sobota, 22 kwietnia 2023

garść inspiracji - wiosna 2023

 Dzień dobry w sobotę! 

Kolejna sobota, czas szaleje, przeraża mnie wręcz to jak szybko mija. Przelatuje przez palce, chwyta z każdej strony, zabiera to co najcenniejsze, CZAS. Tak on jest bezcenny jednak mija w zawrotnym tempie. Dokładnie wczoraj minął już miesiąc jak zaczęła się wiosna. Za chwilę rozpocznie się maj, uwielbiam zresztą ten miesiąc chociaż uderza we mnie alergenami. Pyłki nie dają mi żyć, pyli dosłownie wszystko i wszystko wywołuje u mnie katar i kichanie. Ciężko żyć z alergią ale się da. Wybaczcie, że tak piszę o wszystkim i o niczym, jakoś ostatnio nie mam weny na dłuższe pisanie. Może się to zmieni? Mam nadzieję. Dziś przychodzę z inspiracjami z portalu Pinterest. To istna skarbnica kodowej i nie tylko wiedzy, takie cuda znajdziecie tylko tam :) 








Pozdrawiam wiosennie

Iwetta 

***

33 komentarze:

  1. No zobacz a ja mam wrażenie jakby czas nieco spowolnił. Już mi tak nie ucieka. I w sumie spoglądam na wiosnę z każdej możliwej strony, bez uczucia, że coś mi umknęło 😀może to starość ha ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tego uwierz mi. Też bym chciała by czas dla mnie zwolnił.

      E tam, to dojrzałość nie starość :)

      Usuń
  2. Łącze się z Tobą w niełatwym życiu z alergią.🙂 Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też przeraża upływ czasu. Kolejne miesiące mijają, a my coraz starsi.

    OdpowiedzUsuń
  4. czas ucieka nie wiadomo gdzie, świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwettko ❤
    odczuwam tak samo, czas mi leci jak szalony.. wiosna jest cudowna, ale kwitnące kwiaty są dla alergików męczące .. współczuję Ci bardzo, sama też mam alergię i wiem jakie to niekomfortowe..
    ..nie martw się wspaniała Istotko brakiem weny .. ostatnio mi także jej brakuje..
    ..notka jest urocza, przedstawiłaś cudowne inspiracje z Pinterest (bardzo lubię ten portal) ! ❤

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej, życzę pięknych chwil,
    przytulam mocno ! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ❤️❤️❤️

      Ta wiosna mija zdecydowanie za szybko. Zaraz czerwiec a dopiero był marzec Jeju za szybko to dla mnie. Kwitnące kwiatuszki są cudne ale fakt niestety alergicy nie mają lekko.

      Dziękuję Ci pięknie kochany kwiatuszku ❤️ Za miłe słowa i słowa otuchy :)

      Dziękuję Ci pięknie ❤️ też bardzo lubię Pinterest :)

      Pozdrawiam Cię, uroczego czwartku życząc ❤️

      Usuń
  6. W moim przypadku czas też mija bardzo szybko. Już za 1.5 tygodnia tegoroczne matury...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym czasem to chyba każdy odczuwa jego mijanie całkiem inaczej. Ale nie da się go zatrzymać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szkoda, że nie można go zatrzymać choć na chwilę.

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i wspomnienia :) a dolegliwości bardzo współczuję. Znam ten ból :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten czas zdecydowanie za szybko ucieka, ale cieszę się, że idzie maj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również czas ucieka przez palce i zdecydowanie mam za dużo rzeczy do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, a czasem mam dni, że nic mi się nie chce robić.

      Usuń
  11. No to ja chyba nie dorosłam, bo zupełnie nie zgadzam się z sentencją na ostatnim zdjęciu :) Więcej teraz sypiam, w ogóle nie płaczę i wiem czego chcę :) Uściski, kochana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć w sobie coś z dziecka :) I nie dorosnąć tam w pełni :)

      Mi zdarza się czasem popłakać ale potem ocieram łzy, wstaję i idę dalej :)

      Uściski dla Ciebie ❤️

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam alergii, niestety ostatnio z wiosny na wiosnę coraz bardziej zaczynam jakieś jej symptomy zauważać. Jest to uciążliwe, ale i tak kocham tę porę roku. Pogoda tylko mogłaby być ładniejsza no i ten czas, masz rację, wolniej płynąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także wiesz co czuję :( Uciążliwe są objawy alergiii eh i cała wiosna i lato tak jest :(

      He he ale nie można mieć wszystkiego :D

      Usuń
  13. Czas tak szybko ucieka, że warto cieszyć się codziennymi małymi przyjemnościami :) ja uwielbiam wiosnę za soczystą zieleń liści, kwitnące kwiaty i błękitne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, małe przyjemności sprawiają, że to życie nabiera barw :)

      Ja też, jest pięknie choć od wczoraj u mnie deszczowo.

      Usuń
  14. Mi też czas za szybko ucieka, co do alergii, to też mam z nią problem, zawsze jeden tydzień w maju wyjęty z życia. Piękne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ten czas to każdemu tak umyka ehh :(

      Usuń
  15. Świetna ta kamizelka. :) Cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Moda jest bardzo ważna ale moim zdaniem powinniśmy też poznawać świat i języki obce :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY