdzaja w damskiej garderobie, moja kaszmirowa sukienka jest bardzo często używana przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądałaś . W dodatku piękne miejsce. Wszystkiego najlepszego . - Venus (coś nie mogę się zalogować )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie, lubię takie różowe koszule. :) Myślę, że bardzo Ci do twarzy w takich matowych odcieniach barw.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY