poniedziałek, 30 grudnia 2019

Do siego roku!



Witajcie!

364 dzień 2019 roku przywitał nas mroźnym powietrzem i opadami śniegu. Może nie są to jego wielkie ilości, ale cieszę się, że jeszcze w tym roku zaszczycił nas swoją obecnością. U mnie gorąca czekolada poszła w ruch. Dostałam większą puszkę tego smakołyku do picia pod choinkę. Uwielbiam ten zimowy napój. Jeszcze jak za oknem prószy śnieg to już w ogóle istna magia. Pora na ostatni 160 post w tym roku. Uzbierało się ich co? Fajnie było blogować w 2019, sporo nowych rzeczy się nauczyłam. Upiększyłam nieco swojego bloga, pierwszy raz wzięłam udział w Blogowym Kalendarzu Adwentowym Ayuny , zawarłam aż 7 współprac tę ostatnią jeszcze w grudniu. Więcej o niej już na początku stycznia. Dzisiaj chciałabym nieco podsumować mijający rok 2019. Co ciekawego ze sobą przyniósł? Jak go będę wspominać? Czy był dobry? O tym i nie tylko o tym  dowiecie się w tym wpisie. Zapraszam do czytania.

2019 rok był dla mnie rokiem pełnym niespodzianek. 2018 kończyłam z 87 tysiącami wyświetleń. To w 2019 a właściwie w kwietniu wybiła magiczna liczba 100 tys. Potem już tylko rosła i rosła. Dzisiaj sięga ona 140 tys. Jestem niezwykle szczęśliwa, cieszę się, że tak ochoczo odwiedzacie moje skromne blogowe  progi. Z każdym dniem będzie tylko lepiej i lepiej, jestem tego pewna. W tym roku oprócz blogowych sukcesów sporo innych prywatnych się nazbierało. W naszej rodzinie zjawił się uroczy mały piesek – Lucky, który wniósł tyle radości a ja zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Było też kilka większych wyjść – w czerwcu byłam m.in. na weselu znajomej . Pojawiła się także wycieczka do Sandomierza w październiku a w czerwcu byłam na Festiwalu Kolorów w Lublinie . 29 czerwca – w moje urodziny rodzina zorganizowała dla mnie świetne przyjęcie.21 grudnia wzięłam udział w moim pierwszym jarmarku bożonarodzeniowym . W 2019 przeczytałam 50 książek i zrealizowałam swoje postanowienie noworoczne „ 50 książek przez cały 2019r.”. Jakie książki to były, dowiecie się już wkrótce, bo planuję dodać „ Podsumowanie czytelnicze 2019r.”. W tym roku zmieniłam swoje nastawienie do życia, stałam się bardziej pewna siebie i śmielej sięgałam po swoje marzenia. Rok 2019 był zdecydowanie lepszy od 2018, mimo to, mam wielką nadzieję, że 2020 będzie moim rokiem. Mam tyle planów na jego 366 dni ( czeka nas rok przestępny). 2019 rok pozostanie w mym sercu jako rok pełen wrażeń i miłych wspomnień. Rok, który był dobrym rokiem,  ale jak wiadomo zawsze mógł być jeszcze lepszy.  Jednak nie będę dla niego aż tak surowa, było dobrze i tego będę się trzymać. 

Przedostatni dzień roku, jutro Sylwester a pojutrze 1 dzień stycznia 2020. To już ten czas by moje życzenia prosto z serca popłynęły do Was. Życzę Wam pięknego Nowego Roku, spełnienia wszystkich marzeń i pragnień, miłości dla Was i od Was, błogosławieństwa Bożego, samych radosnych chwil. By Nowy Rok był lepszy od 2019. Życzę Wam abyście nowe czyste kartki 2020 roku zapisali tak jak tylko Wam się wymarzy. Los jest w Waszych rękach, to od Was zależy jaki będzie Nowy Rok. Idźcie śmiało przez jego dni, nie oglądając się do tyłu. To nasze życie i musimy je przeżyć jak najlepiej. Sama wiem po sobie, że rozgrzebywanie starych ran nic dobrego nie wnosi.  Jak to mój tato mówi „ Trzeba czasem zacisnąć zęby i iść dalej”. W Nowym Roku postaram się tak robić, mimo upadku wstawać i iść dalej. Nie pozwolę sobie długo „ leżeć na ziemi”. I Wam tego życzę, byście nie poddawali się i walczyli o swoje marzenia. Patrzmy z nadzieją na Nowy 2020 Rok, ale nie zapominajmy, że to jaki on będzie w dużej mierze zależy od nas samych. Sobie na 2020 życzę jeszcze więcej wiary w siebie, niezliczonych pomysłów na bloga, lepszej pracy, przełamania strachu i wybrania się na łyżwy na lodowisko oraz zdrowia. Bez niego wszystkie te poprzednio wymienione cele z pewnością się nie udadzą. Kochani, Szczęśliwego Nowego 2020 roku życzy Iwetta.

PS. Dziękuję Wam że w 2019 roku byliście tutaj ze mną. Mam nadzieję, że i w 2020 będziecie, a może pojawi się Was jeszcze więcej.



❤❤❤

39 komentarzy:

  1. Dużo się u Ciebie działo tego roku. Sporo książek przeczytałaś.
    Miłego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się tego nazbierało :)
      Dziękuję :) Też tego Tobie życzę :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  2. Samego dobra i szczęścia w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 I dla Ciebie też tego życzę :)

      Usuń
  3. Wszelkiej pomyślności w 2020 roku. Oby był dla Ciebie bogaty w pozytywne wydarzenia :)
    P.s. Dopiero teraz zauważyłam, że mój blog pojawił się w Twoim kalendarzu adwentowym. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie w Nowym Roku :)
      A nie ma za co :) Lubię odwiedzać Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Gratuluję, że udało Ci się spełnić tyle rzeczy! To niesamowite. Oby 2020r był jeszcze lepszy, lub chociaż rownie dobry. Udanego sylwestra i szampańskiej zabawy! Ściskam!

    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Podsyłam link do jednego z moich filmików. Dopiero zaczynam, ale ośmielę się prosić o subskrypcję. To dla mnie wiele znaczy, bo dzięki temu youtube będzie wyświetlał mój filmik w proponowanych. A ja zrobię, co w mojej mocy, żeby śpiewać, grać i nagrywać coraz lepiej. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że tyle się udało :) A marzy mi się jeszcze więcej :) Dziękuję za życzonka <3 Bardzo mi miło <3 Ja Tobie także tego życzę :) Przesyłam wielkiego przytulasa :*

      Oczywiście, że zerknę na Twój kanał na YT :)

      Usuń
  5. Oh so lovelty dress
    Happy New Year Eve~
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tych wspolprac i wyświetleń- to naprawdę spora ilość 😃
    Oby kolejny 2020 ,był dla Ciebie jeszcze lepszy- i w blogosferze i życiu prywatnym
    Masz rację "nie ma co rozdrapywac starych ran ",trzeba wyciągnąć lekcje i podnieść się i iść dalej 😀
    Szczęśliwego Nowego roku 😘✨
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lili, dziękuję Ci za życzonka <3 Bardzo mi miło :) Ja Tobie także życzę by 2020 rok był rokiem wspaniałym, pełnym radości, spełnienia marzeń i rokiem pełnym sukcesów :)

      Zdecydowanie tak :) Szkoda, czasu na rozmyślanie o przeszłości :)

      Szczęśliwego Nowego Roku! <3

      Usuń
  7. o proszę a u nas śniegu nie ma. Zimno jest.
    W 2020 roku wszystkiego dobrego Ci życzę, samych radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dzisiaj już tego nie ma :( stopniał :(
      Dziękuję bardzo :) Wszystkiego co najlepsze na caluśki 2020 rok :)

      Usuń
  8. Życzę Ci kolejnych sukcesów w nowym roku i tych blogowych, ale też i osobistych ;*
    Do zobaczenia w 2020.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Ja Tobie też tego życzę :*
      Do zobaczenia w 2020 :)

      buziaki

      Usuń
  9. Zrób post o współpracach, jakie podjęłaś w mijającym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł :) pomyślę nad takim postem :)

      Usuń
  10. Samych cudowności w Nowy Roku! Prześliczną masz tą sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo <3 Ja Tobie też życzę wszystkiego najlepsze w Nowym Roku :) Dziękuję, moja ulubiona :)

      Usuń
  11. Żeby uszka nigdy nie odpadły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że tak będzie, że nigdy nie opadną:)

      Usuń
  12. U mnie śniegu brak i nie zapowiada się, by uległo to zmianie :) Piękna sukienka. Życzę Tobie samych pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już nie ma :( Wczoraj stopniał :( Dziękuję Klaudio :) Ja Tobie życzę tego samego i oczywiście duuuużo zdrowia :)

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego w nowym roku :) Śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystkiego co najlepsze na caluśki Nowy Rok :) Dziękuję :*

      Usuń
  14. Oo, jestem ciekawa współprac :) może oddzielny blog o nich i o swoich przemyślaniach na ich temat? Może czegoś Cie nauczyły albo coś?

    Super podsumowanie, mam nadzieję, że ten Rok przyniesie Ci same szczęśliwe chwile i jeszcze większy zasieg! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję taki wpis :) Muszę tylko znaleźć czas by nad nim posiedzieć :)

      Dziękuję :) Ja Tobie także życzę by Nowy Rok przyniósł ze sobą same dobre, szczęśliwe i pełne radości chwile :)

      Usuń
  15. Śliczna sukienka :) widzę, że Twój rok był bardzo ciekawy :)
    życzę Ci, żeby kolejny był lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) o tak :) był ciekawy i dobry :)
      Dziękuję Tobie także tego życzę :)

      Usuń
  16. Pieknie piszesz o tym, że czasami trzeba zacisnąć zęby i iśc dalej, do przodu. Od grudnia miałam kiepski okres w życiu, a dopiero teraz po nowym roku zebrałam się w sobie, żeby iść do przodu i sie nie poddawać :) życzę Ci spełnienia wszystkich Twoich marzeń w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie będzie motywacji jeśli nie zbierzemy się w sobie niestety będziemy leżeć na ziemi i nie będziemy mieć siły na podniesienie się z upadku. Każdemu się one zdarzają, ale najważniejsze to się podnosić. Czasami po prostu są też kiepskie dni, czasem tak musi być, ale po każdej burzy wychodzi słonko :) Dobrze, że udało Ci się zebrać w sobie :) Życzę Ci tego samego co Ty mi: spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

      Usuń
  17. Jestem bardzo ciekawa jaki ten nasz nowy rok będzie. Życzę wszystkiego najlepszego. Sama mam nadzieję że uda mi się z Mężem rozwiązać wszystkie sprawy pomyślnie i że 2020 będzie cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Mam nadzieję, że będzie dobry :) Dziękuję Julio :) Trzymam kciuki by wszystko się Wam udało rozwiązać :)

      Usuń
  18. Pięknie wyglądasz w tej sukience i z kocimi uszkami. <3 Chciałam kupić zimne ognie, ale niestety ich nie znalazłam. Zw późno wzięłam się za szukanie. :D Życzę Ci kolejnych sukcesów blogowych, jak i prywatnych. Niech 2020 rok będzie dla Ciebie wspaniały! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko! <3 Bardzo mi miło :) Ja dzień przed Sylwestrem kupiłam aż dwa opakowania :D Ale, że dostałam kilka zimnych ogni od siostry to mogłam zrobić te zdjęcia zaraz po świętach.

      Dla Ciebie też Kochana :) Wspaniałego Roku dla Ciebie życzę :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY