sobota, 15 kwietnia 2023

kolorowa wiosna


 Witajcie Kochani Czytelnicy! 

Jak się macie? Co u Was? U mnie po staremu, wiosna się rozkręca i robi się coraz cieplej, ja zaś mam coraz mniej chęci by siedzieć w sieci a co za tym idzie jakoś tak czuję, że zaniedbuję bloga. Nie nadrabiam na czas komentarzy jakie zostawiacie pod każdym postem, przez co mam potem wyrzuty sumienia. Jakoś tak nie wyrabiam się z tym, nie zawsze mam też chęci, czas. Ostatnio mam dni, że non stop albo czytałabym książki albo chodziła na spacer z "głową w chmurach". Poza pracą to ostatnio najlepiej mi wychodzi. Chociaż książki też ostatnio poszły w odstawkę,przeczytałam jak dotąd jedną w tym miesiącu. Nie mogę się jakoś ogarnąć, też czasem tak macie? Coraz bardziej rozważam przerwę w blogowaniu jednak na myśl, że w sobotę miało by zabraknąć posta mam jakieś takie mieszane uczucia. Nie wiem jeszcze jak to będzie, jednak mam pewnego rodzaju niedosyt, mam tylko nadzieję, że to szybko minie. Zostawiam wiosenne zdjęcia i przesyłam każdemu buziaki, trzymajcie się ciepło ❤️





kurtka / Sinsay
spodnie / House
koszulka / Sinsay
buty / Pepco

***

33 komentarze:

  1. Też czasem na wszystko brakuje mi czasu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj Kochana mała przerwa to nie tragedia, z wiosny najlepiej się cieszyć na dworze. Ja też staram się spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu kosztem innych rzeczy. Bylebyś tylko z bloga całkiem nie zrezygnowała, bo będziemy tu na Ciebie czekać i na Twoje piękne wiosenne stylizacje, więc na spacery z aparatem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo bardzo, dużo znaczą dla mnie Twoje słowa ❤️❤️❤️

      Usuń
  3. No, no, no. Rewelacja. Dużo lepiej niż styl Anny Jantar.
    No to cmok.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna stylizacja, świetna jest ta różowa kurtka może sama powinnam ożywić tak swoje kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwettko ❤️
    .. piękna stylizacja, wyglądasz fantastycznie i jeszcze ze swoim uroczym uśmiechem cudnie !
    ..kurtka jest śliczna !
    ..rozumiem Cię doskonale, ostatnio kilka razy rozważałam przerwę w blogowaniu, zawieszenie.. chociaż nie piszę regularnie, tak jak Ty Kochana, lecz sporadycznie, ale nic na siłę .. przecież możesz sobie zrobić przerwę i po prostu odpocząć z główką w chmurach ❤️

    - pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno ❤️❤️

    ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka Kochana ❤️

      Dziękuję Ci za moc kochanych słów ❤️

      Ściskam Cię serdecznie

      Usuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Też tak czasem mam, nie martw się. Jednak mimo wszystko nie wyobrażam sobie zostawić blogaska... jestem z nim za bardzo związana, w tym roku obchodzić będzie 10 urodziny ^^ Czasem zdarzają mi się przerwy, by wrócić naładowana energią. Wiadomo, jak wiosna się pojawia, chętniej się spędza czas na świeżym powietrzu :) ślicznie wyglądasz Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana :)

      Jej 10 lat w blogosferze to piękny wynik :)

      Przerwa czasem jest niezbędna by wrócić ze zdwojoną siłą :)

      Dziękuję Ci pięknie ❤️

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  7. Miałam kilka takich przerw, w swojej blogerskiej historii- warto czasami odpocząć, szczególnie gdy nie ma się chęci do pisania, a na zewnątrz jest piękna wiosna :)
    Ślicznie wygladasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie odpoczynek jest wskazany :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Też ostatnio mam coraz mniej czasu i chęci na aktywność w necie, a im pogoda lepsza, tym bardziej ciągnie mnie na spacer, rower i ogólnie przebywanie na świeżym powietrzu.
    Cudne kolorki, przepięknie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami potrzebujemy wytchnienia od blogowania, to zupełnie normalne :) śliczna kurteczka, piękny pastelowy kolor :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Dzięki Magdo :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Jak zawsze ślicznie wyglądasz :) Mam bardzo podobną kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Ja przez nadmiar obowiązków ma wrażenie, że jestem w wiecznym "niedoczasie". Zastanawiam się nad zmniejszeniem listy postów, ale z drugiej strony blog działa na mnie jak narkotyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już tak to chyba jest, że jak nastaje wiosna mamy ochotę uciekać na świeże powietrze i cieszyć się wiosennymi urokami. Dlatego wtedy brakuje czasu na wiele rzeczy, zima jednak pozwala nam na większe zagospodarowanie czasu spędzanego w domu. Wyglądasz wiosennie i kwitnąco i tak trzymaj :) Pozdrawiam Cię serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ta wiosna tak na mnie działa :)

      Serdeczności życzę

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że Pepco można dorwać takie fajne buty! Koniecznie muszę się wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem ostatnio w niedoczasie, bo wszystko dzieje się u mnie na raz. Lubię ten stan, ale tylko wtedy, gdy mogę kontrolować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowy obowiązkowy w mojej szafie o każdej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przerwa w blogowaniu czasami dobrze człowiekowi robi, ale i tak mimo przerwy ciągnie do blogowania :D Sama rozważam powrót, ale dopiero gdzieś na wakacje, bo obecnie to dosyć sporo mam w życiu zawirowań 🤦‍♀️ Super stylizacja! Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rozważam przerwę :D U mnie też ostatnio sporo się dzieje i nie mam za bardzo głowy do bloga :)

      Usuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY