wtorek, 1 września 2020

mała czarna




Witaj wrześniu!

Tak się cieszę, że jesteś. Do początku kalendarzowej jesieni już tylko 22 dni. Nawet nie wiecie jaka radość otacza moje serce na myśl, że ta pora roku tuż za rogiem. Tęskno mi było do płaszczy, swetrów, długich wieczorów. Przede wszystkim za to kocham jesień, co prawda we wrześniu czuć jeszcze lato a raczej jego końcówkę to i tak i tak bardzo się cieszę, że dzisiaj rozpoczynamy ten miesiąc. W dniu dzisiejszym uczniowie rozpoczęli nowy rok szkolny. Życzę wszystkim dużo sukcesów w nauce, a także powodzenia! Jestem pewna, że wszystko się ułoży a dni w szkole nie będą dla Was tylko przykrym obowiązkiem ale też radością ze spotkania z kolegami i koleżankami z klasy.  A dziś także 81 rocznica wybuchu II wojny światowej. Dzień pełen nostalgii, wspomnień tych którzy przeżyli ten koszmar. To dzień pamięci o tych którzy polegli w walce o wolność ojczyzny. Warto zatrzymać się chociaż na chwilę i pomodlić za duszę żołnierzy i ludność cywilną jaka zginęła podczas wojny i okupacji.  Warto także odwiedzić groby poległych, zapalić symboliczne światełko, to naprawdę niewiele a dla nich wielka radość, że pamiętamy i mam nadzieję nigdy o nich nie zapomnimy. Pamięć i prawda historyczna powinny pozostać wiecznie żywe a młode pokolenia Polaków powinny być kształcone i uświadamiane o naszej historii. Jesteśmy to winni tym którzy polegli w walce o wolność Polski, oddali tak wiele - życie, zdrowie, miłość, rodzinę, przyjaźń... Niepojęte jest to, że Ci ludzie złożyli tak wielką ofiarę dla Polski, przelali krew byśmy my mogli żyć w wolnym kraju.Oddajmy im hołd i tak po prostu pamiętajmy o ich męstwie.






 sukienka / Mohito

czapka / Zara

buty / Bassano


53 komentarze:

  1. Piękna sukienka, dawno nic nie miałam z Mohito;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koniecznie musisz się tam wybrać :)

      Usuń
  2. Ładnie, szczególnie czapka mi się podoba, chociaż chyba dodałabym jakiś akcent/dodatek w innym kolorze, żeby trochę ożywić stylizację, bo jest dość jednolita (chyba, że taki był zamysł).

    Ilekroć ktoś wspomina o wojnie, przypominam sobie, że dobrze, że mam tylko takie problemy, jakie mam i nie muszę się codziennie martwić o przetrwanie. Nawet nie wyobrażam sobie, co przeszli ludzie, którzy żyli w tamtych czasach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie taki był zamysł by całość była w jednym kolorze :) Tylko buty mam granatowe :)

      Zgadzam się, mam podobnie. Nasze problemy w porównaniu do tego co przeżyli ludzie w czasach wojny to pikuś.

      Usuń
  3. U mnie pora jesienna już dzisiaj się pojawiła, ponieważ od samego rana pada deszcz i jest strasznie zimno :/
    Ahh szkoda, że już lato odeszło :/ Dzięki za życzenie powodzenia w szkole, na pewno mi się przyda.
    Na szczęście to już ostatni rok :D To straszne co ludzie w tamtych czasach musieli przejść.
    Podoba mi się połączenie beretu z tą sukienką :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też wczoraj padał deszcz i było chłodno. Jesień już czuć w powietrzu, że zbliża się do nas wielkimi krokami :)

      Ja akurat za latem nie przepadam to cieszy mnie fakt, że jesień tuż tuż :) Trzymam za Ciebie kciuki :)
      Super :) Zleci szybko ten rok szkolny zobaczysz :) To prawda, przeżyli prawdziwe piekło :(

      To czapka :D Nie beret ;) Dzięki i też pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja najbardziej kocham lato, i dlatego jakos do jesieni mi nie tęskno. Jakoś zawsze wywołuje u mnie smutek i nostalgię od wielu, wielu lat. Jest jakby rozstaniem, złamanym sercem- nie umiem tego opisać. Ostanie dni u mnie mega deszczowe i pochmurne co tez przy dłuzsym stanie utrzymania nie wplywa niestety na mnie pozytywnie....
    To prawda Ci ludzie byli mega odważni, nawe nie chce sobie wyobrażać przez cio musieli przejść....

    Wygladasz cudnie w tej stylizacji, tak nowocześnie a jednak klasycznie z odrobina francuskiego szyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień ma właśnie to do siebie, że tak jak napisałaś wywołuję tę nostalgię, zadumę... Ja akurat to bardzo lubię i dlatego co roku z niecierpliwością jej wyczekuję :)

      Straszne to były czasy, Ci co przeżyli wojnę są namacalnym dowodem tego co się wtedy wydarzyło. Nigdy więcej wojny, tego cierpienia jakie było...

      Dziękuję <3

      Usuń
  5. Podoba mi się. BArdzo dobrze wyglądasz... masz gust, oko, umiejętność doboru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też wyczekuję jesieni, uwielbiam te chłodniejsze dni i długie wieczory. Cieszę się, że już mamy wrzesień tak samo jak ty ;) Fajna stylizacja, mała czarna to zawsze dobry wybór, wygląda elegancko i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :) Także obie czekamy na jesień :) A ta już niedługo :) Zobaczysz jak szybko zleci ten czas do początku kalendarzowej i astronomicznej jesieni :)
      Dziękuję :) Mała czarna to klasyk który warto mieć w szafie :)

      Usuń
  7. Ja też nie mogę się doczekać jesieni -również uwielbiam te długie wieczory, chlosniejsze dni (ale nie takie jak teraz 😁)
    Pięknie wyglądasz 😍
    Bardzo ładna i elegancka stylizacja 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie obie czekamy :)
      Dziękuję <3
      Bardzo mi miło, że tak uważasz :)

      pozdrawiam

      Usuń
  8. Ja niestety nie przepadam za jesienią bo dla mnie wtedy życie kręci się praca - spanie.. Na dodatek od wczoraj cały czas pada i nie mam na nic siły ochoty. Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Agato jesteś ciepłolubna :)
      Ja zaś w upały czuję się źle i nie mam siły by coś robić.
      Dziękuję :)

      Usuń
  9. Klasyka zawsze w modzie! :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerń, moja ukochana czerń 🖤

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wieczór :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, taka trochę retro! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale uroczo wyglądasz i jeszcze ten piękny uśmiech na twarzy!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie :) Ja zapomnialam o tej rocznicy.
    PS. Uwielbiam tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ooo szkoda, warto o tym wydarzeniu pamiętać
      ja też , ma niezwykłą moc <3

      Usuń
  15. Czapka dodała fajnego akcentu całej stylizacji 🤩

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka wisienką na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty to robisz, że we wszystkim wyglądasz genialnie? <3
    U mnie już końcówka sierpnia była deszczowa i zimna, więc już czuję jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo jakoś wychodzi :D Miło mi <3
      Też czuję już jesień <3

      Usuń
  18. Klasycznie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mała czarna powinna być w każdej szafie. Uniwersalna i ponadczasowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna sukienka, taka elegancka ale nie wulgarna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, lubię takie klasyczne połączenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja fajna i klasyczna, aczkolwiek ja musze przełamać czern kolorem :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY