środa, 16 września 2020

garść inspiracji #15 - wrzesień 2020

 

Dzień dobry Drodzy Czytelnicy!

Połowa września za nami, do astronomicznej jesieni już tylko  6 dni a do kalendarzowej równiutko tydzień. Już nie mogę się doczekać kiedy świat dookoła będzie skąpany w złocie i oranżu liści, które będą wirowały pod podmuchem jesiennego wiatru.  Długie wieczory z kubkiem aromatycznej herbaty/ kakao, ciepły kocyk, dobra książka lub film. Spacery po jesiennym lesie, zbieranie grzybów, kasztanów, liści na bukiet. Jesień ma wiele uroków, jestem pewna, że je widzicie ale zapewne  każdy z nas mimo to czasem ich nie dostrzega a wystarczy tylko dokładniej się przyjrzeć. Jak piękna i tajemnicza a zarazem klimatyczna jest ta pora roku. Jesień tuż, tuż tak więc dzisiejsza garść inspiracji także będzie do niej nawiązywać. Uwielbiam szukać pięknych zdjęć w sieci a później się nimi z Wami dzielić. Dzisiejsze tak jak zawsze są z portalu Pinterest. A następne inspiracje już w październiku, zapewniam Was, że będą naprawdę niezwykłe i baaaaardzo jesienne.










ściskam mocno

Iwetta 

57 komentarzy:

  1. Ja mam wrażenie, ze w ostatnich latach nie ma już tej prawdziwej złotej jesieni. Za dzieciaka pamietam, ze jestem była fajna a teraz kojarzy mi się z deszczem. Bardzo fajne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio deszczu jest coraz mniej, ja czekam na jego opady bo nie oszukujmy sie grozi nam susza.
      Złota jesień ma swoje uroki to prawda.

      Dzięki :)

      Usuń
  2. Bardzo inspirujące są szczególnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne inspiracje :) jesień nie jest moją ulubioną porą roku, ale ta wczesna, kolorowa i ciepła może się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Those pictures just reminded me why I love Fall so much.So beautiful!Great post dear!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat w jesieni nie dopatruje się niczego złego;chyba że ona jest paskudna,szara deszczowa co w ostatnich latach jest rzadkością ,co mnie cieszy 😉
    Uwielbiam tą pore roku 😍
    Przepiękne inspiracje 💕
    Czuć z nich ,piękny jesienny klimat-oby jesień 2020 taka była 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza jak pada :D lubię taką pogodę :)
      Zobaczymy jaka będzie tegoroczna jesień :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękna potrafi być jesień, ale zdecydowanie wolę lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby była piękna :) kolorowa a nie szara deszczowa . Fajne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze Ci się podobają : D A jaka bedzie jesień to zobaczymy :)

      Usuń
  9. Jak narazie mamy ciepło. W mojej szafie jeszcze jest lato. Ale jak się schodzi to takie zestawy będą idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce pogoda się zmieni na typowo jesienną zobaczysz :)

      Usuń
  10. Ahh cudowny klimat na tych zdjęciach, jesień jest piękna, to chyba moja ulubiona pora roku właśnie z tych powodów, które opisałaś ;) No i zdjęcia jesienią wychodzą najbardziej klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Sabino, że podobają Ci się moje inspiracje :)

      Usuń
  11. Jak zwykle przepiękne zdjęcia <3 Te świeczki są tak klimatyczne <3 W sam raz na jesienne wieczory. No i oczywiście nie może zabraknąć sweterków <3
    Czekam za tą piękną jesienią, ponieważ z chęcią wyskoczyłabym na jakąś sesje zdjęciową do parku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      W takim razie czekamy obie :)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia, aż się chce takiej jesieni w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam klimat tych zdjec. Super dawka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, jesienne stylóweczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje :D Kiedy na zewnątrz jest typowa złota jesień to aż miło się na taką porę roku patrzy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja uwielbiam jesienną paletę barw! 🖤🖤🖤

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny ten wiersz Haliny Poświatowskiej. Przypomniałaś mi nie tylko o pięknie jesieni (też ją kocham!), ale i o pięknie poezji, którego dawno nie odkrywałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych tej autorki :) Cieszę się bardzo :)

      Usuń
  18. Hejka, Iwetto! ;)

    Szkoda, że moja ulubiona pora roku powoli odchodzi. Lato mogłoby zostać z nami jeszcze trochę. Ale zgadzam się, że jesień też ma swój urok. Bardzo lubię widok słońca przedzierającego się między kolorowymi liśćmi na drzewach. <3

    Dzięki za garść inspirujących zdjęć! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejeczka! :)

      Za rok będzie znowu :) Ja to chcę już prawdziwej jesieni no a potem śnieżnej i pięknej zimy :)
      Oj tak, ma wiele uroków :) Taki widok jest cudny :)

      Nie ma za co :) Następne już w październiku <3

      Usuń
  19. Spacer wśród kolorowych liści to coś co nawet lubię w jesieni, choć nadal stanowczo wolę lato i słoneczko. Po prostu zmarzluch jestem i już dziś narzekam na chłodne powietrze. Przynajmniej można wyjąć z szafy ulubione sweterki ❤. Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z niecierpliwością czekam na taki spacer :) No ja to jestem zimnolubna :D Sweterki kocham <3

      Ja Ciebie też cieplutko pozdrawiam <3

      Usuń
  20. Wyczuwam Francje elegancję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojeny kocham te inspiracje! tak bardzo się cieszę na jesień <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspirujące zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful outfits. I love them all. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am very happy that you like them. It is a great joy for me to read comments like yours. Sure I will visit your blog.

      Usuń
  24. Ajaj jakie piękne zdjęcia! Takie fotografie mega mnie motywują! Sama chciałabym tworzyć takie piękne scenerie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć umieć robić takie piękne zdjęcia :)

      Usuń
  25. Lubię jesień za te wszystkie stonowane barwy ziemi. Mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. You are very beautiful. Thanks for sharing wrzesień 2020. I really like it. xoxo street style fashion blogger

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY