poniedziałek, 25 kwietnia 2022

wiosna w pastelach

Dzień dobry w poniedziałek! 

Na dodatek ostatni poniedziałek kwietnia, a co za tym idzie majówka za pasem. Jakie macie plany na kilka dni wolnego? Wyjeżdżacie gdzieś czy może w domu z rodzinką? U mnie zapowiada się rodzinnie spędzony czas, oby tylko pogoda dopisała. Wczoraj na termometrze wybiło magiczne 15 stopni, które jest swego rodzaju rzadkością w tym miesiącu. Zdarzyło się tylko kilka razy, mam nadzieję, że maj będzie cieplejszy i nie okaże się zimny jak to śpiewała Kora w swojej piosence " Wyjątkowo zimny maj". Dziś przychodzę ze zdjęciami z marca, czas na stylizację w pastelowych barwach. Bardzo lubię pudrowy róż i jasny fiolet. Tym razem połączyłam koszulkę z golfem ze spodniami w tym samym kolorze. Do tego dobrałam białe sportowe buty oraz leciutką kurtkę. Co myślicie? Dajcie znać, pozdrawiam serdecznie ❤️







koszulka, spodnie, buty, kurtka, okulary / Sinsay
***

56 komentarzy:

  1. Uwielbiam pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pastelowe kolory. Rewelacyjna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka 🥰🥰🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny look . Mam problem dodać komentarz od siebie wiec się podpisuje Venus

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w takich kolorach :)
    Ja dziś miałam atrakcję pogodowe w postaci...burzy z gradem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)

      Wow nieźle, trzymaj się tam bezpiecznie :)

      Usuń
  6. Piękne pastele
    Uwielbiam taka kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Zdecydowanie są to również moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowo-różowe zestawienie zawsze świetnie się sprawdza. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka, Iwetto! ;)

    Uwielbiam pastelowe stylizacje. Nosiłabym. <3 No może poza golfem, bo nie przepadam za tym typem garderoby. Cudne kolorki. Moje ulubione. <3 Wyglądasz świeżo, dziewczęco, wiosennie. ;)

    Majówkę spędzam w domu. Planuję wybrać się na kino plenerowe. ;)

    Udanego tygodnia! Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Moniczko :)

      Dziękuję bardzo :) Ja lubię golfy bo wtedy nie muszę nosić szalika :)

      Ooo nigdy nie byłam w kinie plenerowym :)

      Udanego tygodnia i dla Ciebie, buziaki :*

      Usuń
  10. zupełnie nie moje kolory ani fason, ale Ty wyglądasz cudownie, jak wiosenny kwiatek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zupełnie inna Ty! Cudownie Ci w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny look, uwielbiam pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja planuje grilla ze znajomymi, również mam nadzieję że pogoda dopisze :D
    Piękna sesja zdjęciowa- bardzo mi się podoba ten pastelowy outfit :)
    Czy mi się wydaje, czy masz nową fryzurkę? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) Będę trzymać kciuki za pogodę :)

      Bardzo mi miło :)

      Wiesz, ścięłam włosy w lipcu i teraz odrastają :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. Piękny look, lubię pastelowe kolory o każdej porze roku :) chyba też nowa fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja podobnie :) Nieee, włosy mi odrastają :) Miałam ścięte w lipcu :)

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz! Ja staram się korzystać z pogody i pomału ogarniam ogród, a także robię bazę wiosennych fotografii na bloga, bo wypstrykałam się ze wszystkiego i nawet jakbym chciała opublikować wpis, to nie mam do niego żadnych zdjęć. Pewnie co nieco w Majówkę też odpocznę, aby tylko pogoda dopisała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Ja mam trochę zdjęć na zaś :)

      Trzymam kciuki byś nagromadziła ich tyle by potem mieć co dodawać na bloga :)

      Życzę udanej majówki i miłego odpoczynku :)

      Usuń
  16. U mnie na pastele jeszcze trochę za wcześnie. Ale latem.... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja planuję odpocząć na majówkę, bo mam taki grafik, że za dużo zaplanować nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnemu we wszystkim ładnie. Wiem, że to banał, ale tak jest. Lubię pastele, także róż, ale ostatnio znudziła mi się różowa krótka kurtka i dałam ją sąsiadce. Bardzo się ucieszyła, bo ona chodzi tylko w jasnym różowym, nawet włosy ma różowe. Sprzedałam jej zimą buty różowe, które na mnie były za małe , a ona też je uwielbia. Chyba muszę sobie kupić coś różowego, bo mnie zainspirowałaś do noszenia jasnych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Wiesz pastelowy róż wg mnie jest świetny na wiosnę ale nie tylko :) No i warto mieć choć jeden ciuszek czy dodatek w tym kolorze :)

      Usuń
  19. Pięknie zestawione kolorki! Świetna ta kurteczka. Przydałaby mi się taka na chłodną wiosnę. Czekam z utęsknieniem na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się taka kolorystyka, a Tobie pasuje i to bardzo. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pastele na wiosnę są najlepsze. Pieknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  22. podobasz mi się w tym wydaniu :D pastele pięknie kontrastują z Twoimi ciemnymi włosami. Okulary to sztos no i uśmiech :) śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Iwetta!
    Pastele są super! No i mam wrażenie, że faktycznie jakoś tam odświeżają i rozpromieniają. Zobaczymy, jaki to maj tego roku będzie..;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Ewelino :)

      Otóż to, pastele tak fajnie wyglądają, dodają świeżości :)

      Mam nadzieję, że maj będzie piękny :) I takiego Ci życzę :)

      Ściskam mocno

      Usuń
  24. Majówkę spędziłam w domu :) Stylizacja bardzo mi się podoba i jest w moim stylu :D
    Super spodnie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :)

      Dziękuję i też pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Pastele to nieodłączni towarzysze wiosny - stylizacja z ich udziałem od razu nabiera świeżego charakteru! A lila w połączeniu z pudrowym różem wyglądają genialnie, nawet gdy pogoda na przełomie kwietnia i maja nie zawsze dopisuje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY