czwartek, 27 października 2022

długa kamizelka jesienią


Witajcie Drodzy Czytelnicy!

Uwielbiam zdjęcia na tle kolorowych liści, mają w sobie tyle niezwykłości, są urocze i piękne. Złote liście dookoła, można wręcz rzec, jesień powolutku przechodzi w swoją dojrzalszą wersję. Modrzewie też już zaczynają rudzieć, niektóre drzewa mają już nagie gałęzie, listopad już za rogiem. Czujecie go? Ostatnio pijąc herbatę z sokiem malinowym w moim ulubionym kubku i przeglądając co nowego w sieci natknęłam się na cudny wiersz, tak mi się spodobał, że postanowiłam się nim z Wami podzielić, a oto i on:

" Następnym razem ty zasiądziesz w fotelu - oznajmił Październik.
- Wiem - odparł Listopad. Był blady, miał wąskie usta. Pomógł Październikowi wstać z drewnianego krzesła.
- Lubię twoje historie. Moje zawsze są zbyt mroczne.
- Ja tak nie uważam - powiedział Październik. - Po prostu twoje noce są dłuższe. I nie jesteś ciepły".

- Neil Gaiman " M jak magia"
 




kamizelka / Pepco

sweter i spodnie / Sinsay

czapka / Carrefour

***

56 komentarzy:

  1. Taka kamizelka na pewno jest ciepła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest :) W połączeniu ze sweterek tworzy zgrany duet :)

      Usuń
  2. Mam bardzo podobną kamizelkę i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale uroczo wyglądasz w paskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, Iwetto! ;)

    Piękny wiersz wynalazłaś w czeluściach Internetu. ;)

    Ja również uwielbiam zdjęcia an tle jesiennych liści. Są takie piękne i klimatyczne. <3

    Super stylizację stworzyłaś. Pomponik przy czapce jest uroczy. <3 Nie posiadam w swojej kolekcji żadnej kamizelki. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moniś :)

      Mega się cieszę, że Ci się podoba :)



      Tak jak ja <3

      Dziekhje bardzo :) Ja mam tę ale mam też dwie futerkowe :)

      Buziaki :*

      Usuń
  5. Taką białą też mogłabym mieć!ostawiam Ci mój ostatni wiersz o jesieni.....


    Nie doceniłam Cię Jesieni

    Twoich złotawo-rudych włosów

    misternej sukni tkanej z wrzosów

    i ust dojrzałej czerwieni.

    Widziałam Cię zawsze nadąsaną

    z gradową chmurą zamiast błękitu

    zimną, kapryśną już od świtu

    płaczliwą, zdradliwą i zaspaną.

    Zapatrzona w lato rozgrzane

    jak w potencjalnego kochanka

    nie dostrzegłam pajęczyn ubranka

    że berberysy w falbany są odziane.

    Zakochała się moja dusza

    w modrym niebie upstrzonym liśćmi

    gdzie dojrzałych owoców kaliny kiśćmi

    październikowy wiatr cicho rusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój wiersz jest niezwykle czarujący, podoba mi się ogromnie ❤️

      Usuń
    2. Pani Ogrodowa też tak uważam :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, że w Pepco są takie świetne kamizelki. U mnie chyba w sklepie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i piękny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie cudo w Pepco? Chyba muszę się tam wybrać ;) A tak w ogóle - świetna stylizacja. Kamizelka na chłodniejsze dni zawsze świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, w Pepco są czasem ładne rzeczy :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się sweter! Cała stylizacja jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. It is definitely getting so cold. This outfit is so cozy and cute!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na razie na czapcie pewnie za ciepło, ale w listopadzie się przyda. Piękna kombinacja kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym sezonie bardzo modne są takie kamizelki, sama mam również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym sezonie polubiłam kamizelki, właśnie takie długie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Trzeba przyznać, że w tym roku jesień jest wyjątkowo piękna i przyjemna, więc takie zdjęcia na tle liści są wręcz przyjemnością. I nawet nic nie trzeba przerabiać! Przepiękny wiersz. Nie słyszałam go nigdy, dziękuję za podzielenie się nim z nami :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto korzystać ze sprzyjającej aury :)

      Dziekhje :) I nie ma za co :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  15. Bardzo fajnie prezentuje się ta kamizelka 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam takiej kamizelki, się myślę, że od czasu do czasu by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super czapka i sweter, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajna ta kamizelka! Muszę sobie podobną sprawić. Piękny wiersz! Jakby działa się magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zdecydowanie magia na całego :)

      Usuń
  19. Bardzo lubię kamizelki i mam dwie sztuki :) Mam też ten sweterek ale w tym drugim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten w biało zielone paski też jest super :)

      Usuń
  20. Piękna jesienna stylizacja :) uwielbiam takie kolorowe zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i serdecznie pozdrawiam ❤️

      Usuń
  21. Super fotki, mam też taką kamizelkę, ale czarną, ale Twoja biała bardzo mi się podoba. Wiersz świetny, w ogóle klimatycznie u Ciebie <3 Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Czarna kamizelka to klasyk :)

      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  22. Śliczny jesienny look 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz super. Podobają mi się kolory i ich zestawienie. Super. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  24. Proponuje buty takie za kostke, np. sportowe i sznurowane, czy tez z zamkami z boku stopy, jednak z grubszego tworzywa, aby nadawaly sie rowniez na deszcz. Warto miec czarne. Sa tez eleganckie wersje takich butow, np. z blyszczacymi dodatkami.
    https://mojekatowice.pl/is,czarne-botki-na-slupku-ponadczasowa-klasyka,270925,901148.html


    Sama lubię po prostu czarne botki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie pamiętam tak długiej ciepłej jesieni, że można było bezkarnie biegać właśnie w kamizelce. Sama właśnie takiej szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle piękna stylizacja, idealna na jesień. Piękny jest ten sweter,

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY