poniedziałek, 20 stycznia 2020

Co warto kupić / co kupiłam na zimowych wyprzedażach ?



Hejka Moi Drodzy!

Zimowe wyprzedaże ruszyły pełną parą już po świętach Bożego Narodzenia, jednak przez natłok innych pomysłów na nowe wpisy nie dałam rady wykonać posta poświęconego właśnie promocjom. Dzisiaj postanowiłam to nadrobić i pokażę Wam co moim zdaniem warto upolować na wyprzedażach. Osobiście kocham kupować nowe ciuchy, ale chyba jak każdy nie lubię przepłacać. Napisałam chyba każdy, bo jeśli ktoś ma więcej pieniędzy może sobie pozwolić na jakieś ubranie znacznie wcześniej aniżeli czekać na promocje i rabaty. U mnie wygląda to zupełnie inaczej i kupuję sobie dużo ubrań właśnie podczas wyprzedaży. Szczególnie tych zimowych, chociaż i te letnie doceniam. Jednak to podczas tych poświątecznych można zakupić świetne swetry, płaszcze, akcesoria zimowe, buty i wiele innych przydatnych rzeczy w przyzwoitych cenach.  Pora na moje TOP 10 tego co warto kupić podczas wyprzedaży.

PS. W tym wpisie wspomnę Wam też co udało mi się kupić podczas tegorocznych wyprzedaży. Ale o tym dopiero pod koniec tego posta.


Swetry

Zdaję sobie sprawę z tego, że swetry potrafią sporo kosztować i nie zawsze każdego na nie stać. Jednak podczas zimowych wyprzedaży można dostać naprawdę cieplutkie i milutkie sweterki nawet za pół ceny. My z siostrą zamówiłyśmy sobie już po świętach bardzo fajne swetry z golfem w Sinsay – po 30 zł. Jestem pewna, że jeszcze na jakieś się skuszę.  Często rabaty na swetry sięgają od 50 do nawet 70 %. Warto się rozejrzeć.


Płaszcze

Jako, że kocham eleganckie płaszcze rozglądam się za nowym modelem. Tym razem marzy mi się beżowy a i może jakiś na wiosnę już sobie kupię. Płaszcze są stosunkowo drogie nie oszukujmy się, ale podczas wyprzedaży można kupić dwa za to co byśmy wydali normalnie na jeden bez wyprzedaży. Często śliczne, taliowane płaszczyki są o 100 zł tańsze. Będąc na zakupach 8 stycznia udało mi się zakupić dwurzędowy płaszcz w kratkę - wpis z nim tutaj


Zimowe kurtki

Jeśli szukacie idealnej, ciepłej zimowej kurtki czas wyprzedaży to dla Was idealny moment na jej kupno. Często są one przecenione nawet o 200 zł. Skąd to wiem? Sama kilka lat temu kupiłam sobie fajną kurteczkę za 100 zł, a przed wyprzedażą kosztowała 299,99 zł. Zimowe kurtki bywają drogie, to prawda, ale jeśli poczekamy na rabaty można się nieźle obkupić. I to co wydalibyśmy na jedną możemy mieć ich aż dwie.


 Buty

Ubrania już były pora na kolejną część garderoby jaką są buty. One tak jak kurtki czy płaszcze potrafią często sporo kosztować. Szczególnie te skórzane, znanych marek takich jak np. Lasocki itp. Skoro nie możemy sobie na nie pozwolić poza wyprzedażami, warto zwrócić na nie uwagę podczas promocji. Często są mocno przecenione a rabaty sięgają nawet 70 %. Marzą mi się właśnie takie dobre, skórzane obuwie. Jednak chyba w tym roku nie dam rady ich już kupić. Może w przyszłym się uda.  Przecenione są też zawsze trampki, obuwie sportowe, szpilki i wiele innych. 


Ozdoby świąteczne

Wydawać by się mogło: Po co w styczniu kupować ozdoby bożonarodzeniowe? A no po to by mieć je potem jak znalazł na święta. Często te sezonowe artykuły mają dość wygórowane ceny przez co jesteśmy zniechęceni do ich kupna. Po świętach wszelkie ozdoby są dość dużo przeceniane by można było opróżnić magazyny i zrobić miejsce na nowe. Czemu nie kupić sobie tego świątecznego kubeczka który podobał nam się w grudniu ale kosztował 30 zł, a teraz jest o połowę tańszy.  Albo bombki, łańcuchy, świeczniki i wiele, wiele innych. A tak w ogóle za 11 miesięcy i 4 dni Gwiazdka :-)


Świąteczne swetry / skarpety

Ze świątecznymi swetrami jest podobnie jak z ozdobami. Ceny sięgają często 80 a nawet 90 zł. Większości z nas szkoda wydawać taką kasę na sweter który założymy praktycznie tylko kilka razy i to w grudniu. Podczas zimowych wyprzedaży świąteczne sweterki są sporo przeceniane dlatego warto się im przyjrzeć i jakiś sobie kupić. Potem w grudniu będzie jak ulał. To samo dotyczy skarpetek i kapci. 


Akcesoria zimowe

Czyli czapki, szaliki i rękawiczki. Zima już trwa, ale to podczas wyprzedaży można obkupić się fajnymi a przede wszystkim ciepłymi akcesoriami na chłodne dni.  Co roku kupuję sobie nową czapkę, szalik lub rękawiczki. Jestem zdania, że ich nigdy za wiele.  Na początku sezonu, kiedy kolekcja wkracza na sklepy są one często dość drogie. W czasie promocji rabaty sięgają nawet 70%, to świetny czas na zakupy.


 Kosmetyki

Wszystkie zarówno te pielęgnacyjne jak i kolorówka także podlega rabatom podczas wyprzedaży.  W tym roku z chęcią zajrzę do Rossmanna i Hebe, może znajdę coś co mnie zainteresuje. Szczególnie, że podczas wyprzedaży są duże rabaty na drogie kosmetyki znanych marek.  Drogerie co roku raczą nas sporymi promocjami i przecenami. Aż żal nie skorzystać. Tym bardziej, że kosmetyki są stosunkowo drogie, szczególnie te znanych marek. 

Wiersz damskie skórzane torebki. Darmowe Zdjęcia

Dodatki

Wyprzedaże obejmują torebki, paski i wszelkie dodatki zarówno do stroju jak i do włosów. Tyczy się to także biżuterii i zegarków. Podczas wyprzedaży można znaleźć same „perełki” o wiele taniej niż przed.  Jeśli marzy się komuś nowy zegarek albo ładna torebka to czas wyprzedaży jest idealnym czasem na ten zakup.

Zestaw atrybutów sportowych Darmowe Zdjęcia

Akcesoria sportowe

Sklepy specjalizujące się w sprzedaży artykułów sportowych także obejmują zimowe wyprzedaże. Można kupić markowe sportowe buty, ubrania, narty, łyżwy, odzież narciarską, narzędzia do ćwiczeń i wiele innych.  Każdy znajdzie coś dla siebie. 

A co ja kupiłam podczas wyprzedaży?

Tegoroczne wyprzedaże uważam, za udane jeśli chodzi o moje zakupy ubraniowe. Udało mi się kupić dwa fajne swetry jeden z nich był w tym poście , ciepłe rękawiczki, które pokazywałam Wam w tym poście , perfumetkę obłędnego zapachu ZARA NUDE BOUQUET oraz śliczną różową koszulę w kwiaty.  A wisienką na torcie jest płaszcz w kratkę jaki zakupiłam w Croppie za 100 zł. który jest tutaj .

A Ty jak wspominasz tegoroczne zimowe wyprzedaże?

❤❤❤

53 komentarze:

  1. Ja w tym roku polowałam na kurtkę zimową, jednak nie udało mi się znaleźć nic ciekawego. Kupiłam za to kilka fajnych podkoszulków i swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale wiesz miałam podobnie. Tylko, że ja szukałam beżowego płaszcza i niestety takie nie kupiłam. Za to kupiłam płaszcz w kratkę :D Czyli jednak zakupy były udane u Ciebie :))

      Usuń
  2. Ja podczas tegorocznych wyprzedaży się jakoś bardzo nie obkupiłam. Upolowałam trzy zestawy bransoletek i różową bluzkę z falbanką. <3 Mój portfel zapewne jest mi wdzięczny. :D Muszę przyznać, że jak dla mnie to obniżki nie są jakieś szałowe. Już dawno po świętach, a niektóre świąteczne ubrania wcale nie są dużo tańsze niż były. Może po prostu ja mam zbyt wygórowane oczekiwania? :D
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale coś tam zawsze udało Ci się kupić :) Bodaj te bransoletki i bluzeczkę :) Oj tak, portfel się ucieszył :D A wiesz, ja trzymałam hajsy od października, najpierw na Black Friday. Cóż rozczarowałam się brakiem promocji na to co akurat chciałam sobie kupić. Więc hajs został na wyprzedaże. Tak jak napisałam w tym poście, trochę kupiłam. Fajne swetry, koszulę, rękawiczki no i płaszcz. Zawsze to coś :D Ale masz rację, obniżki są stosunkowo małe, trzeba naprawdę wytężać wzrok by znaleźć coś tańszego. Ja większość zakupów zrobiłam online na stronie sklepu. Moim zdaniem Twoje oczekiwania nie są aż tak wygórowane ;-)

      Usuń
  3. Ja musze się koniecznie rozejrzeć za butami i spodniami, ale powiem szczerze, że nie lubię robić zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. NIe wspominam bo nie byłam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyprzedaże - hm... W zeszłym roku kupiłam zimowe trapery,odjechane max, przecena z 700 zl na 200
    Gino Rossi. Opłaca się poczekać na ten czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetna przecena :O
      O tak, warto poczekać :)

      Usuń
  6. Buty by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na promocjach najlepiej kupować kurtki zimowe :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ! swetry zawsze i wszędzie, mimo że mam ich dużo wciąż kupuję :P często chodzę do Sh, bo uwielbiam ubrania z drugiej ręki :) na wyprzedażach bywam rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham swetry <3 Ja też chciałabym się jakoś wybrać do sh :) Można tam znaleźć cudowne ciuszki :)

      Usuń
  9. Se ve todo precioso ! Me encantaría verte pronto por mi blog !
    Es un placer leerte! Que tengas un día estupendo ! 💋💋💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very nice to meet you.
      I'd love to look at your blog.

      kisses

      Usuń
  10. Zawsze chetnie korzystam z takich wyprzedaży, ale tylko online - w sklepach wtedy panuje taki tłok, że zostałabym rozdeptana 😁
    Bardzo fajne rzeczy, udało Ci się upolować na wyprzedażach
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja w tym roku praktycznie też obkupiłam się online? :D Masz rację tłok bywa zabójczy ;)
      O tak, bardzo się z nich cieszę :)

      pozdrawiam Cię Lili

      Usuń
  11. Jakoś w tym roku z nich nie korzystałam, ale często faktycznie można kupić sporo fajnych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za kilka miesięcy letnie wyprzedaże :D

      Usuń
  12. ja kupilam sporo dla dzieci;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam tylko jedną parę spodni, bo potrzebowałam. A zawsze to jakaś oszczędność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się za spodniami rozglądam :) Muszę sobie z jedną parę kupić :)

      Usuń
  14. Ja w tym roku odpuszczam sobie wyprzedaże . Ale masz racje sporo fajnych rzeczy można kupić i to w lepszych cenach . Nie znam tego zapachu z Zary muszę powąchać tester jak będę w sklepie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie ma potrzeby nic kupować to lepiej odpuścić :) Szkoda kasy :) O tak to prawda :) Musisz koniecznie powąchać :) Są boskie :)

      Usuń
    2. Po prostu gorszy okres . Tym bardziej jak człowiek zbiera na coś . To musi pasa zaciskać .

      Usuń
    3. doskonale to znam i rozumiem :)

      Usuń
  15. Ja zakupiłam kilka sukienek, jeansy, jakieś kosmetyki i bieliznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czas zleci i zaraz pojawi się wiosenna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest :D tylko że jeszcze nie wprowadzona do sprzedaży :D

      Usuń
  17. Ja kupiłam kilka świątecznych ozdób na tegorocznych wyprzedażach, między innymi sztuczną małą choinkę, taką mniej więcej trzydzieści centymetrów za pięć złoty i dwa świąteczne łańcuchy za trzy złote łącznie. Tak to nie szalałam za bardzo :) Może coś jeszcze zakupię, jak wpadnie mi w oko, na razie chcę jak najwięcej zaoszczędzić :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, to na świetną okazję trafiłaś :) Sztuczne choinki nawet te małe są stosunkowo drogie. Ozdoby świąteczne zresztą też, ale fajnie jest je kupić na wyprzedażach potem będą jak znalazł :) Trzymam kciuki by udało Ci się jak najwięcej zaoszczędzić i kupić coś co naprawdę wpadnie Ci w oko :)

      Usuń
  18. Ja szczerze powiedziawszy w tym roku jakoś niezbyt poszalałam na wyprzedażach, a raczej w ogóle, bo sama pracuję w galerii handlowej i jak widzę na co dzień te wszystkie kobiety, zachowujące się jak dzikuski, rozwalające wszystko, to aż samej w wolny dzień odechciewa mi się tu przychodzić :P hahaha

    Także ewentualnie patrzę coś na necie :)

    Ostatnio zamówiłam piękny fuksjowy płaszcz, także to chyba jedyny mój zakup :)
    pokażę go na dniach :) na insta już pokazywalam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kobiety słysząc słowo " Promocja" dostają często szału i nie panują nad emocjami. Śmiać mi się chce z takich osób :D

      Internetowe zakupy są fajne, ale jak są wyprzedaże trzeba się spieszyć , bo nawet z koszyka potrafią zabrać jakiś ciuch xD

      Uwielbiam fuksjowy kolorek :) muszę zerknąć na Twój IG :)

      Usuń
  19. Hi,
    I follow you # 288 ,follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam idealną kurteczkę z bershki i bardzo fajną czapkę z diversa :) Ogólnie nie szaleje na wyprzedażach, bo zawsze kończy się tak, że kupuję niepotrzebne rzeczy, ale czasem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow no to super :) Ja też nie szaleję :D Wiesz mam podobnie ;D

      Usuń
  21. Jeszcze nie skorzystałam z wyprzedaży ;) Ale z pewnością patrzę wtedy na buty zimowe, swetry i bluzy :) Ceny są czasami naprawdę przystępne, a w sweterkach chodzę nawet chłodną wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już ostatnie dni wyprzedaży :) Bo już czeka nowa kolekcja :) Ja też chodzę w sweterkach chłodną wiosną :)

      Usuń
  22. ja na razie omijam sklepy szerokim łukiem ;D nic nie potrzebuję, a wiem, że jak gdzieś wejdę to nagle wszystko będę chciała mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już teraz też :D Bo tak jak Ty zdarza mi się wejść do galerii i potem biorę co popadnie chociaż mimo, że czegoś nie potrzebuję. I tego chcę się jakoś wyzbyć i oduczyć bo to zły nawyk

      Usuń
  23. Złapałam chyba trzy rzeczy - moje ulubione spodnie, torebkę i bluzę w jasnym kolorze. Mało rzeczy mi się podobało, albo były zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre i to :D masz rację, czasami zniszczone rzeczy są

      Usuń
  24. Znani rzucający zaklęcia miłosne, Uzyskaj szybkie rozwiązanie wszystkich problemów związanych z miłością na telefon. W 100% bezpieczne i prywatne szybkie rozwiązanie na telefon, 25+ lat doświadczenia, 24x7 dostępne połączenie lub e-mail teraz.
    E-mail__templeofanswer@hotmail.co.uk
    Zadzwoń___ +2348155425481

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałyby się takie promocje na zegarki. Akurat potrzebuję zegarka nowego, a może nawet i kilku jeśli byłyby w dobrej cenie. Warto mieć kilka zegarków na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nienawidzę chodzić na zakupy zimowych ubrań. Ubrania są naprawdę piękne, ale niestety strasznie drogie i pochodzimy tylko mały okres czasu w nich. A później okazuje się, że na następny rok już nie są na nas dobre i znowu trzeba iść na te zakupy...

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY