wtorek, 17 marca 2020

dwurzędowy płaszcz w kratkę




Hej Kochani Czytelnicy!

Jak się macie? 17 dzień marca, do kalendarzowej wiosny coraz bliżej. Mam to szczęście iż pomimo tego co teraz dzieje się w Polsce i na świecie nie mam obawy wyjść z domu, bo mieszkam na wsi. Totalne bezludzie, kilka domów na krzyż, dookoła lasy, łąki i świeże powietrze. I choć często narzekam na miejsce swojego zamieszkania, że a to za daleko do miasta, a to nie ma czym się ruszyć bo busy nie kursują to cieszę się, że tu mieszkam. Mogę sobie spokojnie spacerować, obserwować budzącą się do życia z zimowego snu naturę. Ostatnio widziałam nawet bociana, przyleciał więc oficjalnie można mówić, że wiosna w tym roku zaczęła się znacznie wcześniej niż zwykle. I jak tu się nie cieszyć? Lada dzień zacznie być coraz cieplej, wszystko zakwitnie, słonko przygrzeje i wszystkie złe rzeczy i smutki pójdą precz. Chciałabym by tak było… Ale będzie tak na pewno. Wiosna odgoni te czarne scenariusze jakie piszą się na naszych oczach, wniesie wiele koloru do naszego społeczeństwa, ojczyzny i przegoni zło jakie zaczaiło się w naszym kraju. Jestem tego pewna, że tak się stanie, tak więc Wiosno przybywaj i rób swoją robotę! ;-)

PS. A jak nie macie głowy co robić w wolne dni zerknijcie do posta Moniki z bloga Window Of Fashion By Moni a dostępny jest tutaj . Monika jest moją zaprzyjaźnioną blogerką, znamy się z bloga od prawie dwóch lat.  Ostatnio wpadła na pomysł by podzielić się ze swoimi czytelnikami pomysłami na kreatywne spędzanie wolnego czasu. Punktów jest aż dwadzieścia a szykuje jeszcze drugą część. Warto do niej zerknąć ❤








płaszcz / Cropp
spodnie / Bershka
buty / Reserved
sweter / Sinsay
beret / Sinsay

❤❤❤

74 komentarze:

  1. Uwielbiam oglądać stylizacje z berecikami. <3 Dodają one dużo uroku strojowi. ;) Jeśli chodzi o płaszcze, to siebie lubię w rozkloszowanych modelach. Natomiast proste fasony podobają mi się u innych. ;) Fajnie połączyłaś beret z płaszczem w kratkę. ;)

    Za oknem piękna pogoda, słonko świeci, ale jak pomyślę sobie (lub poczytam w Internecie) o tym, co się dzieje w Polsce i na świecie to odechciewa mi się wszystkiego. Tracę energię do działania. :( Staram się przez to mniej zaglądać do mediów społecznościowych, ale z drugiej strony ciągnie mnie do informacji.

    Dziękuję Ci, Iwetto, że poleciłaś mój wpis. Zrobiło mi się cieplej na sercu i od razu humor mi się poprawił. <3 Kurcze, to już prawie dwa lata się znamy? Jak ten czas szybko leci! ;)

    Życzę Ci samych pięknych chwil spędzonych z rodziną, a także na oglądaniu budzącej się do życia przyrody. ;*

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Bereciki są urocze, dziewczęce, uwielbiam je nosić :) Ja zakupiłam sobie ten prosty fason bo mam jeden rozkloszowany i brakowało czegoś innego w szafie :D Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      U nas też bardzo ładnie na dworze dzisiaj :) Słoneczko, cieplutko jest, nie ma praktycznie wiatru. Ja unikam informacji na temat tego co się dzieje teraz w Polsce i na świecie. Smuci mnie to mega, odbiera mi energię a tego nie chcę :( Dlatego zamiast czytać serwisy informacyjne na Internecie czytam książkę, albo wychodzę na spacer. A że mieszkam na wsi to jest tu bezpiecznie :)

      Nie ma za co Moniko :) Twój wpis jest świetny, niech więcej ludzi do niego dotrze :) Myślę, że moi czytelnicy zerkną na Twojego bloga :) Cieszę się, że mogłam poprawić Ci humor :) Tak, tak prawie dwa lata, pędzi ten czas to prawda.

      Dziękuję Kochana bardzo <3 Ja życzę Tobie tego samego <3 I dużo, dużo zdrówka dla Ciebie i Twojej rodziny :*

      A przesyłam Ci moc słoneczka i uśmiechu :*

      Usuń
  2. Krata - kocham kratę. Wyglądasz tak, jak melodia Bajora, sentymentalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham :D I właśnie o to chodziło :D A pana Bajora bardzo lubię ostatnio słuchać :D Ma taki kojący głos :)

      Usuń
  3. Przepięknie wyglądasz! Kurcze, berety są swietne. I chociaż sama nigdy nie nosiłam, to na kims podobają mi sie ogromnie. Mam nadzieję, że jak już spróbuję, to spodobają mi się i na mnie. Płaszczyk też cudo. Koleżanka ostatnio miała podobny i też mi sie podobał ;)
    Też mieszkam na wsi, więc uf :D Natomiast studiuję we Wrocku, więc najpierw musiałam jakoś wrócić. Teraz mam ogród, po którym mogę sobie spokojnie chodzić z pieskami :D No i mam co robić! :D

    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :* Berety są klasykami, są w modzie od zawsze :D Już nie kojarzą się tylko z nakryciem głowy dla starszych pań :D Modne były już w latach 40 XX wieku :D Cieszę się, że podoba Ci się mój płaszczyk :)

      Także witaj w klubie :D Obie mieszkamy na wsi i mamy dobre warunki by przetrwać trudne czasy. Rozumiem, ale dobrze, że już jesteś w domu i trzymaj się tam zdrowo! <3

      Usuń
  4. Wzór tego płaszcza jest fantastyczny, krój tak samo. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kratę 😍
    Bardzo fajna stylizacja 😍
    Zazdroszczę tego mieszkania na wsi - ja się wyprowadziłam do miasta i teraz niestety nie mam swojego podwórka 😫
    Liczę że sytuacja szybko wróci do normy 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Jest ponadczasowa :)
      Dziękuję <3
      Ja też mam w planach kiedyś mieszkać w mieście ale jak na razie cieszę się, że mieszkam na wsi.
      Ja też na to liczę :)

      pozdrawiam Cię Lili

      Usuń
  6. Bardzo ładny masz ten płaszczyk :) Już się nie mogę doczekać kalendarzowej wiosny, chociaż u mnie jest dzisiaj tak cieplutko, że siedziałam na balkonie bez kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też :) Czekam na nią z niecierpliwością :) Super, u mnie dzisiaj też cieplutko jest :)

      Usuń
  7. Z całym szacunkiem i uwielbieniem do kratki i do Ciebie. Nie mam nic złego na myśli i prosze nie uraź się, ale według mnie nie pasuje Ci ten fason - chodzi mi o krój... jesteś w nim taka "prostokątna" :( Tutaj przydałby się jakiś pasek, który podkreślił by Twoją filigranową figurę. Pomyśl o tym ;) A na prawde Ciebie lubię i nic do Ciebie nie mam tylko ten płaszcz zbrakowany... ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej nic się nie dzieje :D Maz prawo wyrazić swoje zdanie :) Mi się ostatnio podobają takie oversizowe płaszcze dlatego ten sobie kupiłam :D Mam też inny z paskiem :D Naprawdę nic się nie stało, że to napisałaś :) Jednak do tego płaszcza nie mam paska, jest dwurzędowy ;) Mnie się on podoba xD

      Usuń
    2. Płaszcz sam w sobie ładny ale pasek by się przydał :D Taka moja opinia ale oczywiście najważniejsze że Tobie się podoba :) A nie mozna dokupić pasek - doszyć? Zrestzą nie ma to znaczenia - wazne ze czujesz się dobrze :) A piękna jesteś i piękne masz włosy.. musze zapytać jak o nie dbasz? i pasuje Ci berecik :)

      Usuń
    3. Pomyślę o tym :D Ale fakt, czuję się w nim naprawdę dobrze, jest wygodny i idealny na wiosnę :)
      Dziękuję za komplement :) A włosy to tak: podcięłam je w grudniu, myję szamponem z apteki z Ziaji z czarną rzepą i od czasu do czasu wcieram w nie przed umyciem olejek arganowy Isana :) A szczotkuję włosy szczotką z naturalną sierścią z dzika i to by było tyle mojej pielęgnacji jeśli chodzi o włosy :D

      A dziękuję miło mi :) Uwielbiam bereciki :)

      Usuń
    4. To najważniejsze ;)
      A dieta? Po umyciu nakładasz olejek? :)

      I do twarzy Ci w nich :)

      Usuń
    5. Nooo :)
      A dieta to jem przygotowane przez siebie jedzonko, sama piekę sobie ciasta, bułeczki. No i sporo warzyw jem, owoców, ogólnie wszystkiego po trochu ale tak, że wszystko swojskie, wiejskie i wgl. Staram się unikać fast foodów, nafaszerowanego chemią jedzenia i innych takich :D

      A olejek to jest taki, że można go przed umyciem nakładać, po umyciu na wilgotne włosy lub jak ktoś chce na suche włosy ale tego trzeciego to ja nie robię ;D

      A dziękuję :)

      Usuń
    6. A chleb? :) Pieczywo? Kiedyś piekłam jak jeszcze jadłam pieczywo ale to dawno było :)
      Warzywka uwielbiam <3 nie wyobrażam sobie bez warzyw. Masz ulubione? :)
      To pizzy nie lubisz? :D

      Tylko na sucho przed umyciem? :) A jaki szampon? :)

      Usuń
    7. Chleb umie piec mama :)
      Ja też je uwielbiam :) Najbardziej lubię ogórki te kiszone rzecz jasna :D I lubię pomidorki :)
      Pizzę lubię ale jak sama ją zrobię :)

      Na suche włosy przed umyciem i trzymam tak ok. 5 min. A szampon Ziaja Redukcja łupieżu z czarną rzepą, a czasem myję też szamponem brzozowym by zmieniać co jakis czas a nie jednym cały czas ;D

      Usuń
    8. To nie kupujecie pieczywa? Tego Wam nie zabraknie tylko aby mąka była :)
      Pomidorki latem :D I brokuły, kalafior, zielony gorszek, zielone ogórki, bakłażany, marchewka, buraczki, pietruszka.... można wymieniać xD
      A często bobisz? :)

      I śliczne masz włoski :)

      Usuń
    9. Chlebek kupujemy, niestety mamie zdrowie już nie pozwala na pieczenie swojskiego. Ale bułeczki to i sama umiem zrobić :) Mąki też pod dostatkiem :D Mogę piec ile wlezie :D

      Pomidorki takie prosto z ogródka :) Uwielbiam te nasze jakie pojawiają się wczesnym latem :) Ogórki też swojskie najlepsze :) Ja też lubię te warzywa które wymieniłaś :)

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
    10. Pieczesz raczej na slodko czy wytrawnie? Wiesz, że można mrozić? :)

      O tak.... przepyszne są <3

      Usuń
    11. Na słodko, z dżemem wiśniowym najbardziej lubię :) Wiem, wiem ale jeszcze nie praktykowałam :)

      <3

      Usuń
    12. Spróbuj wytrawne z pieczarkami albo mini pizze :)

      Usuń
    13. spróbuję :)) dzięki za pomysły :)

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się takie kroje płaszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie dziś przeglądałam sklepy online i myślałam nad podobnym płaszczem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny płaszcz, lubię kratkę i fason oversize :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też bardzo lubię :) I pozdrawiam Cię także :)

      Usuń
  11. Cudownie wygląda na Tobie. Myślę, że powinnaś go nosić na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś już czułam wiosnę :) Piękny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny masz ten płaszczyk! Uwielbiam taką kratę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja stylizacją, ale nie mogę nie zaznaczyć, że uwielbiam tę piosenkę pana Michała <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he :D ja też ją uwielbiam :) Pan Michał ma piękny głos <3

      Usuń
  16. Śliczny płaszcz, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. W płaszczyku naprawdę dobrze wyglądasz, lubię takie oversizowe kroje, większość osób wygląda w nich serio bardzo spoko! Do tego przepiękna krata, która skradła moje serducho! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas też pogoda piękna, czuć wiosnę i jest ślicznie :) , Lubię płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) Tylko dotknąć jak się wszystko zazieleni :)
      Ja też, są bardzo kobiece :)

      Usuń
  19. U mnie również ostatnie dni są bardzo piękne i wiosenne :)
    Bardzo mi się spodobał ten płaszczyk, jednak ja kompletnie nie czuje się w kratce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super i niech ta pozostanie :) Mam nadzieję na kontynuację tej pięknej pogody :)
      Bardzo mnie to cieszy :) Ja kratkę uwielbiam :)

      Usuń
  20. Ostatnio doszłam do tego samego wniosku, że jednak mimo wszytko kocham swoje zadupie. Ostatnie dwa dni szwendałam się po polach i lasach, nie spotkawszy żywej duszy :) Dobrze było odetchnąć wiosną, bo siedzenie w domu już dobija. Oby ciepełko faktycznie jak najszybciej nas uratowało. Pięknie wyglądasz, jak zwykle promiennie :) Pasuje Ci ten płaszcz i berecik :) Co prawda mam co robić w domu hehe ale do Moniki i tak zajrzę, bo zawsze zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz wiesz co czuję :D Ja też sobie chodzę to tu to tam :D A mam gdzie bo sporo łąk jet i lasy dookoła :D
      Oj tak :) I powietrze mamy zdrowe na wsi, można sobie odetchnąć pełną piersią :) Mam nadzieję, że tak będzie, na razie czekamy :)

      Dziękuję bardzo <3 Na każdym zdjęciu chcę przesyłać pozytywną energię i roztaczać wokół siebie dobrą aurę swoim czytelnikom :)

      Ja do Moniki też zaglądam na bloga :) Bardzo fajne wpisy tworzy :)

      Usuń
  21. Przepiękna stylizacja, wyglądasz świetnie, brakuje mi takiego płaszcza w mojej szafie

    obserwuje :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Warto go kupić :) to klasyk :)

      dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  22. Genialna stylizacja! Płaszcz wygląda genialnie a beret i botki są moimi ulubieńcami.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Weroniki! :) Bardzo mnie to cieszy :)
      Ja Ciebie także pozdrawiam

      Usuń
  23. Kiedyś byłam wielbicielką takich krójow plaszczu i kratkowanego materiału. teraz wole klasyczne modele i jednolite kolory.

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful coat, you are so Gorgeous. Like your share, keep doing it :)

    prosphairshop Human Hair human hair Wigs

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna stylizacja, chociaż dla mnie bardziej na jesień niż na wiosnę :)
    http://nicolestraveljournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D I na jesień i na wiosnę płaszczyki się nadają :) :)

      Usuń
  26. Płaszczyk leży na tobie rewelacyjne. Sama bardzo lubię takie długie płaszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna stylizacja. Swego czasu uwielbiałam berety, teraz mam wrażenie że wyglądam w nich co najmniej dziwnie. Może już nie ten wiek ;) Tobie w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A ja kiedyś nie lubiłam beretów :D kojarzyły mi się z nakryciem głowy jaki noszą starsze panie :D moja babcia kiedyś nosiła beret :) od kilku lat i ja się z beretami polubiłam :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  28. Bardzo ładna stylizacja :) podoba nam się to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  29. They are cheap and leave beautiful and delicate colors.

    Cardigan for Women

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY