sobota, 14 marca 2020

wiosna w kosmetyczce



Hejka w sobotę!

Równiutko za tydzień zaczynamy kalendarzową wiosnę!  Wiem, że teraz za bardzo nie mamy powodów do radości, każdy doskonale zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji jaka ma miejsce w Polsce, jednak właśnie myśl o wiośnie, słońcu, kwiatach i śpiewie ptaków napawa mnie nadzieją na lepsze jutro. Przecież po burzy zawsze wychodzi słońce prawda? Jestem pewna, że wszystko się ułoży.  Zanim jednak przejdę do prezentacji kosmetyków, które chciałabym Wam tutaj krótko zrecenzować mam do Was mały apel.

W czwartek pojechałam z braćmi na zakupy do Biedronki. Wiecie co tam zastałam? Puste półki, brak makaronu, ryżu, kaszy i innych produktów. Wszechobecny strach, panika, to do niczego dobrego nie prowadzi. Rozumiem zapasy, ale jak widzę te kolejki w supermarketach to tak przychodzi mi na myśl jedna rzecz: Po co to wszystko? Toż tam też można się zarazić, takie tłumy ludzi, a nikt nawet nie pomyśli o założeniu rękawiczek jednorazowych jak prowadzi wózek sklepowy. Ludzie kaszlą, co za tym idzie jest jeszcze większe ryzyko zakażenia. Nie lepiej korzystać z małych sklepów, unikać dużych skupisk? Zostać w domu, upiec samemu bułki, jakieś pyszne ciacho, ugotować obiad, poczytać książkę albo zacząć robić świąteczne dekoracje. Ja już mam pokaźną stertę książek, jestem przygotowana na każde okoliczności. Staram się siedzieć w domu, a na nudę polecam DIY. Ostatnio zaczęłam ozdabiać styropianowe pisanki jakie kupiłam tydzień temu w Pepco. Planuję też  przygotować własnoręczny wianek wielkanocny. Wszystkie materiały kupiłam jakiś czas temu, teraz mogę na spokojnie działać.  Jest to z pewnością znacznie mądrzejsze niż plątanie się po miastach, sklepach i innych miejscach z dużą ilością ludzi. I choć jestem osobą wierzącą jutro pomodlę się domu, nie wybieram się do miejscowego kościoła. Pan Bóg jest wszędzie, kto wierzy ten doskonale o tym wie. Wszędzie możemy się modlić, lepiej zostać w domu. Jednak pamiętać też o tym by od czasu do czasu wyjść na krótki spacer, dotlenić się, złapać trochę witaminki D ze słonka. I nie dać się zwariować. Wiecie? Osiwieć można z tego! I to dosłownie. Nie dajcie się ;-) Ale, ale , ale nie hejtujcie ludzi którzy jadą kupić coś do jedzenia. Sklepy są otwarte, każdy ma prawo wybrać się na zakupy. Ważne jest by pojechać tylko po to co nam naprawdę niezbędne. Na zakupy ubraniowe i dekoracje przyjdzie jeszcze czas.

Także weźcie sobie do serca moje i nie tylko moje słowa, bo przecież zewsząd słychać w różnych mediach iż sytuacja jest poważna i lepiej uważać. Polecam też zachować spokój, wyluzować, uśmiechnąć się, wyciszyć. Ja dzisiaj już czuję wewnętrzny spokój i Wam też radzę go poczuć.  A teraz przejdźmy do krótkich recenzji kosmetyków jakie przyszły do mnie i mojej siostry pod koniec lutego z Avonu. Jak tylko dostałyśmy paczkę postanowiłam sobie, że podzielę się jej zawartością tutaj na blogu i zmaluję wpis o kosmetycznych nowościach na wiosnę.  Ale, ale, ale pojawi się też coś nie z Avonu, a są to dwa podkłady: jeden Janda a drugi Rimmel. Ogólnie kosmetyki jakie zaraz ukażą się Wam przed oczami są do pielęgnacji ciała, makijażu i perfumy które sprawią, że ta wiosna będzie naprawdę radosna, pięknie pachnąca i udana!


Balsamy do ust AVON Color Trend

Na pierwszy ogień idą balsamy do ust o soczystych i jakże smakowitych zapachach. Bardzo lubię te malutkie pomadki, które nie tylko nawilżają usta ale i lekko je zabarwiają oraz nadają leciutki połysk. Wybrałyśmy sobie z siostrą smaki takie jak: melon, truskawka, jagoda, kokos, ciastko, słony karmel. Da się zauważyć, że pomadek mamy osiem sztuk. Niektóre są takie same np. melona jest aż 3. Usta po użyciu tych balsamów są niezwykle całuśne. Każda z pomadek kosztuje 3.99zł.


Żel pod prysznic Senses Tranquil Moments oraz żel  Senses zen

Obie z siostrą bardzo lubimy żele pod prysznic Senses. Są wydajne, mają piękne zapachy, dobrze myją i odświeżają skórę. Za te dwa zapłaciłyśmy w promocji po 8 zł każdy. Marka AVON co i raz wychodzi z nowymi propozycjami zapachowymi. Tym razem skusiłyśmy się na Senses Tranquil Moments – cytryna i drewno sandałowe oraz Senses zen – mandarynka i jaśmin. Śliczne, żywe zapachy, idealne na wiosnę ale i zbliżające się wielkimi krokami lato. Uwielbiam szybki prysznic z takim energetyzującym żelem, albo długą kąpiel pełną bąbelków. Ale o tej kąpieli będzie poniżej.


Płyn do kąpieli w wannie o zapachu bzu

Wyobraź sobie: wieczór, wanna pełna ciepłej wody z dodatkiem płynu o zapachu bzu. Czujesz wiosnę? Bo ja tak jak wącham ten płyn. Pachnie epicko, bardzo mi się podoba, a butelka jest duża wystarczy na dłuższy czas. Tak jak żele Senses tak płyny do kąpieli AVON należą do naszych ulubieńców jeśli chodzi o produkty do kąpieli i pod prysznic.  Za ten płyn w promocji zapłaciłyśmy ok. 15 zł. za 1 litr płynu. Myślę, że na kilka miesięcy taka butelka wystarczy. 


Żele pod prysznic AVON Senses romantic l’aumour 
oraz Senses happines

Ten pierwszy chyba nie muszę Wam pisać dlaczego go kupiłam ;D Wieża Eiffla na opakowaniu zrobiła swoje no i musiałam go mieć. Kolorek i zapach żelu także totalnie w moim guście. Róża w połączeniu  z irysem i bursztynem tworzy dość intensywny zapach. Drugi zaś Senses happines to odświeżająca woń granatu i frezji. Oba żele mają różowy kolor i oba bardzo mi się podobają zarówno bo względem wizualnym jak i skuteczności ( miałam okazję je już stosować).  Cena tak jak w przypadku dwóch poprzednich 8 zł za butelkę.


Woda toaletowa Pur Blanca / AVON lily soft musk

Bardzo lubię  lekkie i odświeżające, kwiatowe zapachy na wiosnę. Pur Blanca to klasyk, uwielbiam tę kompozycję zapachową. Jest to zapach idealny na każdą okazję.

Główne nuty zapachowe:  biała frezja, peonia, biała róża

Nuty głowy: biała frezja, mięta, kwiaty ylang-ylang

Nuty serca: biała róża, biała peonia, lilia wodna

Nuty bazy: drewno sandałowe, mleczne piżmo

Lily soft musk to perfumy jakie zamówiła sobie moja siostra.Zapach jest tak jak Pur Blanca lekki, świeży i świetny na ciepłe dni. Na co dzień i nie tylko. Wyraźnie wyczuwam lilię, a zapach lilii bardzo lubię.

Kategoria: kwiatowo-piżmowa

Nuty głowy: frezja, hiacynt wodny,nagietek

Nuty serca: biała lilia, konwalia, peonia


Nuty bazy: piżmo, wanilia, drzewo kaszmirowe



Odświeżające spray’e do stóp AVON Foot Works oraz lawendowa maska do pielęgnacji stóp

Zadbane stopy to podstawa. I chociaż teraz kryjemy je pod skarpetkami i butami, już za chwilę już za moment wskoczymy w sandałki i różnego rodzaju klapeczki. Wtedy nasze stópki będą miały swoje pięć minut, warto zadbać o to by prezentowały się nienagannie. Bardzo lubię produkty AVON Foot Works, moja siostra też. Zamówiłyśmy sobie dwa odświeżające spray’e do stóp oraz lawendową maskę. Ta ostatnia jest dla mojej siostry Justyny bo ja mam uczulenie na lawendę. Jej jest też spray lawendowy do stóp.


Oliwkowy olejek do włosów AVON Planet Spa

Odkąd podcięłam włosy mam hopla na punkcie pielęgnacji włosów. Polubiłam się z różnymi olejkami i wybór padł na ten oliwkowy z AVON Planet Spa. Ogólnie kosmetyki tej serii bardzo lubię, jednak to ten olejek skradł moje serce. Stosuję go przed myciem, nakładam na włosy i zostawiam przez ok.5 min. Potem normalnie myję włosy szamponem. Efekt jest naprawdę bardzo fajny. Włosy są lśniące i miękkie w dotyku. 


Woda toaletowa AVON Stamina / Encanto Charming

Kolejne perfumy, Stamina moje a Encanto  Charming siostry.  Pierwsze mają dynamiczny zapach za sprawą olejku grejpfrutowego połączonego z maliną, frezją i sandałowcem. Są młodzieżowe, idealne na każdą okazję. Drugie Encanto Charming to totalne przeciwieństwo Staminy. Zapach to połączenie ananasa, z soczystą jeżyną i drewnem sandałowym. 


Podkład do twarzy Janda 05 Natural /Loreal Paris 12 Natural Rose
/Rimmel Lasting matte

Wszystkie trzy podkłady są mojej siostry. Osobiście nie używam w swoim makijażu podkładu, a puder antybakteryjny w kremie. Mimo to postanowiłam Wam pokazać te 3 podkłady, może któryś Was zainteresuje. Mojej siostrze najlepiej się sprawdza ten z Loreal Paris. Po nałożeniu go na twarz, skóra wygląda niezwykle naturalnie, ukrywa on wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia. 


Perfumy Secret Attitude

O perfumach Stamina pisałam Wam powyżej, jednak tak wyszło, że zrobiłam zdjęcie Secret Attitude ( są po prawej stronie)  właśnie ze Staminą. Ale to nic ;-) Secret Attitude to słodkie perfumy, niezwykle dziewczęce w uroczym flakoniku.  Zapach z bzem w składzie, czuć, że coraz bliżej wiosna.

Nuty głowy: jabłko, ananas, jagody acerola

Nuty serca: jaśmin, frezja, bez

Nuty bazy: białe piżmo, drewno sandałowe


Masło do ciała AVON Planet Spa

Kosmetyk ten zamówiła sobie moja siostra. Ja niezbyt lubię masła do ciała. Wybrała sobie to z mleczkiem kokosowym. Przyznam, że zapach ma naprawdę imponujący. Ogólnie kosmetyki z Planet Spa lubimy obie i to bardzo. Jednak ja bardziej cienię sobie te do pielęgnacji włosów a i z moimi alergiami takie masła niestety odpadają. 


Skarpetki złuszczające AVON i Bielenda

Tak jak w przypadku produktów do pielęgnacji stóp z AVON Foot Works tak moja siostra zamówiła sobie złuszczające skarpetki z AVON a mi kupiła z Bielendy. Jak wiadomo skarpetki mają na celu złuszczyć martwy naskórek i sprawić, że stopy będą gładkie, nawilżone a skóra miękka w dotyku.

To już wszystkie nowości kosmetyczne jakie chciałam Wam dzisiaj pokazać. Jestem bardzo ciekawa, które produkty mieliście już okazję testować, dajcie znać w komentarzu. Życzę Wam miłego popołudnia, dużo zdrowia, uśmiechu i radości. Ja już dzisiaj od rana działam na pełnych obrotach. Sprzątanie, trochę telewizji, spacer, pieczenie ciasta a teraz patrzę za okno i mamy śnieg! :D Czyżby zima sobie o nas przypomniała? ;-)

❤❤❤

63 komentarze:

  1. ALe super nowosci :) Lubie perfumy i wody z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ja też :) Za ładne zapachy i przystępne ceny :)

      Usuń
  2. Uwielbiam żel Happiness Avon <3 Znam Pur Blancę, aczkolwiek ja kocham jej flankera, Pur Blancę Blush, której aktualnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma śliczny zapach :) Ooo znam tę wersję Pur Blancy :) Jednak ja jestem wierna klasycznej wersji ;D

      Usuń
  3. nie znam tyhc produktó ;) a to co się dzieje w sklepachteraz to jest naprawde sozk ;) my to przeczekaliśmy i dizś poszliśmy do pratycznie pustej biedornki bez ludzi :D co prawda nie było makaronu ani mąki, aleee liczę że niedługo i to w końcu kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoo :D To nieźle :D Myślałam, że żele Senses zna każdy ale myliłam się ;)

      Nooo straszny szok, normalnie ludzi nie poznaję że to tacy desperaci. I widzisz, sklepy są otwarte, po co ludzie szaleli w czwartek jak dzisiaj już pustki w biedronce :D Trzeba poczekać na dostawę, pewnie po niedzieli mąka i makaron się pojawią :)

      Usuń
  4. Sporo produktów :D Balsamy do ust z Avonu chętnie bym do siebie przygarnęła :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę ich jest :) Ja je bardzo lubię :) Szczególnie o smaku ciastka i ten o smaku truskawki :D

      pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ile kosmetyków 💞
    Ja akurat omijam supermarkety typu Biedronka ,Lidl ale słyszę co się dzieje- przecież tego wszystkiego nie przechowa się ,produkty się przeterminują i trzeba je będzie wyrzucić
    Staram się właśnie ,unikać słuchania mediów bo moim zdaniem media jeszcze bardziej nakręcają tą panikę
    I głęboko wierzę ze za tydzień będzie już dobrze
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę się tego uzbierało nie powiem :D
      A wiesz, że ja już też :D W czwartek jak zobaczyłam ten chaos to mi się odechciało tam zaglądać. Oj tak, wiadomo, żywność długo nie przetrwa, no chyba że nakupili z dłuższym terminem ważności co nie zmienia fakt że wojny nie ma i nie trzeba nakupować za dużo tego jedzenia.

      Wiesz, że mam podobne wrażenie? Że te media tylko ludzi nakręcają :/ Ehhh czasy ....

      Ja też to wierzę :) Będzie dobrze będzie :)

      pozdrawiam Cię Lili

      Usuń
  6. Oby wiosna była nie tylko w kosmetyczce :)

    Oby ludzie zastosowali się do zaleceń... 2 tygodnie kwaratanny to nie tak dużo - unikać skupisk a wychodzić jeśli to jest konieczne. Żywności w sklepach nie zabraknie - nie ma co robić zapasów jak na koniec świata - nie panikowac. Będzie dobrze.... oby było dobrze ale to od nas zależy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Czekamy na nią przecież z utęsknieniem :)

      Mam nadzieję, że się zastosują. 2 tygodnie masz rację to nie jest dużo. Niestety młodzież ma z tego "bekę" ale liczę na to, że i oni zmądrzeją.

      Usuń
    2. Już niedługo :)

      Widujesz młodzież?

      Usuń
    3. Kalendarzowa wiosna zaczyna się już w najbliższą sobotę :D A u mnie dzisiaj w nocy śnieg spadł :D Ale się stopił, wiadomo, temperatura dodatnia :D

      W mieście byłam w czwartek to trochę się tej młodzieży przewinęło w biedronce, w mojej okolicy w piątek jeździli na rowerach a dzisiaj nikogo nie widziałam bo nie wyszłam cały dzień z domu. Trochę mi kręgosłup wysiadł i nie dałam rady.

      Usuń
    4. U mnie dzisiaj w dzień coś popadało ale zaraz się stopiło :)

      MOże te zakupy to z konieczności? Wiadomo, że czasem ktoś się wyłamie ale musimy to pokonac - spacery teaz wane.. ale by unikać skupisk.
      Co się dzieje z kręgosłupem? :(

      Usuń
    5. U mnie było tak samo, a dzisiaj straszne wiatrzysko :(
      Ja unikam skupisk ludzi, zresztą tych skupisk nie widać ale to dobrze :)

      A ja mam problemy z nim od dłuższego czasu. Często mnie boli niestety. Albo jak za dużo coś porobię i przesilony jest to zaczyna boleć. Ale dziś jest już lepiej :) Najgorzej w sobotę było ale to już na szczęście za mną :)

      Usuń
    6. U mnie też wiart ale i słońce, ciepło :)
      Ludzie pilnują się i dobrze :)

      Ojej... współczuje :( Byłaś z tym u lekarza?

      Usuń
    7. U mnie taka sama pogoda dzisiaj była.
      Noo miejmy nadzieję, że tak pozostanie ;)

      Byłam kiedyś, dostałam leki i przeszło ale to nawraca, a teraz boję się iść do lekarza bo wiadomo w przychodzi ludzie chorzy i wgl. Może przejdzie samo :)

      Usuń
    8. U mnie dzisiaj ładnie :)

      A rechabilitacja? O kręgosłup trzeba dbać.. samo nie przejdzie - odezwie sie po latach :(

      Usuń
    9. U mnie dzisiaj też ładna pogoda była :D
      Pomyślę o tym, masz rację na stare lata będzie jeszcze gorzej.

      Usuń
  7. Płyn do kąpieli jest moim ulubionym zapachem, ogolnie bardzo lubię markę Avon, mam od nich dużo kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też :) Cudny zapach bzu :) Ja też bardzo lubię AVON :)

      Usuń
  8. W 100% podzielam Twoje zdanie! Również sądzę, że po każdej burzy wychodzi słońce. Bardzo fajny artykuł 😊
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle mnie to cieszy :) Dziękuję za miły komentarz :)

      także pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Uwielbiam te pomadki od Avon :) Są tanie i pozostawiają ładny i delikatny kolorek :)
    Widzę moją ukochaną mgiełkę od Encanto :) Jest niezastąpiona wraz z balsamem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam :) I podpisuję się pod tym co o nich napisałaś :)
      Ślicznie pachnie ta mgiełka <3

      Usuń
  10. Oo jakie cudowne pomadki😇 muszą pięknie pachnieć ^^ Avon ma ciekawe kosmetyki to fakt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają niezwykle uroczo i słodko i pysznie pachną :)
      Nooo :D Sporo nowości ostatnio dodali :)

      Usuń
  11. Podobno im cieplejsza temperatura tym szybciej wyginie to całe ustrojstwo.. mam nadzieję, że to faktycznie pomoże. Co do kosmetyków - sporo ich, ja tyle nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym słyszałam :) Idzie do wiosny i do lata to będzie coraz cieplej :) W kwietniu ostatnimi czasy bywało że było powyżej 25 stopni ciepła :) Zobaczymy jak będzie w tym roku :) Czekam na koniec tej pandemii.

      Fakt sporo ich jest, ale nie wszystkie moje :D Siostry kilka jest :)

      Usuń
  12. Ja poszłam na zakupy wieczorem i zrobiłam całkiem spore zapasy. Nie chodzi o to, że boję się że nie będzie towaru, bo będzie, ale nie chcę chodzic do sklepów, kiedy w moim mieście wykryją już pierwszych zarażonych. Dobrze, że wielu ludzi tak poważnie podchodzi do tematu i ogranicza wyjścia. Tylko w ten sposób można spowolnic wybuch epidemii. A co do kosmetyków to te pomadki AVONU mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór :) Wieczorem albo z samego rana najlepiej iść na zakupy :D I masz rację, my też mamy zapasy ( ale nie takie wielkie ) i wystarczy do środy :D W środę ruszymy na drobne zakupy na następne kilka dni, co by nie plątać się po sklepach :D Też mnie cieszy, że ludzie biorą sobie do serca powagę sytuacji :) Jak dobrze pójdzie to opanują tego wirusa szybciej niż nam się wydaje :) Za co trzymam kciuki i myślami jestem z tymi co walczą z tą epidemią.

      Te pomadki są świetne :D Polecam z całego serduszka :)

      Usuń
  13. Lubię Avon, z serii Planet Spa mam peeling do twarzy i jest bardzo dobry :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię :) Super, że się u Ciebie sprawdza :)
      także pozdrawiam

      Usuń
  14. Już dawno nie kupowałam kosmetyków Avon jednak żele od nich bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam od czasu do czasu drobny zakup :D Żele ja uwielbiam :)

      Usuń
  15. so many wonderful products! the shower gel looks interesting
    xoxo
    style frontier

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. thank tou very much :)
      Have a nice evening :)

      Usuń
  17. W moim mieście na szczęście panuje spokój i nie zauważyłam braków na półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Chciałabym by i na Lubelszczyźnie zapanował spokój :) Ale widzę, że powoli ludzie się ogarniają w tej kwestii :D

      Usuń
  18. Ja w sklepie akurat zastałam pełne półki co mnie zaskoczyło jak zaczęłam czytac co sie dzieje w sklepach :D tego podkładu loreala nie znam ale mam z tej serii korektor i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz fajnie :D U mnie była istna okupacja XD Ale już się uspokoili ludzie :D
      Ooo korektor trzeba by wypróbować :)

      Usuń
  19. Żadnego z tych kosmetyków nie znam. Bardzo lubię pomadki ochronne, nie wyobrażam sobie bez nich funkcjonowania. :D Wszelkie żele czy płyny do kąpieli używam tak samo, jak żel do mycia. :D

    Co do obecnej sytuacji, mam nadzieję, że wszystko szybko wróci do normy, bo to co się teraz dzieje jest przerażające. Nie chcę się zamartwiać, ale jak z wielu stron docierają do mnie takie straszne informacje, to bardzo ciężko tego nie robić. Trzeba chyba rzadziej odwiedzać media społecznościowe.

    Życzę Ci Iwetto oraz Twojej rodzinie, spokoju i zdrowia na ten trudny czas. Wspierajcie się. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja też bardzo lubię pomadki ochronne :) A jak ładnie pachną i barwią usta to już w ogóle :)
      Wow :D nieźle ;D Ja to płyn do kąpieli używam tylko do długiej kąpieli w wannie :D Bąbelki i te sprawy ;D

      Zgadzam się i także na to liczę. Mnie już męczy ta sytuacja, ciężko jest normalnie funkcjonować kiedy zewsząd napływają takie straszne informacje :( Ja staram się unikać telewizji a szczególnie serwisów informacyjnych, na fb też staram się mniej przesiadywać. To nie na moje nerwy i wrażliwość jaką w sobie mam :(

      Dziękuję Moniko! <3 Ja Tobie także tego życzę z całego serduszka! <3 Trzymajcie się zdrowo! :*

      Usuń
  20. Mnie te pomadki oprócz ceny jakoś nie zwaliły z nóg. Osobiście lubię markę Avon, chociaż ma wielu przeciwników. Wiele z przedstawionych przez Ciebie produktów posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a to dlaczego? :) Fakt ma zarówno zwolenników jak i przeciwników. Ostatnio sporo tych drugich, ale ja ogólnie też lubię tę markę. Ooo super :D

      Usuń
  21. Z podanych kosmetyków nie kojarzę ani jednej firmy. A szkoda!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z moim maluszkiem i rodzinka grzecznie siedzimy w domku, nie mam zamiaru ryzykowac 😉
    Co do AVON, jedyne produkty jakie używam z to sa matowe pomadki ☺️
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze kochana <3 tak trzymajcie :)
      Matowych pomadek z Avonu nie miałam jeszcze okazji testować ;)

      buziaki :*

      Usuń
  23. Każda sekunda dobrze wykorzystana może przełożyć się na lata. Dbajmy o siebie, ale panika to nie najlepsze rozwiązanie. Uwielbiam zapach piżma i masła do ciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jeśli ludzie sobie tego nie uświadomią będzie krucho :(
      Ja też bardzo lubię zapach piżma ale jeszcze bardziej wanilii, lotosu i frezji :)

      Usuń
  24. o kurcze sporo tego :D pur blanca to klasyk. pamiętam ten zapach i bardzo go lubię, mimo że od wielu lat nie miałam nic z avonu :P ja kiedy weszłam do sklepu jeszcze przed ogłoszeniem pandemii to złapałam się za głowę i śmiałam się w głos :P ludzie oszaleli. a ja odstawiłam wózek i wyszłam. Na zakupy wróciłam kolejnego dnia rano i normalnie kupiłam to co chciałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się zebrało tego to fakt :D Zgadza się :) Klasyk wśród perfum :)
      I bardzo dobrze zrobiłaś, przynajmniej uniknęłaś tłumu a i tak kupiłaś to co chciałaś :)

      Usuń
  25. Ludzie powariowali. I naprawdę nie zdają sobie sprawy z tego, że na robieniu zapasów również można zachorować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleństwo sięgnęło zenitu, ale już jest lepiej. Najgorzej było w czwartek tydzień temu. Wczoraj byłam w sklepie i już było mniej ludzkości :D

      Usuń
  26. Bardzo fajne nowości :) Uwielbiam żele i zapachy od AVON <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Great stylization. You look so happy and beautiful, the color settings are perfect. Keep it.

    Cheap Plus Size Clothing

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY