piątek, 7 października 2022

w jesiennym klimacie

 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Ostatnio tak sobie trochę podumałam jakie nakrycie głowy jesienią lubię najbardziej i doszłam do wniosku, że wygrywają berety. Oczywiście lubię też czapki i mam też słabość do kapeluszy. Kapelusze są takie eleganckie, dodają charakteru stylizacji no i pięknie wyglądają w połączeniu z długimi włosami. Te ładnie mi odrastają, gdy patrzę na zdjęcia sprzed roku widzę znaczącą różnicę w długości moich włosów. Czy zdecydowałabym się jeszcze raz na tak mocne skrócenie? Myślę, że tak, czasem człowiek potrzebuje zmian, czegoś nowego, czegoś co raz na zawsze zmieni życie. Ja uważam, że ścięcie włosów zmieniło wiele, na pewno odcięłam wraz z nimi wiele spraw i wspomnień które dość często mnie nawiedzały, a i plusem jest to, że włosy zrobiły się zdrowsze. Bądź co bądź włosy odrosły i teraz zdecydowanie je zapuszczam. A jesień? Jesień się rozwija, robi się coraz piękniej, czekam na więcej ❤️






sweterek  i torebka / Sinsay
 spodnie / TXM
płaszcz / Cropp
kapelusz / Reserved
***

42 komentarze:

  1. Zauważyłem, że masz słabość do kapeluszy. Jestem ciekawy z czego ona wynika? Stylizacja bardzo miła dla oka. Mnie się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś, sama w sumie nie wiem dlaczego je lubię :)

      Miło mi :)

      Usuń
  2. Ja też tej jesieni myślę o kapeluszu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusze sa super, maja swoj charakterek. Calosc prezentuje sie super, bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Na jesień wręcz idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Muszę zwrócić uwagę na kapelusze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz i masz piękne włosy :) Ostatnio mam ochotę na więcej szaleństw związanych z fryzurą i kolorem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Czasem potrzebujemy zmian :)

      Usuń
  7. Świetna jesienna stylizacja, fajny kolor:) Ja nie lubię nakryć na głowę, nawet zimą nie chodzę w czapce, ewentualnie zakładam kaptur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      U mnie to by się skończyło bólem ucha :)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz w kapeluszach :) Zresztą,ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz jest bardzo ładny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kapelusz- też lubię to nakrycie , nie tylko jesienią:)
    Ogólnie cała stylizacja jest bardzo ładna i elegancka :)
    Rzeczywiście, pięknie Ci te włoski odrosły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) U mnie kapeluszy brak, ale za to czapek troszkę mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w październiku wygrywają kapelusze. Od listopada wełniane czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne szarości <3 Stylizacja bardzo elegancka i kobieca, a kapelusz tylko dodaje uroku.
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw i pięknie Ci w tym kapeluszu! Chyba kupię sobie jakiś, bo mam same czapki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Waro mieć choć jeden :)

      Usuń
  17. Jak zwykle pięknie. Ślicznie wyglądasz w tym kapeluszu. Bardzo ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten płaszczyk i Ty wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, Iwetto! ;)

    Pięknie wyglądasz. ;)

    Bardzo podobają mi się jesienne kapelusze, kojarzą mi się z artystyczną duszą. Sama jednak o tej porze ich nie noszę. Dopiero w tym roku przełamałam się i zaczęłam częściej chodzić w słomkowym kapeluszu latem, więc jest postęp. ;) Berety w sumie też mi się podobają, mam jeden w kolorze czarnym, ale czeka cierpliwie na swoją chwilę. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję bardzo :)

      Ja też mam słomkowy kapelusz na lato :) Ale jesienny też mam :) Mega je lubię :)

      Czekam zatem na zdjęcia w berecie :)

      Buziaki

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY