sobota, 25 lutego 2023

ulubieńcy miesiąca - luty 2023

 Dzień dobry w sobotę! 

Cieszę się, że znów jest sobota i mogę podzielić się z Wami kolejnym wpisem tutaj na blogu. Wspaniale, że czekacie na każdą sobotę, na każdy nowy post, dodajecie mi tym dużo pozytywnej energii i motywacji do tworzenia nowych wpisów. Marzą mi się już lżejsze stylizacje, nie ukrywam, że wskoczyłabym już w sukienkę i trampki, no ale do tego jeszcze dłuższa droga, mimo to mam nadzieję, że w marcu będę mogła stworzyć outfit w czymś bardziej wiosennym :) Dziś czas na ulubieńców lutego, miesiąc krótki ale coś tam się znalazło, jesteście ciekawi? Zachęcam do zaczytania :) 


zielony płaszcz zimą 

Co prawda zdjęcia zrobiłam w styczniu to dopiero w lutym zostały opublikowane na blogu. Uwielbiam płaszcze, najbardziej je nosić ze sweterkiem i dodatkowo rozpięte jednak zimą bez ciepłego szalika ani rusz. Tutaj połączyłam płaszcz z różowym szalem i szarym beretem. Myślę, że wyszło całkiem nieźle :) Więcej zdjęć stylizacji znajdziecie tutaj.


książki, książki... 

W lutym przeczytałam 4 książki. Uważam, że miesiąc bez książek to miesiąc stracony, a ja tak kocham się zatracać w ciekawych historiach. Oczywiście nie zabrakło tytułów wojennych, były też takie które wywowaly we mnie dużo emocji, pojawiły się nawet łzy, ehh co te książki czasem robią z człowiekiem :) " Listy do Gestapo " rozwaliły mnie bez dwóch zdań, "Anielski puch" był lekką, może nawet i bardzo banalną lekturą. Oprócz tego przeczytałam jeszcze " Siostra nazisty" Wiktorii Gishe i antologię " Rozdzieliła nas wojna" autorstwa polskich pisarek i pisarza Maxa Czornyja. 


drożdżówki z budyniem 

Ostatni raz takie drożdżówki piekłam w maju zeszłego roku. Dlaczego wcześniej nie? Sama nie wiem :D Nie dość, że to takie proste to jakie pyszne, ten budyń rozpuszcza się w ustach, słodycz dla podniebienia bez dwóch zdań. Istna rozkosz, jeden kęs i ahhh :) Mega kocham piec takie słodkości, już samo przygotowanie sprawia frajdę a jedzenie to już w ogóle. Przepis dodam w marcu na blogu Garnuszek i Foremka :) 


Zima to Ty? 

Ja nie wiem jak to jest, ale ta zima mnie już wkurza. Pojawia się i znika, bawi się z nami? Tak odczuwam, że to swego rodzaju gra, tylko, że zdecydowanie nie jest to zabawne. A moja głowa nie lubi takich wahań temperatury. Jednak udało mi się złapać ładny mroźny a nawet i nieco śnieżny dzionek na zdjęciu, no i słonko było więc :) Świat zdawał się skrzyć milionem kryształków, wyglądało to iście bajkowo, tak jakby ktoś posypał go brokatem. I właśnie taką zimę lubię, szkoda, że tak mało było tak magicznych zimowych dni. 


Tłusty Czwartek 2023

Ależ było słodko i pysznie. Nie wiem ile dokładnie zjadłam pączków ale coś sporo zdecydowanie. Oczywiście dzień przed sama usmażyłam i udekorowałam lukrem i posypką pączki i oponki drożdżowe. Jestem mega ciekawa ile Wam udało się zjeść pączków - dajcie znać w komentarzach :)

Piosenka miesiąca 


Jestem wręcz zakochana w piosenkach zespołu Maneskin, ale piosenką jaką bardzo często słuchałam było " Loneliest" tegoż włoskiego zespołu. Bardzo mi się podoba jak Damiano śpiewa, w ogóle uwielbiam rockową muzykę, mocne brzmienie i jak wokalista ma piękny głos :)

***

Luty się kończy, przyniósł wiele, coś zabrał, ale i coś dał. Luty był słodki ale i czasami trochę gorzki, był pracowity i marzec zapowiada się u mnie podobnie. Praca zajmuje większość mojego wolnego czasu a jak nie pracuję to mam inne obowiązki ale to już wiecie. Na marzec życzę sobie więcej przeczytanych książek, więcej pozytywnych wrażeń, więcej słońca i wiosny. Marzy mi się już ładna pogoda, chcę by słońce musnęło moje policzki a ciepły wiatr delikatnie rozwiewał moje włosy. Ahhh marcu czekam na Ciebie i liczę na to, że będziesz uroczy. I takiego marca Wam życzę : uroczego Kochani ❤️

Pozdrawiam 

Iwetta Ż. 

***

46 komentarzy:

  1. Też miałam okazję pączki tłusty czwartek. Jak dawno nie jadłam drożdżówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Koniecznie musisz zrobić takie drożdżówki :D

      Usuń
  2. Uwielbiam pączki oraz drożdżówki z budyniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My tłusty czwartek nieco przyspieszyliśmy, a pączki pochłanialiśmy hurtowo :P Domowe najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. A Anielski puch mam w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo lubię twórczość zespołu Maneskin.
    Zima... uwielbiam choć muszę przyznać w tym roku brakuje mi jej pięknych, białych krajobrazów. Za dużo ponurej aury i deszczowych dni.
    Pozdrawiam serdecznie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Uwielbiam głos Damiano :)

      To prawda, tegoroczna zima była zbyt ponura :(

      Pozdrawiam serdecznie Kochana i ja ❤️

      Usuń
  6. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :) Życzę udanego i bardziej słodkiego marca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa pączki w siebie wrzuciłam, bo tradycji musi stać się zadość :) I to tylko dlatego, bo generalnie staram się unikać słodyczy. Pięknie wyglądasz taka zadowolona i szczęśliwa. I życzę Ci, żeby ten marzec był dla Ciebie taki, jak sobie wymarzyłaś :) Uściski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się unikać słodyczy ale domowe słodkości to zawsze u mnie wygrają :)

      Dziękuję bardzo ❤️

      Usuń
  8. Dużo ciekawych książek, ostatnio też zaczytuję się w książki z wojną w tle. Te paczki i drożdżówki z budyniem wyglądają bardzo pyszne 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ważne są takie lektury i dobrze, że po takie sięgasz :)

      Pyszne są uwierz mi :)

      Usuń
  9. Taką drożdżówkę z budyniem chętnie bym zjadła *_* A piosenka bardzo fajna :) Dodam do playlisty!
    Pozdrawiam Cię cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️

      Pozdrawiam równie cieplutko ❤️

      Usuń
  10. Ile pyszności! Od samego patrzenia na te drożdżówki pracują kubki smakowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, te drożdżówki! Też uwielbiam czytać, ale nie czytałam żadnej z Twoich pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas dzisiaj zrobiło się zimowo, bo na termometrze -8. Ale co tam i tak czuje się wiosnę ;) Ale apetycznie wyglądają te drożdżówki! Zaciekawiła mnie też książka Listy do gestapo. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, książka bardzo dobra :)

      U mnie dzisiaj było bardzo, bardzo ciepło i słonecznie :)

      Usuń
  13. częstuję się drożdżówkami! super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekaw nuta . U mnie tez było tak różnorodnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne drożdżówki, chętnie bym takie zjadła:)
    Ciekawe książki, ja w lutym mało czytałam, ostatnio miałam nawał pracy i z niczym nie mogłam się wyrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Mam nadzieję, że marzec masz nieco luźniejszy :)

      Usuń
  16. Nie mogę się doczekać przepisu na te drożdzówki z budyniem- uwielbiam je :)
    Sama ich nigdy nie piekłam, ale kupuje je często :)
    Też mi się marzą lżejsze outfity, i niestety moja głowa( a konkretniej zatoki), też nie lubi takich wahań temperatur.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest na Garnuszekiforemka.blogspot.com :)

      Myślę, że już teraz to się zacznie wiosna na całego :)

      Usuń
  17. Bardzo apetyczne drożdżówki :) luty zawsze mija mi bardzo szybko :) udanego marca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótki miesiąc to i mija szybko :)

      Udanej końcówki marca życzę ❤️

      Usuń
  18. Chyba już wszyscy, a przynajmniej większość czeka wiosny. Ja wręcz łapie każdy promień słońce, zaglądam na moje wiosenne kwiatko w ogródku, przebieram w ziemie..Ach kiedy to ciepło.
    A więc, byle do wiosny! 💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Ja też tęsknię za trampkami... za tymi stylizacjami wiosna/lato. Jeszcze trochę, wytrzymamy :D
    Twój płaszcz jest super, bardzo mi się podoba :) Uwielbiam drożdżówki, choć sama nie piekę to jednak chętnie zajadam :D Tłusty czwartek to jedno z moich ulubionych świąt. Ile zjadłam pączków... dwa pąki w pracy, trzy donaty po pracy i jeszcze mama dała mi takie małe pączkowe kulki, które zrobiła :D No coś koło 10 będzie :D Świetny wpis Kochana!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem Kochana, wiosna i ciepło coraz bliżej :)

      Czyli Tłusty Czwartek został uczczony jak należy, tak trzymać ❤️

      Dziękuję bardzo ❤️

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  20. Drożdżówki i oponki wyglądają przesmacznie 😁!!! Też czekam z utęsknieniem na prawdziwą wiosną. Sukienka i trampki to najlepsza stylówka świata 😁!!! Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, czekam na ten przepis na bułeczki z budyniem - bardzo je lubię. :) Super, że lubisz przygotowywać takie wypieki. Pączki wyglądają megaa! Ja mało w tym roku zjadłam niestety. Piękna stylizacja i świetne podsumowanie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne podsumowanie miesiąca. Czekam na marzec i i pierwsze kwiatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na ten przepis na drożdżówki - uwielbiam je i chętnie wypróbuję, bo nigdy nie piekłam, a wyglądają niesamowicie smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, koniecznie wejdź na bloga Garnuszekiforemka.blogspot.com :)

      Usuń
  24. Miałaś wspaniały miesiąc. Mnie się nadal nie udało nic przeczytać, a książek mnóstwo na półkach. Za to coś tam upiekłam i dużo muzyki słuchałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się nagromadziło sporo książek. Muszę jakoś to po nadrabiać :)

      Usuń
  25. uwielbiam drożdżówki z budyniem! pycha!

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY