sobota, 16 kwietnia 2022

stylizacja w pastelach na Wielkanoc

 Dzień dobry w Wielką Sobotę! 

Można rzec, że Wielkanoc się zaczęła, dziś Wielka Sobota, wieczorem Wigilia Paschalna, święta już za rogiem. Jesteście gotowi? Bo ja tak, dziś przychodzę do Was ze stylizacją na wielkanocne śniadanie oraz z życzeniami. Nieodmiennie Wielkanoc kojarzy mi się z kolorem miętowym, pastelowym różem delikatną żółcią, zielenią bielą. Stylizacja jaką proponuję na święta to połączenie bluzki z efektownym zdobieniem i stójką, do tego miętowa marynarka, pudrowa spódniczka w plisy i białe sportowe obuwie. Jest lekko, dziewczęco, elegancko ale buty dodają takiej nowoczesności. Myślę, że stylizacja sprawdzi się nie tylko na święta. Jak Wam się widzi? Dajcie znać w komentarzach. 

Kochani, z okazji świąt wielkanocnych życzę Wam wielu łask Bożych, zdrowia, smacznego jajka, Mokrego Dyngusa, radości, wiosennego nastroju, słońca i błogosławieństwa Zmartwychwstałego Chrystusa. Wesołego Alleluja życzy Iwetta! :) 







spódniczka /  targowisko miejskie 

bluzka, marynarka, buty / Sinsay 
***

54 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta pastelowa stylizacja.
    Wszystkiego najlepszego dla Was na najbliższe dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam Cię Iwettko!♥
    ..cudowna jest Twoja pastelowa stylizacja.. przepięknie wyglądasz!
    ..przepiękne są Twoje dekoracje, które zrobiłaś własnoręcznie, podziwiam zachwycona ;)
    ..dziękuję bardzo za prześliczne życzenia i oczywiście odwzajemniam :)

    Kochana Iwettko z całego serca życzę Tobie i Twoim Bliskim :
    zdrówka, miłości, pogody ducha, nadziei, radości,
    błogosławieństwa, łask Bożych i wszelkiego dobra
    - Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Aniu! :)

      Ślicznie Ci dziękuję za moc miłych słów. Jest Kochana :*

      Wesołego Alleluja, bo mamy oktawę Wielkanocy i jeszcze tyle niedziel wielkanocnych przed nami :)

      Buziaki

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, a pastelowe kolory są idealne na wiosnę. Podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych Świąt i mokrego Śmingusa Dyngusa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta stylizacja :)
    Spokojnych i radosnych Świąt w gronie najbliższych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również życzę wesołych, spokojnych i mile spędzonych świąt! Co do stylizacji to jak zwykle przepięknie. Muszę przyznać, że mi te święta kojarzą się bardziej z jasnym zielonym i żółtym, ale te dwa kolory również są z tymi świętami powiązane!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)

      Zieleń i żółty bardzo się kojarzą z Wielkanocą, masz rację :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Piękna stylizacja <3 Sama muszę pomyśleć co jutro ubiorę, bo na razie nie mam pojęcia :P. Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!
    Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz :D Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pięknie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie :) Wzajemnie zdrowych i spokojnych świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć, Iwetto! ;)

    Świetnie połączenie kolorystyczne - takie dziewczęce, świeże, radosne, wiosenne. <3 Uwielbiam pastelowe kolorki. ;)

    Fajnie, że postanowiłaś połączyć elegancję ze sportowym elementem w postaci butów. Wyszło ekstra! ;)

    Ja już po Wigilii Paschalnej, także mogę zacząć świętować. :D

    Dziękuję. Życzę Ci błogosławionych świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego Śmigusa-dyngusa! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję za miłe słowa odnośnie stylizacji :)

      Tak właśnie pomyślałam sobie, że te buty dodadzą takie luźniejszego efektu :)

      Wspaniale! :) Też byłam. U nas msza była o 19 :)

      Dziękuję Ci za piękne życzenia :)

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :D Życzę Tobie zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt Wielkanocnych :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja- bardzo ładne zestawienie kolorów i do tego plisowana spódniczka. Uwielbiam plisy:)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pastele i widzę, że i Tobie bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć Iwetta!
    Mam nadzieje, że święta mijają w gronie najbliższych i są owocne! Pastele są piękne- sama bardzo lubię te kolory. I rzeczywiście wiosna, a i święta mogą się kojarzyć właśnie z nimi. Ostatnio sama zrobiłam zakupy w Sinsayu, gdyż było sporo fajnych rzeczy. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Ewelino :)

      Taaak święta minęły bardzo miło :) "

      Zdecydowanie Kochana :)

      Świetnie, ja też zrobiłam lekkie zakupy online :)

      Usuń
  17. Stylizacja piękna!

    Radosnych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie wyglądasz. Wiosną pastele są idealne 🌸

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja! Osobiście uwielbiam pastelowe odcienie, są takie subtelne i kobiece :) Spódnica, bomba! Chętnie się dowiem, gdzie kupiłaś? Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Jestem tego samego zdania :)

      Spódniczka zakupiona na targowisku miejskim w Lublinie obok dworca PKS /)

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. Ja też lubię pastelowe ubrania, ale ja je łącze z czernią, taki jest mój styl. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Pastele z czernią też ładnie wyglądają :)

      Usuń
  21. Love your Easter outfit! Hope you have a great celebration!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pastelowe stylizacje mają wiele uroku, dobrze się w nich czuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY