niedziela, 28 lutego 2021

paski i czerwień


Bonjour Mesdames and Messieurs !

Francusko witam się z Wami dwudziestego ósmego dnia Lutego. Dziś przygotowałam stylizację rodem z Paryża, który kocham miłością wielką praktycznie od dziecięcych mych lat. Marzę o podróży do Francji, uwielbiam francuskie piosenki, rogaliki - croissanty, francuskie filmy i marzy mi się miłość rodem z Paryża ;-) Ostatnio wciągnął mnie serial na Netflixie " Emily w Paryżu" obejrzałam cały 1 sezon i już z niecierpliwością czekam na 2.  Jestem też wielką fanką piosenek Dalidy, dziś podpięłam pod tego posta piosenkę "Besame Mucho". Poczujcie się przez chwilę jakbyście byli we Francji, bo ja właśnie tak czułam się w tej stylizacji i w tle płynącą piosenką tej pięknej wokalistki. 

PS. Język francuski nie jest mi obcy, bo przez trzy lata uczyłam się go w liceum. Dalej podszkalam się w tej dziedzinie, bo niezwykle mi się on podoba. 

Meilleures salutations et bonne journée!




bluzka / Sinsay

beret / Sinsay

spodnie / Terranova

***

45 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że mają takie berety w Sinsay :D Bardzo Ci do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szary beret, ale na wiosnę może też pomyślę o czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w tej stylizacji, czerwony beret to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylu francuskim - świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Iwetta!
    Oglądałam ten serial i naprawdę jestem zakochana. To nic górnolotnego, raczej coś na odmóżdżenie, ale i takie kino jest ważne. Piękny ten berecik i faktycznie iście francuski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Ewelino :)
      He he super, musisz jeszcze obejrzeć Gambit Królowej - mega polecam :)
      Dziękuję Ci bardzo :)

      Usuń
  6. Uwielbiam zdjęcia twoich stylzacji w takiej odsłonie. Zdecydowanie to jestTwój styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz w tym berecie. Sama miała ale w granatowym kolorze.supwr zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci kochana, że takie stylizacje bardzo Ci pasują! :) Uroczo, klasycznie - po prostu pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję Ci bardzo :)
      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  9. Możesz konkurować z niejedną Paryżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć francuski klimat! :) Piękne zdjęcia, a ty przepięknie wyglądasz w berecie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, Iwetto! ;)

    Stworzyłaś świetną stylizację. Czuć ten klimat Francji i Paryża. <3 Bardzo lubię bluzki w paski. Berecik wygląda uroczo. "Emily w Paryżu" i mi się bardzo spodobała. Mam nadzieję, że jak najszybciej nakręcą 2 sezon i że Emily będzie szczęśliwa z Gabrielem. <3

    Jeśli chodzi o język francuski, to życzę Ci powodzenia w zgłębianiu jego tajników. ;) Mnie bardziej pociąga hiszpański. :D

    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowionka! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Cieszę się, że stylizacja w pełni oddaje klimat paryskiego stylu :)
      Ja także mam nadzieję, że Emily już na stałe będzie z Gabrielem bo bardzo urocza z nich para :)

      Hiszpański też ma to coś :))

      Ja też serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  12. Oh so cute stylke darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, że uczyłaś się francuskiego w szkole :D Ja niestety kompletnie nie znam tego jezyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam tylko nad tym iż tak mało pamiętam :/

      Usuń
  14. moze tez zobacze ten serial, ale obecnie musze skonczyc ogladanie mojego, na ktory i tak nie mam czasu... swietna stylizacja ;) a berecik, mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasujesz mi na Francuzkę spacerującą po Polach Elizejskich.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY