wtorek, 16 lutego 2021

krótki ale bardzo ciepły sweterek


Hej Moi Drodzy!

Połowa Lutego za nami, zima trwa w najlepsze, śnieg co i raz sobie pada, mróz trzyma a ja już w głowie obmyślam wiosenne stylizacje. Ale, ale, ale dalej delektuję się zimą i cieszę z tego, że w tym roku tak hojnie obdarowała nas śniegiem. W chłodnie dni uwielbiam nosić wszelkie swetry, szczególnie te w oversizowym rozmiarze, nieco za duże, ciepłe, miłe w dotyku i otulające. Właśnie taki jest sweterek który pokażę Wam w dzisiejszym poście. Krótki, zapinany na guziki, ale bardzo ciepły i uroczy. Upolowałam go w Reserved na wyprzedaży, jest idealny zarówno do dżinsów jak i spódniczek czy sukienek. Być może wiosną stworzę taką lżejszą stylizację z nim w roli głównej, a dziś przedstawiam Wam połączenie cienkiego, białego golfu i dżinsów z tym oto swetrem. Dajcie znać czy też lubicie ciepłą dzianinę na zimę, buziaki.

 


sweter / Reserved

golf / Sinsay

spodnie / Terranova

***

50 komentarzy:

  1. Mi to szybko zimno się robi więc zimą często na cebulkę się ubieram:) a sweterek bardzo ładny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podobnie jak Ty jestem zmarzluchem :D Dziękuję :)

      i także pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczny jest, ma bardzo ciekawy fason :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy, z daleka trochę jak żakiet wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek, podoba mi się dwurzędowe zapięcie, dzięki temu jest niebanalny :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I właśnie to mnie w nim urzekło :) pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) Uwielbiam zakładać sweterki. Czuję się wtedy otulona ciepłem ze wszystkich stron :) Denerwują mnie jedynie kurtki i szaliki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) He he sweterki są ekstra :)

      Usuń
  6. Kiedyś nie przepadałam za tego typu sweterkami ponieważ uważałam je za takie babcine z wiekiem mi się całkowicie to odmieniło i mam teraz sporo w swojej szafie :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o poziom ciepla naszego ciala trzeba dbac, wiec taki sweterek jest swietnym rozwiazaniem na zimowe dni :) lubie tego typu rzeczy, wlasnie ze wzgledu na wlasciwosci :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie krótkie sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek śliczny, chociaż ja jestem takim zmarzlakiem, że muszę mieć sweter, czy bluzę za pupę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) he he też niezły ze mnie zmarzluch, ale taki jeden krótki mimo to posiadam :D

      Usuń
  11. ale pięknie wyglądasz! <3 cudowny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, taka uśmiechnięta! Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze :)
    A sweterek super, ja w tym roku kupiłam chyba 5 swetró, istny szał :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) U mnie dobrze, na szczęście i aby tak było :) Mam nadzieję, że i u Ciebie wszystko w porządku.
      Dziękuję bardzo :) Ja też coś ok. 5 a może nawet 6 sztuk zakupiłam :)

      Usuń
  13. Śliczny jest, w taką pogodę to tylko ciepłe sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba :) Oj tak to prawda <3

      Usuń
  14. Hejka, Iwetto! ;)

    U mnie dzisiaj temperatura była na plusie i zaczęły się roztopy. Wszędzie jest niezła breja. Słyszałam jednak, że zima i mrozy mają do nas jeszcze wrócić. Śnieg jest super, ale już chyba było go wystarczająco dużo. Mogłoby się zrobić cieplej. Wiosenne i letnie stylizacji to coś co najbardziej lubię.

    Bardzo ładnie wyglądasz w tym sweterku. Fajnie, że jest rozpinany. ;)

    Życzę Ci przyjemnej końcówki tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Moni :)
      U mnie wczoraj było 1 na plusie a po południu zaczął sypac śnieg :)
      Mnie tam nie przeszkadza i dalej chcę zimę :) Na wszystko przychodzi odpowiedni czas :)

      Dziękuję bardzo, miło mi :)

      Także życzę udanej końcówki tygodnia :)

      Usuń
  15. Bardzo uroczy ten sweterek, ja w tym roku kupiłam sporo swetrów, pierwsza taka zima od dawien dawna, więc dobrze mieć pełną gamę kolorów sweterków na różne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja także, sweterki zawsze się przydają :)

      Usuń
  16. U mnie obecnie wszystko się prawie roztopiło ... Uwielbiam takie sweterki- jestem totalnym zmarzluchem zatem sweterki, narzutki to u mnie must have :-) Twój biały sweterek jest śliczny <3

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze zimowo, wczoraj śnieg sypał /)
      Ja też bardzo lubię cieplutkie sweterki :)
      Miło mi, pozdrawiam

      Usuń
  17. Piękny sweterek <3 U mnie już deszcze i wszystko się topi. Takiej zimy właśnie nie lubię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie jeszcze zima i mam nadzieję, że tak zostanie :)

      Usuń
  18. Bardzo ładny i ślicznie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki cieplutki sweterek warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jestem zmarzluchem, więc chętnie bym się sama tak ubrała! Ślicznie!
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, szybko robi mi się zimno :D dziękuję Weroniko :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Rzeczywiście. Już na zdjęciach wygląda na ciepły

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY