niedziela, 8 marca 2020

Dzień Kobiet 2020




Dzień dobry 8 dnia marca !

Piękne święto dzisiaj obchodzimy, bo równie piękne i wspaniałe są osoby które właśnie 8 dnia marca świętują, czyli my kobiety. Matki, żony, kochanki, przyjaciółki, siostry, ciotki, sąsiadki, dziewczyny, narzeczone, koleżanki. Nie bez powodu data Dnia Kobiet przypada na 8 dzień marca, przecież kobieta to ósmy cud świata. Każda z nas jest niesamowita, każda z nas ukrywa coś co kiedyś ją rozwaliło, sprawiło przykrość. Każda z nas coś przeżyła, coś co w jakiś sposób się na niej odbiło, często to co dalej w niej siedzi, ale kobieta nie pokaże tego całemu światu. Popłacze sobie w poduszkę w nocy gdy wszyscy zasną, ale nie powie, że jej źle, smutno, że mąż ją zdradza albo, że dzieci robią się coraz bardziej nieznośne. Podziwiam nas kobiety za siłę jaką w sobie mamy, za to jak znosimy ból. Ten fizyczny: to my wydajemy na świat nowe życie, cierpiąc przy tym niemiłosiernie a mimo to potem gdy tą malutką istotkę bierzemy w ramiona uśmiechamy się i cały ból i złość z nas uchodzą bo zakochujemy się w tych malutkich rączkach, główce, usteczkach, oczkach, całym tym maleńkim człowieczku którego przecież nosimy 9 miesięcy pod sercem. Ten psychiczny kiedy kochamy kogoś kogo nie powinnyśmy, wyjemy po nocach, rzucamy talerzami, czasami mamy ochotę wyjść gdzieś i nie wracać. Mimo to mamy w sobie niesamowitą siłę by z tym żyć, przezwyciężyć to, bo wiemy, że po każdej burzy wychodzi przecież słońce. Drogie Kobiety! Jak ja Was uwielbiam.


„Kobieta potrafi zrobić ze wszystkiego obiad i awanturę…” – mawiała Maria Czubaszek.  Chyba coś w tym jest, ale chyba za to mężczyźni tak nas kochają. A zołzę podobno kocha się jeszcze bardziej. Nie bójmy się czasem pokazać pazurków, mężczyzna owszem jest głową rodziny, prowadzi w związku, potrzebuje kobiety u swojego  boku ale nie popychadła a super babki. I uwierzcie mi jeśli będziemy się kajać czy to przed mężem, chłopakiem, kochankiem itp. nic z tego dobrego nie wyjdzie. Musimy mieć swoje zdanie na dany temat, musimy gdy jest taka potrzeba uderzyć pięścią w stół i powiedzieć : „DOŚĆ!”. Wyjść, zamknąć za sobą drzwi, zacząć od nowa jeśli tylko się da. A da się na pewno. Sama po sobie to wiem, że się da. Trzeba tylko chcieć, jednak my kobiety mamy czasem takie dni, że potrafimy nieźle użalać się nad sobą. Bierzemy wtedy butelkę wina, pudełko lodów, dzwonimy po przyjaciółkę i wypłakujemy się jej w ramię, wypijamy wino a potem następnego dnia rano morduje nas kac. Przerabiałam to wiele razy, strach jest nieodłącznym elementem naszego życia, nie da się tak po prostu go nie odczuwać. Każdy się czegoś boi, kobiety też się boją. Nie jesteśmy superwoman, nie mamy super mocy. Chociaż Wiecie co? Dla mnie kobiety to prawdziwe superbohaterki! Nie wszystkie ( są i takie które czasem się zastanawiam : jesteś kobietą a kompletnie siebie nie szanujesz) , ale ogólnie postać płci pięknej ma w sobie istne supermoce. Bo tylko kobieta potrafi jedną ręką mieszać ciasto na naleśniki w misce, drugą ogarniać kurz,  jednym okiem zerkać na dzieci, drugim na serial, nogą wycierać podłogę, przytrzymywać ramieniem słuchawkę telefonu i mówić do koleżanki: „ Nie, nie jestem  teraz zajęta”. Pełen szacun!


Wszystkie jesteśmy piękne! Każda z nas jest wspaniała i piękna na swój własny indywidualny sposób. Nie ma brzydkich kobiet, nie ma i już ! A w błędzie jest ten kto tak uważa. Każda z nas ma to coś w sobie. Nie można też oceniać kogoś po wyglądzie. Otyła kobieta może wcale nie oznaczać, że nie dba o siebie. Może jest chora, albo urodziła dzieci i przytyła w ciąży? Nienawidzę kiedy faceci oceniają kobiety po wyglądzie. Ta ma super biust, ta cudne ciało, a tamta zgrabny tyłek. Dupa to dupa, tyle w temacie. Liczy się serduszko, ale wiem, że każdemu mężczyźnie podoba się co innego. Odchodzę od tego tematu, bo różni faceci są i mają różne wizje na ten temat. Zadaniem nas kobiet jest kochać siebie takimi jakimi jesteśmy, akceptować swoje wady, cieszyć się ze swoich zalet. Pogodzić się z niedoskonałościami, umieć spojrzeć rano w lustro i powiedzieć do odbicia: Jestem piękna. Tak niewiele a jak potrafi poprawić humor z rana. W czasach gdy nasze IQ wystawione jest na próbę, bo w mediach społecznościowych są już takie aplikacje, że można sobie fałdkę na brzuchu odessać, powiększyć usta i oczy, zmniejszyć nos i ja bym dodała jeszcze mózg. Moje pytanie brzmi: Po kij to wszystko? Jak można tak obrobić zdjęcie, że patrząc na nie ta kobieta która to zrobiła sama zazdrości tej wymyślonej przez siebie osobie wyglądu i nabawia się jeszcze większych kompleksów? Jak byłam nastolatką przyznaję bez bicia, porównywałam się z koleżankami. Czasem obsesyjnie przeglądałam też profile gwiazd, wzdychając dlaczego ja tak nie wyglądam. Teraz z biegiem lat zaczynam patrzeć na to wszystko z przymrużeniem oka. Internet w wielu kwestiach kłamie, nie każdy wygląda jak Apollo/ Wenus. Ludzie mają blizny, piegi, podkrążone oczy, niedoskonałości. To czyni każdego z nas wyjątkowym. Jakby tak każdy miał idealną cerę, ciało jak grecki bóg a każda kobieta wąską talię, idealny tyłek i biust plus nosiła rozmiar XXS świat byłby po prostu nudny. I zapamiętaj sobie droga kobieto! Jesteś piękna, powtarzaj to sobie każdego dnia. Ten świat który teraz mamy chce nam wmówić co innego, jednak kto zna nas lepiej niż my sami? Jeśli nie będziesz miała szacunku sama do siebie nie oczekuj go od innych. I nie mówię tu o moralności, sypianiu z facetami itp. To jest indywidualna sprawa każdej i każdego z nas. Chodzi mi o szacunek do swojego ciała, włosów, duszy. Chociaż Wiecie co? Jak ktoś często zmienia mężczyzn czy kobiety to trudno mi uznać czy ten szacunek do siebie i swojego ciała ma czy nie, ale nie mi to oceniać przecież.


Jak ja kocham pisać o kobietach. Kobiety są cudem natury, piękne, zadbane, są idealnym dopełnieniem mężczyzny. Kobieta nigdy nie przyzna mężczyźnie racji. Choćby miała hełm wywinąć to jej to zdanie nie przejdzie przez gardło. Prędzej zacznie płakać i facet przyzna JEJ rację. Bo tylko my kobiety umiemy tak pokierować awanturę, że facet czym prędzej dyga po kwiaty by się partnerce zbytnio nie zrazić, bo co potem zamiast w sypialni będzie nocował na kanapie w salonie? I naprawdę wielu facetów myśli sobie, że górę nad naszymi humorami biorą hormony. No proszę Was Panowie! Kto jak kto ale kobieca intuicja nie zawodzi, jeśli masz na sumieniu skok w bok nie zamydlisz żonie czy dziewczynie oczu. Prędzej czy później prawda wyjdzie na jaw a jak nie wyjdzie to wpadniesz we własne sidła przez siebie zastawione, bo … znajdzie odcisk czerwonej szminki na Twojej koszuli. Tak więc kłamstwo u mężczyzn jest dla kobiety jak bułka z masłem. Szybko Cię rozszyfruje. Zapamiętać trzeba też, że jeśli już jakiś mężczyzna zrani kobietę niech wie, że nie tylko dla niej jest zerem. Jej matka, siostra, koleżanki i przyjaciółki są skłonne zetrzeć go na kwaśne jabłko.


Tak piszę i piszę i patrzę, kurde tyle już kobieto napisałaś a zapomniałaś o życzeniach. Nie zapomniałam, co roku życzę Wam moje Drogie Kobiety jak najlepiej. Życzę Wam zdrowia, uśmiechu, radości, szczęścia, miłości u boku tego jednego mężczyzny. By nie zdradzał, kochał do śmierci, był dobry w łóżku, by był troskliwy, miał poczucie humoru i potrafił się Wami jak najlepiej opiekować. Życzę Wam takiego faceta, sobie zresztą też ;-) Kobiety! Pamiętajcie, że na swoich głowach macie niewidzialne korony, jeśli zdarzy się Wam upaść, poprawcie tę koronę i zasuwajcie po swoje. Nie wstydźcie się swojego ciała, blizn, piegów, niedoskonałości, wagi, włosów. Bądźcie dumne z tego kim jesteście, co do tej pory osiągnęłyście. Pozwólcie sobie czasem na chwile słabości, popłaczcie sobie jak jest potrzeba do poduszki, ale nigdy prze nigdy nie pozwólcie by trwało to nieskończenie długo. Szkoda czasu na użalanie się nad sobą. Z własnego doświadczenia wiem, że nic z tego dobrego nie ma. Człowiek się w tym zatraca, chudnie, marnieje a i tak nic się nie zmienia. Jak coś się pieprzy w życiu, trzeba próbować to naprawić a jak się nie da, albo ktoś Was nie chce, trzaśnijcie drzwiami i po prostu odejdźcie. Nie błagajcie o miłość, uwagę, czas. Jak ktoś chce to jest, jak nie chce to nie będzie. Kobietki! Nie porównujcie się do innych, kochajcie siebie. I znowu tutaj mój przykład jak przez wiele lat nie lubiłam siebie i tego jak wyglądam oraz jak myślę i co czuję. Po kij nam to wszystko, nie lepiej się z tym pogodzić?


Na koniec chcę jeszcze raz podkreślić, że każda z nas jest cudowna, wspaniała, piękna, jedyna w swoim rodzaju. Na każdą czeka ten ktoś, a jak jakaś już tego ktosia ma to jest wielką szczęściarą. Ja jeszcze na tego ktosia czekam. Spóźnia się, ale może to i lepiej? Co smakuje bardziej: coś co podane zostaje na tacy czy to co wydarza się nagle i jest takim jakby zakazanym owocem. Jestem zdania, że facet zaczyna pierwszy. Mogę a nawet zechcę  się potem starać, ale to mężczyzna ma zacząć. Kobieta musi widzieć, że o nią zabiega, że mu się podoba. Nie lubię mężczyzn, którzy wolą jak to kobieta inicjuje spotkania, pisze pierwsza, a najlepiej to jeszcze się  mu oświadcza. No bez przesady! Kobietki nigdy nie dopuście do takiej sytuacji! To facet nosi spodnie ( i tutaj nie tylko bo kobiety też noszą ale dobra, dobra) ! Bądźcie wybredne jeśli chodzi o mężczyzn. Weźcie tego co ma mniej ale przy Was te jego bogactwa będą się tylko pomnażały. Szacunek, dobro serca, mądrze w głowie, empatia i poczucie humoru. To co powinien mieć każdy mężczyzna. Szacunek do kobiet, dobre serce które szczerze pokocha, mądrość w głowie ( czyli nie leci na ciało a na duszę i serce), empatię ( rozumie myślenie kobiety, nie ocenia) no i poczucie humoru ( bez niego ani rusz! ). I na samiuśki koniec: Padłaś, powstań , popraw koronę i zapierdzielaj po swoje! Z facetem czy bez jesteś boska! Naucz się czuć się dobrze sama ze sobą, pokochaj siebie i walcz o marzenia i pragnienia jakie siedzą w Twojej głowie i serduszku! No i bądź sobą. Daj szansę ludziom pokochać Ciebie taką jaką jesteś. Co Ci z tego, że nałożysz maskę, będziesz udawać kogoś kim nie jesteś? Ktoś się zakocha w tym wymyślonym przez Ciebie człowieku nie  w Tobie. Pamiętaj! Jesteś idealnie nieidealna, nie ma drugiej takiej jak Ty. Uwierz w siebie, czyń dobro każdego dnia. Kochaj i bądź kochana. Szanuj a będziesz szanowana. Uśmiechaj się zawsze, bo nigdy nie wiesz kiedy ktoś może się w Twoim uśmiechu zakochać.


Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego co najlepsze Kobietki!

❤❤❤

67 komentarzy:

  1. matko dosyć to straszne, ale ja bym tak nas kobietahc nie umiała pisać ;D jesteśmy super i tyle haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego straszne? :D Ja lubię tak długo pisać ;)

      Usuń
  2. Pięknego Dnia Kobiet, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny bukiet tulipanów ale jeszcze piękniejsza Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również wszystkiego najlepszego. Kobieta to jednak skomplikowana istota ale dzięki temu jest piękna.
    I nie pomyślałam nigdy w ten sposób, że dzień kobiet wypada na 8 marca, bo to 8 cud :D
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję MAda :) Właśnie to, jak napisałaś czyn ją piękną :)
      Tak mi się skojarzyło :D 8 marca - ósmy cud świata :D

      pozdrawiam

      Usuń
  5. Dużo radości na każdy dzień i samych życzliwych ludzi dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja Tobie także tego życzę :)

      Usuń
  6. To prawda ; jesteśmy ósmym cudem świata ��
    Każdą z nas ma w sobie coś pięknego-nawet jeśli tego nie widać na zewnątrz ��
    Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze ��
    Samych radości-każda z nas na to zasługuje ��
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że TAK <3
      Oczywiście :) Każda jest wyjątkowa :)
      Dziękuję Lili <3 Ja Tobie także życzę wszystkiego co najlepsze :)
      Zdecydowanie każda kobieta zasługuje na radość :)

      pozdrawiam także

      Usuń
  7. Kobiety mają moc! :) Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Dziękuję bardzo :) Także tego Tobie tego życzę :)

      Usuń
  8. Mam bardzo podobne podejście jak ty, jeśli chodzi o szacunek swojego ciała. Ja również czekałam, aż facet do mnie zagada, czekałam dosyć długo w porównaniu do swoich rówieśniczek, ale w końcu się taki znalazł, nie dawał za wygraną, codziennie zagadywał ...i już 3 lata jesteśmy razem. :D Mam nadzieję, że będzie pierwszym i ostatnim. ;) Spóźniłam się z życzeniami, bo już po północy, ale i tak życzę Ci i innym komentującym wiary w siebie i swoje możliwości. <3 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz i warto było czekać :) W końcu pojawił się ten który o Ciebie walczył i to jest piękne :) Chciałabym tak :) Mam nadzieję, że pojawi się też taki ktoś :) Życzę Tobie by Wasza miłość trwała już na zawsze <3

      Nic nie szkodzi, dziękuję za życzenia :) Tobie też tego życzę <3

      Usuń
    2. Z pewnością i w Twoim życiu znajdzie się taki mężczyzna :) Również dziękuję!

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego w każdym dniu ;) ;) ! Piękne zdjęcia . lepiej będzie jak ziarno zaowocuje nie ma co nic na siłę ;) ja też czekam ale kiedyś będzie hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Bardzo mi miło, że tak uważasz :) Zdecydowanie tak, na siłę nic się nie da :) W takim razie czekamy obie :) Pewnie, że kiedyś będzie ja w to wierzę :)

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji naszego pieknego swieta. Sliczna stylizacja w ktorej fantastycznie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre kobiety są i facetami (z siły charaktery i zaradnosci) :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Są i takie kobietki :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. A niektórzy faceci niestety nie mają takiej siły charakteru i zaradności :/

      Usuń
    3. Nawet nie chodzi o siłe ale o niezaradność - w życiu sobie nie radzą.. to przykre :(

      Usuń
    4. Ale to ich sprawa ;P

      Usuń
  12. Bardzo ładna stylizacja. Kwiatki też śliczne. A na Dzień Kobiet wczorajszy życze wszystkim wytrwałości. Sobie też, bo się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) I dziękuję za życzenia :) Każdej z nas wytrwałość jest przydatna :) Bez niej ani rusz :D

      Usuń
  13. Świetna lekka stylizacja lubię takie. Wczorajsze święto u mnie było bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też takie lubię :) U mnie też :) Było słodko za sprawą torciku jaki upiekłam i było miło :)

      Usuń
  14. Kobiety powinny się wspierać zawsze to jest siła kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie się rozpisałaś o nas - kobietach! Co prawda już po dniu kobiet, ale życzę ci wszystkiego dobrego kochana kobietko! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie jakoś wzięło :D I musiałam przelać myśli :) Nic nie szkodzi, my kobiety Dzień Kobiet powinnyśmy mieć codziennie :) Dziękuję bardzo kochana kobietko za życzonka :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  16. Pięknie to ujęłaś
    Kochajmy siebie kobietki, takim jakimi Pan Bóg nad stworzył.
    Jesteśmy niesamowite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się spodobało :)
      Zgada się :) Każda z nas jest inna i co to czyni ją niesamowitą :) jedną w swoim rodzaju :)

      Usuń
  17. Dzień kobiet szczególny dzień dla każdej z Nas. Wszystkiego co najlepsze dla wszyatkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Dziękuję :) I życzę tego Tobie i każdej kobiecie która czyta ten wpis :)

      Usuń
  18. Trochę spóźnione, ale szczere- wszystkie dobrego z okazji Dnia kobiet! ;)
    Piękny bukiet tulipanów upolowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      A tulipanki dostałam od taty, znaczy się wybrałam sobie a on zapłacił :D

      Usuń
  19. ładny kolor spodni. Ostatnio lubię też różowe koszule.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie napisałaś! Wyglądasz fantastycznie w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  21. Dzień kobiet jest wyjątkowy, to dzień kiedy każda kobieta powinna zostać doceniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Ale fajnie jest też wtedy gdy docenia się nas na co dzień :) nie tylko od święta :)

      Usuń
  22. Trochę z opóźnieniem ale przesyłam życzenia wszystkiego dobrego, nie tylko w Dniu Kobiet, ale każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :D Dziękuję za życzenia :) Tobie także tego życzę, wszystkiego co najlepsze każdego dnia :)

      Usuń
  23. Dzień kobiet to wyjątkowe święto, chociaż przyznaję, że o sobie powinnyśmy pamiętać nie tylko raz w roku, a codziennie doceniać swoje "ja" ;) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) I masz rację :) Każdego dnia musimy siebie doceniać :) Dziękuję :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. ja też :) to moje ulubione wiosenne kwiaty :)

      Usuń
  25. Ale piękny wpis - widać, że o kobietach lubisz pisać i robisz to w cudowny sposób.
    Faktycznie w tym wyjątkowym dla nas dniu wszystkie powinnyśmy czuć się niepowtarzalne, unikatowe, piękne i wyjątkowe.

    Cieplutko Cię kochana pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu :)
      Zgadza się :) Właściwie to każdego dnia powinnyśmy czuć się dobrze w swoim ciele :)

      Ja Ciebie też cieplutko pozdrawiam :))

      Usuń
  26. Bardzo fajny wpis O kobietach i dla kobiet :) Tobie również składam najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo miło mi czytać takie komentarze :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  27. Inspirujący wpis! Fajnie, że postanowiłaś dłużej wypowiedzieć się na temat kobiet. To wbrew pozorom nie jest takie łatwe, zwłaszcza samej będąc częścią tej grupy. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi. :D Życzę Ci samych wspaniałości, odwagi do spełniania marzeń, a także wymarzonego księcia, dla którego będziesz najważniejsza. <3 A także dużo zdrowia! ;)

    P.S. Świetną stylizacje stworzyłaś. Podoba mi się kolorystycznie, w sam raz na Dzień Kobiet, ale nie tylko. A bukiet kwiatów dodał Ci dodatkowego uroku! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobał ten wpis :) Ja uwielbiam się rozpisywać na dany temat :D Ale tak, łatwo nie było muszę przyznać :D Jednak jak już zaczęłam pisać to tak mnie wciągnęło, że szok :D

      Dziękuję Ci bardzo za życzonka <3 Ja Tobie też życzę samych cudowności, dużo zdrówka, spełnienia marzeń :) Jeśli jeszcze nie masz księcia to życzę Ci by szybko się pojawił a jeśli masz to życzę by obdarowywał Cię miłością zawsze <3 Każdego dnia <3

      Dziękuję <3 Stylizacja skojarzyła mi się z wiosną :D A te tulipanki jeszcze tak jak napisałaś dodały uroku :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY