sobota, 15 października 2022

cieplutkie futerko na jesień

Jesiennie witam się z Wami w sobotę 15 października!

 Mam nadzieję, że korzystacie z jesieni w pełni. Jesień tyle nam ofiaruje, wystarczy się tylko schylić i te dary wziąć. Kto jadł już sos z leśnych grzybów? A kto zupę z dyni? A może upiekliście albo ugotowaliście coś innego ale z sezonowych warzyw i owoców? Ja mam słabość do ciepłej szarlotki, lubię też ciasto ze śliwkami i cynamonem i nie umiem sobie odmówić ryżu zapiekanego z jabłkami i oczywiście cynamonem. Uwielbiam korzenne przyprawy, uwielbiam herbatę z sokiem malinowym, a ostatnio będąc na zakupach w galerii handlowej kupiłam sobie herbatkę żurawinówkę, była przepyszna uwierzcie mi :) Dziś czas na kolejne jesienne zdjęcia, tym razem w ciepłym pudrowym futerku. Jest idealne na chłodne dni, a tych już coraz więcej. Uwielbiam się nim otulać, jest takie miłe i przyjemne w dotyku. Udanej soboty życzę :)





futerko / Reserved

opaska / Sinsay

spódnica / Pepco

buty / Sinsay

***

55 komentarzy:

  1. Super futerko. Rewelacyjnie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba to futerko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne futerko, wtulam się w nie oczyma wyobraźni smakując w ustach soczyste polskie maliny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być milusie w dotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko jest naprawdę świetne. Bardzo podoba mi się zarówno jego krój, jak i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka, Iwetto! ;)

    Stworzyłaś bardzo ciekawą stylizację. Cieplutkie futerko fajnie kontrastuje ze zwiewną, tiulową spódnicą. ;) Opaska, którą wybrałaś jest urocza. <3

    Ostatnio ranki są chłodne, ale po południu robi się przyjemnie cieplutko. Nie wiadomo, jak się ubierać, he, he. :D

    Życzę Ci dużo radości z pięknej, polskiej jesieni! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniś :)
      Bardzo mi miło, że tak uważasz :)

      Dziękuję za miłe słowa Kochana :*

      Jesień już na całego :)
      Dziękuję bardzo i wzajemnie :)

      Usuń
  7. Ale one musi być cieplutki, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie takie jest :)
      Pozdrawiam serdecznie i ja :)

      Usuń
  8. Wygląda na mega milutkie i ciepłe! <3 Ja mam dwa sztuczne futerka w swojej kolekcji, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, takie kurtki są bardzo dobre na jesienne dni :)

      Usuń
  9. Nazbierałem skarbów jesieni, być może coś dzisiaj z nich zrobię;) Piękne futerko, idealne na jesienne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, trzeba korzystać :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  10. ciepło i bardzo romantycznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo eleganckie futerko, lubię taki pudrowy róż :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja tak samo :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Też w tym roku zakupiłam różowe futerko, ale krótsze i z Pepco :) Twoje wygląda świetnie, Reserved ma często fajne perełki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, ja kupiłam w tym roku też w pepco ale brązowe :)

      Usuń
  13. Wygląda uroczo, ma naprawdę śliczny kolor! Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze, piekny kolor! Ja kupilam w zeszlym roku kurtke z kapturem , tez taka futrzasta. Uwielbiam ♥ Ale Twoja ma urocy kolor, moja jest prosta czarna :)
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Czerń najlepsza, pasuje do wszystkiego :)

      Pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
  15. Ależ musi w nim być przyjemnie i cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie wierzę , że jest cieplutkie :-) Uwielbiam herbaty, zwłaszcza jesienią oraz zimą. Za to nie przepadam za cynamonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wtedy jakoś najlepiej smakują :)
      Ja uwielbiam go :)

      Usuń
  17. Futerko rzeczywiście prześliczne, aż się nim zachwyciłam. Kusi kusi :) ale nie wiem, czy by mi pasowało.
    Sosik z grzybów już mam kilka razy zaliczony- jeszcze przede mną kotlety z opieniek, które uwielbiam. No i zupa z dyni!! Koniecznie muszę zrobić😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś sobie przymierzyć i zobaczyć czy będzie pasowało :)
      Jej takie kotlety to na pewno coś lysznego, nigdy takich nie jadłam :)
      Rob rób póki jest sezon na dynie :)

      Usuń
  18. Ładne futerko takie milusie :). Zgrabnemu we wszystkim jest dobrze. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja też gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Mam podobne futerko w szarym kolorze, jest mega milutkie ale jeszcze jest za ciepło na nie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bardzo stylowo, futerko i opaska świetne!:)
    Jeśli chodzi o jesienne smaki, to makaron z grzybami jadłam już kilka razy, poza tym ciągle coś z dyni przyrządzamy, ciasto śliwkowe też zrobiłam, a owsianka pieczona ze śliwkami ostatnio prawie codziennie u nas na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję ❤️
      Same smakołyki u Ciebie :) Tak trzymaj :)

      Usuń
  21. Piękne i urocze futerko.
    Wyglądasz w nim cudownie <3
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh this pale pink coat is so pretty! And it looks great with black tulle skirt and headband. You look great!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  23. The coat is beautiful. You look cute.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  24. witam Cię Iwettko ❤️
    ..uwielbiam zaglądać do Ciebie i czytać Twoje cudowne posty .. ale wybacz, nie zawsze zostawiam ślad ..
    śliczne futerko, wyglądasz przeuroczo Kochana ❤️
    ..uwielbiam każdą porę roku, każda jest jedyna w swoim rodzaju.. jesień jest cudna, niesamowita, niezwykła różnorodna.. nie raz pisałam o jesieni .. pozwolę sobie przytoczyć mój wiersz (http://szept-mgielki.blogspot.com/2014/09/jesiennie.html)

    'jesiennie'

    ..przyszła tak cicho i zwiewnie
    w barwach tęczowych blasków
    słońce przetyka szelest listków
    muska nieuchwytnym lśnieniem

    niepowtarzalna i zmysłowa
    rześkim muśnięciem odurza
    dotykiem magii zniewala
    cudowna jesień-czarodziejka..

    * * *
    ..dziękuję za przywiezione dla mnie
    krople rosy zebrane o brzasku
    nawilżyłam wnętrze duszy
    radością serce wypełniłam

    jesteś w szeptach wiatru
    muskasz ożywczym oddechem
    złotym blaskiem babiego lata
    roztaczasz marzeń obłoki..

    * * * * *
    ..usiadłam sobie wygodnie
    moja wena gdzieś uleciała
    Twoimi 'oczami wyobraźni'
    nasączyłam się.. rozsmakowałam..

    - pozdrawiam Cię najcieplej urocza Istotko, cudowności moc życzę ❤️❤️❤️
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu :)

      Dziękuję jak zawsze za cudny komentarz ❤️
      Jesteś przekochana :*

      Twój wiersz o jesieni jest cudowny ❤️ Bardzo mi się podoba :)

      Ściskam mocno Kochana Istotko ❤️

      Usuń
  25. Ja w ostatnich tygodniach, pobiłam rekord, jeśli chodzi o jedzenie dań z grzybów; jako dodatki, zupa, sos :)
    Super wyglądasz :)
    Świetne i urocze jest to futerko:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, trzeba korzystać z sezonu :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  26. Jeju ja jakaś niewczasie jestem bo nic nie jadłam z grzybów i dyń xD Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba to nadrobić :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  27. Wspaniałe te futerko, ostatnio polubiłam takie odzienia :) A Ty wyglądasz w nim niesamowicie dziewczęco i pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY