sobota, 18 lutego 2023

zimowa dziewczyna

 Dzień dobry w sobotę! 

Osiemnasty dzień lutego a ja dalej jakaś taka nieogarnięta, kto ma podobnie? Ale dobra wiadomość jest taka, że marzec za rogiem a wraz z nim wiosna. Chociaż wiecie, cieszy mnie zima, uwielbiam zimę i fajnie, że choć trochę się pojawiła. Już myślałam, że nie zaszczyci nas swoją obecnością dłużej niż kilka godzin. A tu jednak takie miłe zaskoczenie. No ale dziś znów pogoda bardziej jak na wiosnę, mamy taki pogodowy galimatias i ciężko się do tego przyzwyczaić. Dziś czas na kolejne zimowe zdjęcia. Ostatnie jakie zrobiłam, liczę, że na marzec przygotuję już coś bardziej wiosennego, oby tylko pogoda dopisała :) Pozdrawiam i ściskam mocno każdego z Was życząc miłej soboty :) 

PS. Dopiero teraz zauważyłam, że jeden guzik w płaszczu mam nie zapięty :D 





płaszcz / Sinsay

spodnie / House

beret / okoliczny sklep

***

54 komentarze:

  1. Świetny płaszcz. I ta zimowa sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pamiętam już tak szarego i mało przyjemnego stycznia i lutego. A myślami już przy wiośnie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rok mija mi bardzo szybko, tak też bywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już też myślami w wiośnie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie, że masz u siebie śnieg u mnie to praktycznie deszcz, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia zrobiłam 20 stycznia, niestety śniegu u mnie brak :(

      Usuń
  6. Bardzo klimatyczne zdjęcia i świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy look i ciekawe zimowe zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! Ja nie mogę doczekać się wiosny, tęsknie już za ciepłymi dniami (ale nie za upałami!). Ja w tym roku.. nie zaszalałam jeśli chodzi o zimowe zdjęcia ale mimo to marze o tym, żeby zima już się skończyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia :D Ja już czekam na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :D!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz, piękny kolor płaszcza <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze pięknie i stylowo, płaszczyk i beret świetne:)
    Ja już się nie mogę doczekać wiosny, tej zimy mało zdjęć zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Ja kilka zrobiłam, udało się :)

      Usuń
  13. Jaki śliczny płaszczyk i ile sniegu dookoła

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja. Płaszcz i beret: świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zimowa dziewczyna ❤️
    Bardzo stylowe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Kasiu :*

      Ściskam mocno

      Usuń
  16. wyglądasz pięknie, tak dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jakaś taka nieogarnięta, ale mam nadzieję że to się zmieni.
    Super sceneria pięknie wyglądasz 😍
    Na ten guzik, nie zwróciłam uwagi.
    Mam podobny problem z kieszeniami kurtki- na wszystkich zdjęciach odsunięte 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :)

      Pięknie Ci dziękuję :)

      Czyli nie jestem sama :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  18. Pięknie wyglądasz, ja tylko wyglądam wiosny, nie mogę się już jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już nie mogę się doczekać wiosny 😊 piękne zimowe zdjęcia, a tego rozpiętego guzika nie widać 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)

      O to fajnie, a tak się martwiłam :)

      Usuń
  20. You look amazing and I like your beret. I am looking further to summer.
    New post: https://www.melodyjacob.com/2023/02/best-shampoo-for-dandruff.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Śmiało mogę stwierdzić, że też troszkę u mnie ostatnio "nieogarnięcia", aczkolwiek w pełni zaakceptowanego. Po ciężkiej sesji na studiach i bardzo zorganizowanym harmonogramie dni, odrobinka luzu nikomu nie zaszkodzi :D
    Świetnie kochana wyglądasz, płaszczyk jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Odrobiną luzu się należy po pracowitym czasie :)

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa Kochana ❤️

      Usuń
  22. Witam serdecznie ♡
    Ja też się cieszę, że zima nas zaszczyciła, że trochę z nami pobyła :) Niby cały czas było zimno, ale tu chodziło o ten śnieg, o te bajkowe krajobrazy jak z krainy lodu :) Jednak zima już mnie zmęczyła, nie znoszę zimna i z radością wyczekuję wiosny. Pożegnałabym już płaszcze i kurtki :)
    Wyglądasz pięknie, bardzo stylowo i inspirująco! Zawsze masz cudowne stylizacje!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Klaudio :)

      Zdecydowanie krajobrazy zimą są niczym z bajki o Elsie i Annie :)

      Ja marzę o pięknej wiośnie ale lubię na nią czekać :)

      Dziękuję Ci bardzo bardzo ❤️

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Ja zdecydowanie czekam na wiosnę, nie lubię gdy na dworze jest zimno i mroźno- jestem zdecydowanym dzieckiem lata. Twoja stylizacja jest normalnie w bardzo, ale to bardzo francuskim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekam na wiosnę :) Ale zimę uwielbiam :)

      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  24. Oj bo w drugiej połowie lutego już człowiek tęskni do wiosny. I człowiek mimo sympatii do żony,, wypatruje z radością pierwsze oznaki wiosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyno, gdzie ty jeszcze tyle śniegu znalazłaś? za miesiąc o tej porze będziemy mieć wiosne...nie mogę się doczekać. Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W styczniu tak u mnie było :) To zdjęcia ze stycznia :)

      Tak za miesiąc wiosna :)

      Usuń
  26. Ten odcień zieleni mi nie pasuje, ale szukam miętowej zieleni i dzisiaj zamówiłam botki w tym kolorze na Sinsay

    OdpowiedzUsuń

Witaj, cieszę się, że tutaj jesteś i bierzesz udział w komentarzowej konwersacji. Jednak pamiętaj o jednym: Jeśli jesteś blogerem liczę na to, że napiszesz więcej jak jedno słowo. Dziękuję Ci za poświęcony czas. Odwiedzam blogi komentujących.

POLECANE WPISY