niedziela, 26 stycznia 2020

współprace blogowe 2019 roku



Hej wszystkim!

We wpisie podsumowującym 2019 rok wspomniałam Wam o 7 blogowych współpracach jakie udało mi się  nawiązać w owym roku.  Kilka osób w komentarzu napomknęło o tym bym zrobiła post jakie to były współprace, jak je wspominam, czego mnie nauczyły. Pomyślałam, no dobra czemu nie? Ale potem pojawiły się lekkie wątpliwości, musiałam rozważyć wszystkie za i przeciw i w końcu doszłam do wniosku, że owy post powstanie i tak o to jest. Musiałam się troszkę spiąć i przygotować go należycie. Szczerze mówiąc, ogarnięcie tego posta dało mi wiele radości chociaż bywały też rozczarowania. Nie każda współpraca była taka jaka myślałam, że będzie. Nie każdy manager danego sklepu był uczciwy, zdarzały się też buble jeśli chodzi o przesyłki. O wszystkim wspomnę Wam w dzisiejszym poście. Nie mam nic do ukrycia, a może dam też niektórym do myślenia. Dlaczego? Bo sporo ludzi myśli sobie, że blogerzy dostają wszystko na tacy, za darmo i wszystko jest super. Nawet nie Wiecie jak ciężko jest wypromować bloga w świecie kiedy takich jak mój blog jest tysiące. No dobra może przesadzam, bo akurat takiego jak mój ( czyli totalnie mój taki jak ja chcę by był) może nie ma, ale chodzi mi o to, że modowych blogów jest bardzo dużo. Ciężko jest się wybić, pokazać. Potrzeba motywacji do pisania, co za tym idzie musi być sporo komentarzy pod każdym postem. Firmy współpracujące z blogerami zwracają na to uwagę. Na wyświetlenia zresztą też. Mi udało się jakoś tego wszystkiego dokonać i tak oto 7 współprac nawiązałam w 2019 roku. Jakie to były współprace? Ale po kolei.

Styczeń 2019


Photo Challenge 2019

W styczniu 2o19 pojawił się wpis poświęcony konkursowi akademickiemu, który ma na celu promowanie debaty i refleksji na tematy istotne dla społeczeństwa.  W 2019 roku tematem była Dyktatura Piękna, czyli problem związany z poszukiwaniem idealnego wyglądu. Napisanie postu na blogu o tym konkursie było moją pierwszą swego rodzaju współpracą w 2019 roku. Fakt, nie dostała za nią pieniędzy, ale logo mojego bloga było dostępne na stronie tego konkursu jako patrona. Była to dla mnie ciekawa przygoda, tę współpracę bardzo mile wspominam. No i czułam dumę, że logo mojaszafamodnaszafa widnieje na stronie konkursu.  A link do posta znajdziecie tutaj . 

Luty 2019


GraceKarin dress

W połowie stycznia 2019 roku dostałam email z propozycją współpracy ze sklepem z sukienkami. Ucieszyłam się bardzo, bo miałam wybrać sobie 2 sukienki i zrobić z nimi wpis na blogu. Spodobała mi się klasyczna czerwona i biała w delikatne wisienki. Niestety wiele nerwów zjadłam, bo sukienki nieźle zawieruszyły się w drodze do mojego domu. Ponadto musiałam obdzwaniać firmy kurierskie, gdzie ta przesyłka jest. Dodatkowo sukienki przyszły okropnie pogniecione, nie dało się ich rozprasować. Rozczarowanie było ogromne, dlatego nie zbyt miło będę wspominać tę współpracę. Jak to dobrze, że produkt był darmowy, że nie musiałam dokładać ani złotówki do czegoś co okazało się bublem.  Link do posta z sukienkami dostępny tutaj . 

Kwiecień 2019


W marcu nie nawiązałam żadnej blogowej współpracy, ale w kwietniu pojawiła się jedna bardzo fajna i jakże dla mnie korzystna.  Napisał do mnie menager firmy Peek&Cloppenburg. Moim zadaniem było napisanie posta o tym sklepie na swoim blogu i nic więcej. Dostałam za ten wpis solidne wynagrodzenie. Współpraca z tym sklepem była z pewnością moją najlepszą w 2019 roku.  A wpis o tej współpracy jest tutaj 

Maj 2019


W maju pojawiła się propozycja współpracy ze sklepem FreedomSilk. Niestety była to współpraca na jeden post. Niezbyt je lubię, wolałabym trwalsze, ale jak to się mówi „ Z braku laku to i kit dobry”, na początku blogowej kariery trzeba brać co proponują. Tak więc zgodziłam się i zrobiłam ten wpis. Zauważyłam, że sporo blogerek nawiązało współpracę z tą firmą sądząc po ilości postów o tym sklepie jakie zobaczyłam w blogosferze.  Ta współpraca była dość ciekawa, jednak wielkiego szału nie było.  Wpis znajdziecie tu . 

Czerwiec 2019




Ten miesiąc był dość bogaty we współprace bo nawiązałam ich aż trzy. Piszę AŻ, bo dla mnie to dużo tym bardziej, że przecież bloguję dopiero 2 lata i 7 miesięcy. Każda współpraca daje mi sporo radości, chociaż bywają rozczarowania o jakich wspominałam Wam już we wstępie.  A więc w czerwcu nawiązałam współpracę ( na jeden post na blogu) z firmą Getnamenecklace.com specjalizującą się spersonalizowaną biżuterią. Współpraca ciekawa, wynagrodzenie niezłe. Drugą współpracę zawarłam z firmą DEARLOVER. Ta była znacznie fajniejsza od pierwszej bo mogłam wybrać sobie jakiś fajny ciuszek z tego sklepu. Zamówiłam sobie sukienkę w kwiaty ( w której poszłam na wesele koleżanki) oraz strój kąpielowy.  Zapomniałam dodać, że DEARLOVER specjalizuje się w sprzedaży pięknych sukienek i wielu innych ubrań. Z produktów jakie do mnie przysłano bardzo się ucieszyłam. Sukienka świetnie sprawdziła się na weselnym przyjęciu zaś strój na wyjazd nad jeziorko. Ta współpraca była bardzo udana.  Trzecia współpraca była także na jeden post, a miałam napisać na moim blogu o firmie FYY Store która sprzedaje różnego rodzaju etui na telefon i wszelkiego rodzaju urządzenia.  A wpisy są dostępne kolejno : getnamenecklace dearlover FYY store 

Grudzień 2019


Ostatnia właściwie nie 7 a ósma ( coś się lekko rąbnęłam w obliczeniach), bądź co bądź to i tak była to ostatnia współpraca w 2019 roku.  Na początku grudnia napisał do mnie menager firmy SPORTFOOD z propozycją współpracy ( na jeden post na blogu), bym napisała recenzję o sokach tejże firmy. Jeszcze przed świętami przyszła do mnie paczka z 5 pysznymi sokami, o których pisałam w tym poście. A wpis o tej współpracy jest tutaj . 

Każda z tych współprac dała mi szansę poznania czegoś nowego, okazję na pod szlifowanie angielskiego oraz możliwość kontaktu z zagranicznymi firmami. Może nie wszystkie spełniły moje oczekiwania, ale nie szkodzi. W życiu człowiek nie raz się rozczaruje, a takie współprace nas uczą jak sobie z tym rozczarowaniem radzić. Mam wielką nadzieję, że w 2020 tych współprac będzie jeszcze więcej i, że będą znacznie ciekawsze jak te z 2019 roku. Tego życzę sobie i wszystkim blogerom i blogerkom, którzy śledzą mojego bloga. 

❤❤❤

42 komentarze:

  1. Szkoda, że nie wszystkie współprace będziesz miło wspominać, ale dobrze, że są jeszcze firmy, które SZANUJĄ pracę blogera i odpowiednio ich nagradzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, ale czegoś mnie nauczyły :D O tak, dobrze,że jeszcze są Ci co szanuja blogerów :)

      Usuń
  2. Una entrada estupenda ! Gracias por la información! 👌👌👌 Me alegro verte por mi blog , espero verte por allí muy pronto! Feliz domingo! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. And you have a great blog. It's nice to watch. I wish you a pleasant evening.

      kisses

      Usuń
  3. Też miałam przyjemność pisać o konkursie Photo Challenge 2019- oj tak ,to ja samo również miło wspominam
    Bawi mnie to stwierdzenie że "blogerzy dostają wszystko za darmo "- napisanie posta ,zrobienie i odrobienie fot ,podklinkowanie jest bardzo pracochłonne...
    Nie ma dwóch takich samych blogów- każdy jest inny i na swój sposób fajny 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie :) Fajnie, że mile wspominasz tę współpracę :)
      Mnie także, praca blogera nie jest wcale taka łatwa. Trzeba się nakręcić i napracować by wpis był dobry i by czytelnikowi łatwo było go przeczytać i wgl :)

      Masz rację, każdy blog jest wyjątkowy, bo każdy wkłada w swojego bloga całe swoje serce :) I to jest piękne :)

      pozdrawiam Cię Lili :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Ja przeważnie współpracuję z wydawnictwami, choć zdarzają mi się też inne propozycje. W najbliższym czasie będę właśnie testować soki SPORTFOOD:)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Cię zaciekawił :) A wiesz, też bym tak chciała :D Dostawać książki i pisać ich recenzje - ale to pewnie założyłabym drugiego bloga- i tylko do recenzji książek :) Bo czytanie to moja druga pasja :)

      Oooo świetnie, daj znać czy Ci smakowały, bo mi bardzo :)

      Usuń
  5. Oj tak puki nie posadzimy kogoś choć na chwilę na swoim miejscu, to nie będzie doceniał naszej pracy, tylko wyjeżdżał z tekstami "za darmo". Ostatnio jednemu takiemu agentowi na tekst "a te kosmetyki to masz za darmo?" odszczekałam się "skoro są za darmo, to gdzie twoja paczka?" - pomogło mina zrzędła.
    Też współpracowałam z Getnamenecklace.com z tych firm co wymieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ludzie bywają trudni... Dobrze mu powiedziałaś :) Z klasą ale dosadnie i to się ceni :)

      I jak wspominasz tę współpracę? :)

      Usuń
  6. Wow! Gratuluję tyle współprac! Oby w tym roku było jeszcze więcej. Pozdrawiam ��
    Zapraszam do siebie:
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gartulacje :) Życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi,
    I follow you # 288 , follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Troche tych współpracy miałaś. Szkoda ze te sukienki okazały sie takim bublem. Za to współpraca z peek’iem super. Lubie ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę ich było :) no szkoda, bo pokładałam w nich nadzieje, ale mówi się trudno. O tak z peek'iem jedna z lepszym :)

      Usuń
  10. Kurczę, gratulacje! Oby nowy rok przyniósł jeszcze więcej owocnych współprac :)
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby tak było, bardzo bym chciała :)

      Usuń
  11. Gratuluję z całego serca! Ja myślę, że współprace to swietna sprawa. Spędzamy mnóstwo czasu na pielęgnowanie, promowanie i doskonalenie naszego bloga, dlatego od czasu do czasu fajnie jest czuć się docenionym, choćby przez takie współprace. ;) Powodzenia w kolejnych <3

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Masz rację, fajnie jak ktoś doceni naszego bloga i zaproponuje współpracę :) To miłe i niezwykle budujące :)

      Dziękuję <3

      Usuń
  12. Gratuluję :) Wg mnie należy ci się bardzo dużo współprac, ponieważ bardzo przyjemnie się Ciebie czyta i widać jak wielką pracę wkładasz w bloga! Powodzenia w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 Bardzo mi miło, że tak uważasz <3

      Usuń
  13. Ja ze wszystkich swoich współprac, które nawiązałam w 2019 roku jestem bardzo zadowolona i nie miałam żadnej takiej sytuacji, że musiałam długo czekać na przesyłkę lub dzwonić za kurierami ( tak się jedynie zdarzało jeśli nie było mnie w domu, a paczka przyszła chociaż zazwyczaj wszystko było odbierane w tym samym dniu co przyszedł kurier). Z Twoich współprac myślę, że najciekawsza musiała być z firmą Peek&Cloppenburg :D
    Ja nie nawiązuję współprac z zagranicznymi firmami, ponieważ zbyt długo czeka się na przesyłki i nie zawsze produkt spełnia nasze oczekiwania. Zdecydowanie bardziej wolę wspierać polskie produkcje :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że wszystkie współprace spełniły Twoje oczekiwania :) I fajnie, że odzywają się do Ciebie firmy polskie, do mnie niestety bardzo rzadko.

      pozdrawiam

      Usuń
  14. Swietnie! Najwazniejsze, ze sie rozwijaszw tym co kochasz robic! O to w tym wszystkim chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Ja kocham robić to co robię :)

      Usuń
  15. Gratuluję nawiązania tylu współprac. Ja przyznaję, że również miałam już ich trochę, a rok bloga będę miała dopiero w kwietniu, co jest dla mnie podwójną radością :) Najważniejsze jest, aby się rozwijać. Tobie idzie wyśmienicie! Życzę dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wow, no to ja Tobie też gratuluję :) I dziękuję <3

      Usuń
  16. znam sklep Peek&Cloppenburg czasem zajrze gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis i bardzo przydatny. Ja jeszcze nie nawiązałam żadnej blogowej współpracy. (no może szyję dla sklepu handmade ale niewiele ma to tak naprawdę z blogiem wspólnego ;p, prócz tego, że przez PK mnie znaleźli). Szczerze nie wiem nawet jak się do tego zabrać i czasem nie wiem czy chcę. Dobrze mi idzie blogowanie dla przyjemności a widzę, że te współprace to czasami udręka. Też mnie bawi, że niektórzy myślą, ze blogerzy dostają za darmo i jeszcze hajs za to zbijają. Niee to nie jest takie proste :D. W każdym razie gratuluję tylu współprac (nawet jeśli niektóre udane nie były) dajesz radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Cię zaciekawił :) Może niedługo nawiążesz jakąś :) Jestem tego pewna :) Ale świetne przytulanki szyjesz, bo widziałam na blogu Pracownia Kotołaka :D Super, że blogujesz dla przyjemności to się ceni :)
      Oj tak, niestety ludzie do końca nie znają prawdy jak to jest z pracą blogera, trzeba im to uzmysławiać. Oczywiście, że nie jest to proste, wymaga to ciężkiej pracy, ale tak jak napisałaś daję radę i mimo rozczarowań idę do przodu :)

      Usuń
  18. Ja do tych zagranicznych sklepów z ubraniami nie mam przekonania i póki co propozycje odrzucam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisałam do Ciebie maila z zapytaniem :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję przeczytania 3 książek. Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba Ci się wpis pomylił :D Ten jest o współpracach :D Ale i tak dziękuję :)) Miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  21. Gratuluję współprac :) Zawsze to fajna okazja do poznania czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY