piątek, 19 lutego 2021

3 najlepsze współprace blogowe 2020 roku

Witajcie Moi Drodzy! 

Co u Was słychać? U mnie może być, dni mijają w dość szybkim tempie, zima trwa w najlepsze ale da się zauważyć iż dzień staje się dłuższy, wieczór zaczyna się nieco później a i nawet w powietrzu jakoś tak pachnie inaczej. Fakt, marzec za pasem i pewnie to dlatego. Ale ja dalej rozkoszuję się zimą, napawam widokiem śniegu i cieszę nim jak małe dziecko. Chociaż prognozują odwilż nad czym strasznie ubolewam No ale cóż mogę poradzić - trzeba się z tym pogodzić ;-) 

Dzisiaj postanowiłam zrobić wpis z trzema najlepszymi współpracami 2020 roku.  Opiszę Wam co dostałam w ramach danej współpracy, jak mi się to sprawdza. Czy dalej jestem zadowolona z tych produktów, czy może nie? Jak wspominam te współprace, o tym i o znacznie więcej za chwilę przeczytacie także zapraszam do lektury. 



Pariso.pl

W ramach współpracy ze sklepem internetowym Pariso.pl mogłam wybrać sobie dwa plecaki. Wybór padł na klasyczny brązowy oraz czarny z zamkami. Oba są świetne, brązowy mam ja a czarny podarowałam siostrze. Plecaki są bardzo praktyczne, do dziś nic się z nimi nie stało. Zamki działają jak trzeba, nic się też nie urwało, nie odkleiło, nie zepsuło. Wszystko jest na swoim miejscu, a z plecaczkiem praktycznie się nie rozstaję.  Zdecydowanie ta współpraca była jedną z tych najlepszych. Pani która napisałam email była bardzo miła, w ogóle zarówno wykonanie wpisu jak i potem ocena przez firmę była niezwykle miła a także wynagrodzenie pojawiło się bardzo szybko. Wszystko działo się bezproblemowo, takie współprace sobie cenię. A link do wpisu tutaj 


Enduro7.pl

To druga świetna współpraca jaką zawarłam w 2020r. Dostałam bardzo miłego emaila z propozycją wzięcia sobie oryginalnej koszulki Honda. Głęboka czerwień, motoryzacyjny nadruk. Bardzo przyjemny w dotyku materiał, świetnie uszyta, widać, że bardzo starannie. Koszulkę mam do dziś, po praniu nie zmieniła koloru ani fasonu. Nadal jest taka jak po przysłaniu. Co do wykonania wpisu miałam wolną rękę co bardzo mnie ucieszyło. Bardzo mile wspominam tę współpracę. Tak jak w przypadku Pariso.pl to była czysta przyjemność współpracować z enduro7.pl.  Link do wpisu tutaj .


Fabryka Kolorowych Skarpet Nanushki

Trzecią równie lubianą przeze mnie współpracą była ta w której dostałam 3 pary skarpetek. W dodatku kolorowych w zwariowane wzory czyli takie jakie lubię najbardziej. Skarpety wykonane są z najwyższej jakości bawełny, dodam, że bardzo starannie. Wzorki są urocze, noszę je jak tylko najdzie mnie ochota na dodanie nieco koloru i ekstrawagancji do stylizacji.  Tu jak w przypadku dwóch poprzednich współprac miałam wolną rękę jeśli chodzi o wykonanie posta na bloga. Współpraca była bardzo fajna i będę mile ją wspominać. Ilekroć spojrzę na skarpetki uśmiech na buzi będzie się pojawiał. Link do posta tutaj . 

pozdrawiam

***

56 komentarzy:

  1. Też dostałam te koszulkę Hondy. Nie spodziewałam się, że będę się w niej tak dobrze czuć. I to jest właśnie fajne w takich współpracach, że możemy odkrywać coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, właśnie widziałam jakoś u Ciebie był wpis z tą koszulką :)
      Zgadzam się, fajnie, że są te równe współprace :)

      Usuń
  2. Mnie chyba najbardziej ucieszyłaby współpraca z tymi fajnymi kolorowymi skarpetkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ekstra. Ten T-shirt i plecaki są prześliczne. Bardzo w moim stylu, takie trochę retro :D Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak taki retro styl i jak lubię :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Cześć Iwetta!
    Te plecaki są extra! Koszulka tutaj wygląda na pomarańczowy, ale czerwony zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, więc super, że taki jest w rzeczywistości. A skarpetki tego typu kochom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewelino! :)
      Oj tak, super się noszą :) Fakt, no ale jest czerwona :D
      Ja podobnie jak Ty :)

      Buziaki

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze jesteś zadowolona ze współprac, życzę kolejnych jeszcze fajniejszych <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh so nice items darling, good haul
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te plecaki, zwłaszcza ten brązowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym brązowym bardzo rzadko się rozstaję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Gratuluję współprac! Świetne produkty! :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  10. skarpetki skradły moje serce <3 wow <3 gratulacje takich fajnych wspolprac

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również współpracowałam z Pariso i mile wspominam :) Z jednym z ich plecaków ostatnio się nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje takich fajnych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i oby kolejne były jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne współprace, oby ten rok był jeszcze bardziej owocny w udane i satysfakcjonujące Cię współprace :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULUJE WSPOLPRAC! ja nie mialam ani jednej ;p zycze kolejnych sukcesow i trzymam kciuki!!! <3 pozdraeiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę by się pojawiły :) Jestem pewna, że Ci się uda :)

      Usuń
  16. Też jestem bardzo zadowolona z tych plecaków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje :) Oby było jeszcze więcej takich świetnych współprac :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń
  18. Śliczny ten brązowy plecak

    OdpowiedzUsuń
  19. Te skarpetki są wprost cudowne ! A co u mnie ? Powoli czuć już wiosnę i mam wrażenie że coraz szybciej leci mi czas
    a dni lecą jeden po drugim :) A i gratulacje z powodu tak dobrych współprac :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię nosić :)
      Wiesz dni stają się dłuższe i może dlatego to odczucie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  20. Mi bardzo przypadły do gustu te plecaczki z Twojego wpisu współpracowego. Naprawdę są śliczne, a lubię zawsze mieć wolne ręce, więc u mnie by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej cieszyłabym się z tych skarpetek, bo koszulka, to zupełnie nie moje klimaty. Plecaki też fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, Iwetto! ;)

    Stworzyłaś bardzo ciekawy wpis. Gratuluję Ci udanych współprac i życzę kolejnych owocnych. ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :)
      Dzięki, przyda się :)))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Koszulkę i skarpetki tych marek też mam, uwielbiam je :) Śliczny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super że miałaś takie współpracę, ta z plecakiem jest naprawdę rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie fajne współprace, mi najbardziej podoba się plecak.

    OdpowiedzUsuń
  26. Skarpetki najlepsze!!!Szalenie mi się podobają takie wesołe akcenty na co dzień.

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY