poniedziałek, 18 marca 2019

najmodniejsze ozdoby do włosów - wiosna 2019



Sezon na stylizacje bez zimowych nakryć głowy powoli uważam za rozpoczęty. Chociaż jak na razie zamiast ciepłych czapek wybieram te lekkie  beanie albo mój ukochany kapelusz to najwyższa pora na przegląd najmodniejszych w tym sezonie ozdób do włosów. Widziałam tego typu posty już u sporej części blogerek, jednak mimo to ja także postanowiłam takowy wpis dla Was zmalować. Taki mój ;-)

Jakie akcesoria do włosów zyskają miano tych najbardziej pożądanych wiosną i latem 2019? Projektanci z jednej strony inspiracji szukali w teledyskach popularnych w latach 90. girlsbandów, z drugiej,  w brytyjskiej estetyce wyższych sfer. Na wybiegach królowały wzorzyste chustki, biżuteryjne spinki i przestrzenne ozdoby z koronką w roli głównej. Co jeszcze? Oto najmodniejsze dodatki i akcesoria do włosów tego sezonu!

Spinki


Sezon wiosna-lato 2019 należeć będzie do rzucających się w oczy ozdób do włosów. Będziemy eksponować to, co do tej pory chcieliśmy ukryć i wyrażać swoją osobowość, a czasem nawet poglądy, za pomocą… spinek do włosów!


Chusty


Jednym kojarzą się z amerykańskimi pin up girls, czy z nieodłącznym atrybutem ulicznych break dance’owców, inni osadzają je sielankowym krajobrazie wiejskim. Nie jesteśmy całkowicie przekonane co to tego, która z przestrzeni zainspirowała tym razem światowych projektantów, jedno jest jednak pewne – chustki zawiązane na głowie wiosną i latem 2019 w wielkim stylu wracają do łask!

Kolorowe apaszki


Na wybiegach kolorowe apaszki pojawiły się w kilku wydaniach. Raz zawiązane na czubku głowy tak jak robiły to Amerykanki na przełomie lat 40. i 50. minionego stulecia (Dolce & Gabbana), czasem jako dodatek zainspirowany oldschool’owym street wear’em (Alexander Wang), a jeszcze innym razem, fantazyjnie wplecione w warkocz (Atlein), czy ciasno oplecione wokół głów modelek, całkowicie zakrywając przy tym włosy (Tom Ford). Najpopularniejsze instagramerki lansują z kolei modę na wiązanie satynowej chustki wokół końskiego ogona.

Opaski


Cienkie, szerokie, chusto podobne. Opaski zawojowały już modowy świat. Jeśli jeszcze jej nie posiadasz to musisz koniecznie to nadrobić, bo wszelkie opaski będą tej wiosny szalenie modne.
 Gumki do włosów

Charakterystyczne gumki do włosów przypominające te, w które czesałyśmy się do szkoły, opanowały ulice europejskich stolic mody i najpopularniejsze konta na Instagramie. Zanim nadejdzie wiosna 2019, koniecznie upewnijcie się, że w waszej szafie nie brakuje szerokiej, kolorowej gumki do włosów, bo bez wątpienia będzie to (a właściwie już jest) jeden z najmodniejszych dodatków sezonu.
Perły

Z pewnością perły będą jednym z gorących trendów na sezon wiosna/lato 2019. Najbardziej pożądane będą spinki z małymi perełkami które ozdobią nasze włosy. Klasa, szyk i elegancja murowane!
Wsuwki do włosów

Używały je kiedyś nasze mamy i babcie do podpinania niesfornych kosmyków. W tym sezonie my także będziemy je nosić. Najlepiej kilka na raz, wtedy będą tworzyły naprawdę ekstrawagancką i nienaganną fryzurę.
 A Tobie który trend najbardziej się spodobał?
❤❤❤

34 komentarze:

  1. Ja jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na ozdoby do włosów. Ale w tym sezonie podobają mi się trendy i myślę,że sama się skuszę. Bardzo mi się podobają kolorowe apaszki, które są świetnym dopełnieniem nawet najprostszej stylizacji. Czekam na zestaw, gdzie Ty wykorzystasz jakiś dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie przepadałam zbytnio za ozdobami do włosów. Jednak teraz te trendy są mega fajne i aż żal czegoś nie wykorzystać. Też podobają mi się kolorowe apaszki Kochana :) A wpis z taką fryzurą z którąś z ozdób na pewno pojawi się na blogu :)

      Usuń
  2. Mi bardzo podoba się ten trend na ozdobne spinki we włosach i opaski

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie ozdoby do włosów są świetne i bardzo fajnie mogą urozmaicić nawet najzwyklejszą fryzurę :) Szkoda, że mam dosyć cienkie włosy i nic nie chce się na nich trzymać, chociaż myślę że taka przewiązana chusta mogłaby się całkiem nieźle sprawdzić :D Miłego dnia!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! :) Ale myślę tak samo jak Ty, że ładnie przewiązana chusta mogłaby fajnie urozmaicić Twoją fryzurę :)

      Miłego dnia :)

      Usuń
  4. Ja kocham wszelkiego rodzaju chusty, spinki, grzebyki do włosów. Mam bardzo długi włosy i jest z nimi trochę roboty. Często kombinuję z fryzurą :) Chyba najbardziej lubię klasyczny kucyk i fikuśną kokarde czy chustkę do ozdobienia go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam długie włosy ale najczęściej chodzę w rozpuszczonych :) Jednak myślę,że tej wiosny nieco zaszaleję i też coś z nich fajnego upnę i jakoś ekstrawagancko ozdobię :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają apaszki we włosach. Ogólnie nie spinam swoich włosów, ale może zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :D I ja też prawie, że wcale swoich włosów nie spinam :D

      Usuń
  6. Chustki i apaszki najbardziej przypadają mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę tych ozdóbek do włosów mam, aczkolwiek myślę o powiększeniu swojej kolekcji o chusty i apaszki! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł :) Warto je mieć :)
      pozdrawiam równie serdecznie

      Usuń
  8. Nie przepadam za ozdobami do włosów :) Nie lubię nawet zbytnio ich wiązać hah :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam tego zdania do czasu gdy zobaczyłam ten najnowsze trendy :)
      I też zbytnio nie lubię swoich związywać :D

      pozdrawiam

      Usuń
  9. Rzadko chodzę w spiętych włosach, bo wydaje mi się że moja buzia jest bardziej okrąglejsza :D
    Ale w tym roku postawie zdecydowanie na apaszki na włosy, wyglądają obłędnie
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy wpis :)
    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko swoje włosy spinam, bo myślę, że w rozpuszczonych wyglądam znacznie lepiej :)
      A apaszki to naprawdę świetny wybór :)
      pozdrawiam równie cieplutko

      Usuń
  10. Mnie zachwyciły chusty do włosów, sama zresztą wiesz. <3 Wsuwek używam ciągle, tylko takich zwykłych. ;) Jeśli chodzi o gumki do włosów, to najbardziej lubię sprężynki, ale z tych ciekawych uwielbiam takie z uszkami króliczka, mam takie dwie. ;) Za opaskami nie przepadam (chociaż niektóre wyglądają bajecznie), bo zwykle wbijają się w głowę.
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie na blogu Kochana :) Też dość często sięgam po wsuwki :) Ooo z pewnością gumki z uszkami króliczka wyglądają przesłodko <3
      Ja także zbytnio nie przepadam za opaskami :)
      buziaki :*

      Usuń
  11. Ozdoby we włosach zwracałam na nie uwagę kiedy byłam małą dziewczynką. Teraz jakoś zbytnio nie mają one dla mnie znaczenia. Zazwyczaj gdy mam spięte włosy to zwykła gumka wystarcza. Jednak bardzo podoba mi się pomysł noszenia apaszki jako ozdoby we włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w dzieciństwie wręcz uwielbiałam wszelkie ozdóbki do włosów :D Szczególnie różowe kokardki do warkoczy albo urocze opaski :) Mi też trend apaszek bardzo się podoba :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawe pomysły. Moją faworytką jest taka gumka z uszkami, jak prezentujesz na jednym ze zdjęć, tylko w nieco innych kolorach. Mam długie włosy i zawsze szukałam różnych, ciekawych rozwiązań. Podejrzewam, że też miewasz z tym problemy :) /Miye's Imaginations

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że Ci się podobają :) Ahh jest mega urocza :) Oj tak mam dość często sporo dylematów co do fryzury :D Ale zazwyczaj po prostu chodzę w rozpuszczonych włosach :D

      Usuń
  13. Raczej nie korzystam z ozdób do włosów. Bardzo spodobały mi się gumki do włosów - mam sama dwie takie ładne. Równiez podobają mi sie perły czy chusty we włosach oraz opaski. Mam w domu jedną opaskę z kokardką, taką bardziej wieczorową :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej też nie :D Bardzo mnie cieszy, że niektóre trendy przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  14. Najbardziej podobają mi się chustki, choć ja używam najczęściej wsuwek - to taka klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustki wyglądają świetnie, ale to prawda wsuwki to taki klasyk :)

      Usuń
  15. Apaszki wyglądają bardzo stylowo. Teraz wszędzie widać w modzie kolorowe apaszki. Myślę, że to świetny dodatek i chyba sama kupię sobie kilka takich, by uzupełnić stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY