sobota, 1 kwietnia 2023

elegancka wiosna - zielony płaszcz na spacer

 Witam serdecznie 1 dnia kwietnia!

Ajajajaj no i  mamy kwiecień! Kiedy to zleciało co? Wiosna się rozkręca, robi się coraz ładniej a ja już marzę o sukience i trampkach. No ale na to muszę jeszcze troszeczkę poczekać. Wpierw nacieszę się możliwością noszenia moich ukochanych płaszczy. Uwielbiam wiosnę i jesień za możliwość noszenia owego odzienia wierzchniego. Płaszcze stanowią podstawę mojej garderoby choć mam też i kurteczki. Dziś przychodzę z zielonym płaszczykiem w towarzystwie liliowego sweterka, szarego beretu i klasycznych spodni - dzwonów. Ostatnio polubiłam się z tym fasonem, tak pięknie podkreśla sylwetkę, jak dla mnie bomba dla wysokich dziewczyn. Nie mogę się doczekać kiedy do tych spodni założę botki na obcasie albo sandałki latem, ahhh rozmarzyłam się. Dajcie znać jak Wam się widzi ta kombinacja, dodam, że bawię się modą :) Słonecznie Was pozdrawiam życząc miłego popołudnia a za tydzień już Wielka Sobota a potem Wielkanoc, cieszycie się ? Bo ja bardzo ❤





płaszcz i sweterek / Sinsay

spodnie / Cropp

buty /  Deichamann

***

49 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w tym płaszczu kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowna pogoda, a u mnie cały czas deszczowo, piękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już się pogoda poprawiła :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Ładna stylizacja i okoliczności przyrody. U mnie dzisiaj padało i było mało słońca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że się cieszę. Zawsze to też dodatkowe wolne dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja. Tobie we wszystkim ładnie, już kiedyś pisałam, że ładnemu, to........ :) Pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny kolor na wiosnę. Piękny płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na sukienkowe dni, choć do nich jeszcze daleko :( A płaszczyk jest śliczny. Muszę kupić sobie jakiś na tegoroczną jesień :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już rzut beretem jak to ja mówię :) Myślę, że jak tylko zrobili się bardzo bardzo ciepło to będzie można już ubrać sukienkę i trampki :)

      Dziękuję bardzo, ja mam sporą kolekcję płaszczy :)

      Usuń
  8. Też lubie nakrycia wierzchnie na wiosnę i jesień, a jednoczesnie już nie moge się doczekać, by wskoczyć w coś całkiem lekkiego. Śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzwony były bardzo modne w czasach mojej młodości 😄 teraz to bardziej lubie całe szerokie, ale u kogoś dzwony ok. Płaszcze lubię i ja, mam ich spora kolekcje. Niebawem będą wszystkie kolory i fasony 🙈. Super stylizacja, również tęsknię do trampek i kiecuszel;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt były modne :) Ale moda wróciła :)

      A wiesz, że i ja mam sporo płaszczy? :)

      Dziękuję :) To jest nas dwie :)

      Usuń
  10. Fajny płaszczyk, super odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny płaszcz i cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś płaszczyk w podobnym kolorze. Świetna stylówka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny Ci w tym płaszczu . Ciepło przybywaj bo tez chce już sukienki nosić

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor płaszczyka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk bardzo ładny, ale beret przykuł moją uwagę- pięknie wyglądasz w nim :)
    Bardzo ładna, wiosenna sesja :)
    Też mi się marzą cieplejsze dni, a tu dziś w nocy, u mnie , pojawił się śnieg.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi miło :)

      Dziękuję Ci :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Ale fajne połączenie kolorystyczne, cudownie wyglądasz, spodnie i płaszczyk świetne<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah tak też nie wiem kiedy ten marzec zleciał a już kwiecień mamy. Płaszczyk fajny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz :)
    Zapraszam również do siebie, pokazuję jak zrobić prostą a fajną ozdobę wielkanocną :)
    https://www.youtube.com/watch?v=CK8ACexuGJs&t=33s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Zerknęła do Ciebie, świetna ta ozdoba :)

      Usuń
  19. Piękny płaszczyk!!! Skomponowałaś z nim świetny zestaw, bardzo trafiający w moje gusta 😍.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam podobnego płaszcza w tym kolorze, tylko trochę dłuższego. Przejrzałam już wiele sklepów i blogów modowych. Będę musiała się przejść do galerii handlowej w poszukiwaniu płaszczyka. Ale jak pójdę do galerii to prawdopodobnie kupię też inne rzeczy np. buty, torebkę. Mój portfel ucierpi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie :) Też zdarza mi się zaszaleć z zakupami :D

      Usuń
  21. Śliczny i elegancki płaszczyk :)
    Do twarzy Ci w tym kolorku.
    Serdecznie pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam serdecznie ❤️

      Usuń
  22. Przepiękny płaszczyk bardzo Ci w nim twarzowo - idealny na pierwsze wiosenne dni :-) Też czekam już na Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna wiosenna stylizacja :) ładnie wyglądasz w takich kolorach :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :)

      Pozdrawiam serdecznie i ja :)

      Usuń
  24. Lubię zieleń, ale raczej nie ten odcień, wolę butelkową lub miętową

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh very cute style, beautiful photos as always
    Great post

    OdpowiedzUsuń
  26. Hejka, Iwetto! ;)

    Połączenie liliowego sweterka z zielonym płaszczem i szarym beretem wygląda bardzo dobrze. Podoba mi się. <3
    Jeśli chodzi o spodnie, to dzwony nosiłam, gdy byłam mała. Teraz rządzą u mnie dopasowane spodnie. :D

    Cieszę się, że mamy wiosnę. Tylko pogoda nie bardzo na to wskazuje. :D

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Monia :)

      Dziekhje Ci bardzo za miłe słowa :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  27. The lilac turtleneck top you were wearing provided a very pretty and complementary contrast with the hat, coat and blue denim jeans. You looked fabulous wearing them.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny jest ten płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY